12 Mayıs 2009 Salı

Bugün...


Yine yorucu bir Pazartesiyi geride biraktik!Suanda herkes uyuyor,ama anneler uyurmu?tabiki hayir...Onlarin herkes yatip uykuya daldiktan sonra yapmasi gereken bir sürü isleri olur...Ama bu isleri hallederken Onlar hic yorulmazlar,büyük bir zevkle yaparlar...Hem yanliz calismak Onlar icin büyük bir zevktir...Ayaklarina dolasan ne bir kücük nede bir büyük vardir...Kimse bilmez aksama kadar kosusturduklari yetmiyor gibi birde yataga girmeden önce bir sürü is daha gördüklerini...Aslinda ara sira ev halini öylece kendine birakmalari lazimdir ki,herkes anlasin,Onlar olmadan ev ne hale gelir...Ben bunu hic plansiz birkac kez yasadim ve sanirim sevgili esim bu durumun farkinda...Cok sükür bizim evde "aksama kadar ne yaptin?"sorusu sorulmuyor...
Sabahki telasimiz bugünki randevulu ve randevusuz,Almancasiyla "terminli,terminsiz!"misafirlerimizdi.Sonra yine büyük kizimizin Cocuk yuvasindaki "Eltern gesprech"yani anne-baba ile görüsme randevusu vardi.Zeynep icin hep söylenen seyleri tekrar tekrar duymak beni cok sevindiriyor,insallah hep böyle devam eder...Onunla ilgili size ayrica yazmak istiyorum,O cok özel bir cocuk cünkü,en azindan benim icin öyle...Yuvadan kostura kostura tekrar bir okula gittik,her Pazartesi Zeynebinde insallah Eylüde baslayacagi,evimize cok yakin okulun spor salonundaki haftalik spor hareketlerini yaptigi saatiydi,yine Almacasiyla"turnen"i vardi.Her türlü hareket yapiyorlar,bu is icin her türlü malzemeyi de kullanarak.Cocuklarin gelisimi icin cok önemli bu düzenli yapilan sporlar.Ben bu gittigimiz yerlerinde adres,zaman ve telefonlarini ayri bir yerde toplamak istiyorum.Nürnberg harika bir yer...Genel olarak Avrupada faaliyet göstermemek icin insanin cok bos olmasi lazim bence...Oradan Zeynebin yuvadan arkadasi Skadi ve annsiyle beraber ciktik,hizli iri damlarla yagan yagmurun esliginde...Islandik,eve Skadiyle berber geldik,annesi O'nu saat yedide alacakti ama kizim Onun kalmasi icin israr edince bende Ok.dedim,suanda misil misil uyuyorlar,bu ikinci kalisi bizde.Artik fotograf makinam hep yanimda,onlarida cektim ve Zeynebe siteye koyacagima söz verdim...Biz bu isi cok sevdik,hep devam ettirmeyi düsünüyoruz,kizim bana cok destek oluyor,buda beni daha cok heyecanlandiriyor... Sevgilerle...

Hiç yorum yok: