23 Mayıs 2010 Pazar

KIRMIZI YASTIK ve digerleri...



Biz, kutlamanin  oldugu gün,bir ara Family'e de gittik!

Maalesef,bazen,kücük veya büyük hic farketmez (ben genelde ufak tefek seylerden hoslanirim.),bir seyler satin almak,insani cok rahatlatiyor,yani acilip rahatliyorsunuz...

Ben, eger,hediye götürmek icin birseyler aliyorsam,dahada mutlu oluyorum,zaten kilolarimi atamadigimdan beri,alisveris keyfi yapma istegim nerdeyse sifira düstü!

Cocuklarada durmadan birseyler almam! Giyimden cok onlarin beslenmesi ve egitimi önemlidir benim icin...

Oyuncaklarimizin yüzde sekseni ikinci eldir! Diger yüzde yirmilik kisimda hediyeleri iceriyor...

Ogün biz bunlari almistik,göstermek istedim,biraz ortami yumusatmak icin...

Yukardaki siritan kirmizi sey,yastik! Ama baktim suya girmemesi gerekiyormus,hic dikkat etmemistim,ama esim biraz yikayip,makinada hafif bir tur kurutabilirsin dedi,daha yikamadim,cünkü henüz kullanmaya baslamadik!Icinde minik minik kumdan iri seyler var,yumusacik...




Evet,frizbyi görür görmez aldim,asagida nehir kiysinda süper alanlar var bu tür oyunlar icin..Cok zevkli birsey!




Bu ikisi bir arada siritan seylerde su topu imisler! Artik bunlari Türkiye'de kullaniriz herhalde,yada havuza gittigimizde,bakalim kismet...

Asagidaki borozani Zeynep istedi,disarda mümkün ama icerde cok ses cikariyor! tam sahalara uygun bir oyuncak! Ama benimde hosuma gitti!!!




Birde bu kücük sirin seyi aldim,kendim icin!.Böyle bir sürü seyler alip,sonrada cocuklara hediye ediyorum,evim pek müsait degil,ufak tefekler icin...Ama bunu Türkiye'ye götürecegim.






Buda Family'nin,tüm annelere hediyesi...Alisveris yaptiginizda veriyorlar...Simdi acti tomurcuklari,büyüdüler biraz...Aslinda pek bakamam saksi ciceklerine,unuturum sulamayi filan  ama bu bana hediye oldugu icin,ona gözüm gibi bakiyorum!



Bu laleleride ogün evimize götürmek icin kizlara hediye ettiler,esimin aldigi  güllerle,maydonozlar filan,mutfak cicek bahcesi gibi oldu!

Not.Esim anneler gününde bana acmamis güller almis,"aa benim icinmi aldin ?"diye sordum,güldü,sonra "herkes aliyordu ,bende aldim"dedi,cok kizdim,resmini filan cekmedim!

Görüsmek dilegiyle...

12 yorum:

ayşegül dedi ki...

merhabalarr
güle güle kullanın aldıklarınızı.
mağazanın çiçek hediyeside süpermiş.
sevgiler.

Adsız dedi ki...

nede güzelller hele kus

susamcorekotuFeriha dedi ki...

balıkesirden de size selamlar sevgiler veee 1 tabak dolusu börek getirdim:) kabulmü??

Hilal dedi ki...

kırmızı yastığa bayıldım. bir de annelere hediye edilen o şirin çiçeğe. iyi günlerde kullan arkadaşım, sevgiler

New York'tan dedi ki...

Ben de terazi burcuyum :) Laleler cok guzel, alısverıs benı de rahatlatır kucuk buyuk farketmez :)

Unknown dedi ki...

Günaydinlar.... Bosver sen kizma esine yine de,... Ya, herkes alirken, onun aklina bile gelmemis olsaydi??? O daha kötü olurdu.... Halimize sükredelim degil mi ya??? Canim benim saka bir yana, ben de ogluma oyuncak olarak 7 yasina kadar ikinci el aldim, ama artik kabul etmiyor.... Ya da oyuncak yasi geciyor bilemiyorum... Simdi yeni yeni hobileri basladi, GMX bisiklet, Vawebord, vs... gibi... Bu yüzden ne yapabilrsen simdi yap, sevgilerimle coookkk öptüm.-.

KUMSALDA dedi ki...

BENDE TERAZIYIM TERAZI OLMAK OLDUKÇA ZOR YAAA !! KIMSE SANA UYAMIYOR DI MI ??? HEHEH ::))

Sittirella dedi ki...

Merhaba :)
Ne cici bir blog burası böyle.
Tesadüfen gördüm, okudum, bayıldım.
Kurabiyelerinize sevgilerimle :)
S.Ella

esra dedi ki...

MERHABA BLOĞUN ÇOK HOŞ İLK DEFA BİR ERZURUMLU ARKADAŞIM OLDU..BENDE BAYBURTLUYUM...TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Arkadaslar cok üzgünüm,sizlere hemen birseyler yazamadigim icin...

Aysegülcüm,cok tesekkür ederim...

Betülcüm,kusa bende hayran kaldim,rengi cok cezbedici degil ama süüüß!,

Sevgili Susamcörekotu,böreginizi seve seve kabul ediyorum,yolum düserse sizleri mutlaka ziyaret edecegim,

Hilalcim,sanada cok tesekkürler,evet o kücücük cicekcige bende asik oldum!

Sevgili New York'tan,cok sevindim terazi burcu olduguna!Hayat sevinci olmadan yasayamaz,insan sevgisiyle beslenir...Yine görüselim lütfen olurmu?

Sevgili Münster,aslinda haklisin,o cicekleri bana geitrmemiste olabilirdi,ama yinede,"evet senin icin aldim"denilebilir,kendisi pek insani avutmayi bilmez ve yalanda konusmaz,ama hic sorun degil...
Oyuncaklarinda gercekten pahali seyler olmasina gerek duymuyorum simdilik ama dedigin gibi belli bir yastan sonra bekleyip görücez artik napalim...tesekkürler yorumun icin...

Sevgili KUMSALDA,tamda dedigin gibi valla!...Tanistigimiza cok sevindim...Yeniden görüselim lütfen.

Sevgili Sittirella,cok tesekkür ediyorum,bende senin bloguna bayildim canim!

Esracim,aslinda ben Erzurum'lu degilim ama kendimi Erzurum'lu sayiyorum...Sadece orda dogmusum.Ama tanismis oldugumuza cok sevindim canim,cok tesekkür ederim yorum biraktigin icin,yeniden görüsmek dilegiyle,

Hepinize sevgiler Nürnberg'ten...

CamiWitt dedi ki...

Merhaba! Süße Kinder hast Du DA!!! Habe ein Paar Prämien für dich!Eine schöne Woche noch! Cami

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

CamiWitt,ich danke dir ganz herzlich,

schöne Grüße von mir...

Serpil.