11 Ekim 2013 Cuma

Münih Havaalani...ve izin günleriyle bizden....


Bu seneki izin yolculugumuz cok sacma bir sekilde uzun oldu!

Normalde sabah 10.40`da binecegimiz Nürnberg ucaginin bizi düsünerekten! arayip saatini degistirdiler!

Sabahìn 6.10``una!

Cünkü Nürnberg_Münih _Ankara idi ve bu Münih aktarmasinin süresi cok kisaydi,yetisemezmisiz!

Neyse dört saat orda bekledik,bu sadece cocuklara yaradi,bense  sadece oturmaktan ve uyuyamamaktan yorgun düstüm!

Ve de nerdeyse ozut saate yakin uyuyamadigim icin ucak inerken hastalandim eve kendimi zor attim!

Böyle bir seyi bir daha kabul edermiyim,tabiki hayir!

Yani onlar saatte degisiklik yapiyorlarsa buna itiraz etme hakkiniz var,hatta bileti iptal bile ettirebilirsiniz,ben yapmadim.

Neyse su asagida gördügünüz oldukca büyük ucakla cocuklar oyanamaktan bir dakika bile bunaltmadilar beni...


Kendilerine tesekkür ediyorum buradan,cünkü kocaman Zeynep bile cok keyif aldi!

Bu ucaklar Münih havaalaninda ucaga binmeden önceki bekleme salonlarinda,her salonda var bi tane!

















Kisa kisa yaiynlarimiz devam edecek!Dertlesmek isterseniz bana yazin efendim.lütfen!

Sevgiler

SERPIL.

4 yorum:

Asyadan Esintiler dedi ki...

Serpilcim.bilmezmiyim ben o çileleri.O beklemeleri.Sinir ediyorlar insanı yaa.Bence uçak yolculuğu büyük sıkıntı,heleki çocuklar küçükse ayrı bir dert.Tabi bunu yurt dışı uçuşları için düşünüyorum.Yurt içi uçuşlar bu kadar sıkıntı olmuyor.

coskunsel dedi ki...

Bu uçaktan Frankfurt Havaalanında da olsaydı nolurdu sanki:( tatil yazılarını bekliyoruz canım

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sulecim hic sorma,vatan hasreti olmasa hic cekilecek dert degil ama ben alistim,herseyi göze alarak yola ciktigimdan dert etmiyorum ama bu seneki cok farkliydi,uykuauz kaldim saatlerce ve cok degisik bir durum oldu,anlatmam mümkün degil inan,tabiki haklisin heleki kücük cocuklarla ugras dur artik!

Cok tesekkür ederim canim yorumun icin cok sevindim,görüsmek dilegiyle yeniden,iyi pazarlar sizede...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Gercekten keske orayada yapsalar,valla baya kurtarici ise yaradi,yoksa cocuklari dört saat oyalamaktan sen düsün halimi!:))

Tatilde cok fazla resim cekemedim ama yinede idare eder,aslinda her seferinde daha az fotograf diyorum yinede cikiyor iste,cok tesekkürler canim yorum icin,sanada iyi pazarlar dilerim...