9 Kasım 2016 Çarşamba

Cok özlediiiim!

Yazilarimi büyük yazmak istiyorum bu sefer!

Merhabalar yeniden!

Icime düstü sevgisi yeniden damladim buraya:))

Cok ayip ettim biliyorum yazmamaya sizleri okumamaya ,affedin beni:((

Neyse ben ne yazacagimida unuttum ama birkac fotgraf ve neler yapyioruz eklemek istiyorum!

Birde yapmak istedigim hep hayalim olan su günlüge devam etmek!

Kimbilir belki basarabilirim.

Mesela bugün neler yaptim? (hani bazi kisiler hep uyudugumu yada dizi baktigimi düsünüyor ya! ondan:))

Sabah 6.45 kalktim.(6.30 a kuruyorum ancak kalkyiorum,bu ara sabah uykularini cok sever oldum:))

Kizlari kaldirdim,üstlerini hazirladim,kahvalti ettiler gönderdim,doogru koltuguma! Dinlenmem lazim.

Saat oldu 8.15 .Onur kalkti.Cok sükür.Hic beklemiyordum aksam biraz gec yatmisti!

Bende hemen ayaklandim,üzerimizi giyindik,öyle hemen kolay olmadi tabiki,babasi uyanik odugundan simardi,giyinmek ve gitmek istemedi!

Bugün orda yani yuvasinda kahvalti yapacaklarindan evde kahvalti yaptirmadim ama beni bin pisman etti sonunda tabiki!

Yoksa daha erken kalkip mutfaga giderdik.

Neyse ciktik,yetistik,mutfaga girdik heryer dolu,beklesin sonra yapsin,sen git dediler,cünkü Onur Batu hala agliyor.

Evet oglum alti yasina basiacagi su günlerde hala benden ayrilirken agliyor:((

Neyse birakip gidiyordum vazgectim,beklemek istedim,iyikide öyle yapmisim,cünkü Onur da hala cok fazla utangaclik var,digerleir gibi rahat yemek yemiyor mutfakta.

Baktim yer bosalmis git demisler ona aglayarak cikti siniftan,gördüm hemen beraber girdik ve güzel bir kahvalti yaptirdim,kafasi yerde ve arada aglayarak yine!

Neyse ordan ciktim dogru spora!
Arkadasimla birlikte bir saate yakin kalori yaktik,süper oldu.Ben azicikta alet calistim.


Sonra saunaya girdik.Dusumuzu aldik ordan doooru ikeaya gittik,spontan oldu,ama arkadasima iyi geldi!


Benim ayagim acimaya baslayinca hizlica ciktik,ama harika seyler görüp eve dönemk ve onalrin hayalini kurmak banada iyi geldi!

Cok birsey alamadik,ufak tefek seyler alip ciktik,ama cocuklar cok sevindi.!

Onu eve birakip v´bende evegeldim,cok az birseyler yedigimden yemegimi yedim,az dinlendim ve saat 16. da Onur u alamk icin tekrar ciktim.

Soguk oldugu icin arabayla gidiyorum.Yoksa bisikletle 12-13 dakika,hizli sürersen 8!

Onu aldik eve geldik!Baktik park yerimizde var rahatca hemen eve girdik,yoksa park sorun olyuor uzaga gidebiliyoruz!

Ben biraz ev isi yaptim,yemek yedirdim,ama Onur u bir türlü uyutamadim!

Bu aksam beni cok zorladi!

Yanina yatiyorum uyurken,uyudu diye kalktim ama dalmamis!Sonrada ikidebir kalkmak istedi,su icti,disim agriyor dedi,en sonunda daldi ama cok gec! Bakalim yarin sabah kacta uyanacak!

Bu arada ilayda ingilizce calisti.Az evvel kalkti ve bende buraya gectim!

Bugün pek birsey yok gibi görünüyor ama yarinin persembe olmasi süper!
Hafta bitiyoooor!

Bu arada gecen hafta tatildeydik!Bana cok yii geldi gec kalkmak!:))

Haftada iki gün yogun calistigimdan parmagimda bir agri var henüz gecmedi ama ilacimi ictim az evvel,sanirim iyi geldi yine,simdi iyi.

Bugünkü günlük notlari bu kadar.

Simdi gelelim bizler?

Ben spora ve kilo vermeye devam ediyorum cok sükür!

Izin dönüsü aldigim 3 kiloyu henüz def edemesemde en azindan korumaya calisiyorum!

Ilayda hanim ablasinin okuluna basladi,cok istiyordu,en sonunda basardi(k)!

Nasil oluyor bilmiyorum ama simdilik olucak gibi duruyor!

Tek sorun kendi basina ders calismak yada ögrenmek gibi kavramlarinin onda olmayisi!

Sadece ve sadece ben yaninda oturusam ,ona ögretir yada gösterirsem ögrenebiliyor!

Buda bende zaman  demek.Ona zaman ayirmaya gayret ediyorum.

Yani ilaydamin evdeki ögretmeni benim arkadaslar,hep olmak isterdim zaten:))

Zeynep te ayni sekilde evde hic ders calismayan bir ögrenci!Ona daha iki kelime ögretmedim!Hafizasi cok iyi.

onur cum Batucum da henüz Kindergarten de,yani cocuk yuvasinda.

2017 de ilkokul birinci sinif olacak,Aralik ta dogum günü var,cocugum cok heyecanli,hergün gün sayiyor!

Ona bir kumbara almistim, tenekeden.O kadar agirlasti ki dogum gününde acacagiz,bakalim kac parasi oldu,iddaalar cok yakin olsada:))

Neden kumbara aldik?

Cok kiskanc bir cocuk,ablalarini cok kiskaniyor! onlara harclik verirken oda istemeye basladi bizde verdigimiz kücük demir paralari onda saklasin diye ...

Baska bir gelisme yok gibi duruyor ama aklima gelirse yazarim,artik hep yazmak istyiorum cünkü!

Birazda fotograf:))





Yarin tekrar görüsmek umuduyla simdilik hoscakalin efendim...

SERPIL.


 

 



 

14 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Deeptone! Sanada merhaba! Cok üzgünüm ama google yorumunu yedi az önce:((

Görüsmek üzere!Cok tesekkür ediyorum ´sana:))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Çocuklar hep aynı herhalde. Bizimki de 2 yaşında ve annesini çok uğraştırıyor.

Unknown dedi ki...

selam serpil, düzenli spor yapabiliyorsan ne güzel. hayat hep böyle bir koşturma şekilnde gidiyor değil mi. Her gün yapılacak işler oluyor uyanıyorsun ve bir bakmışsın akşam olmuş zamanın da bereketi kalmadı artık.

*mehtap dedi ki...

İnanın çoğu çalışan insan sizin şu anlattığınız kadar faal geçirmez gününü.Emekli olduktan sonra hep sordukları soru sıkılmıyormusun evde? idi. Ayol can sıkıntısına fırsat kalmıyorki. Hele sizin gibi okul çağı çocuklar varsa imkan yok.Tatile çalışandan çok ihtiyaç duyulur:)) Sevgiler...

deeptone dedi ki...

ayyyyy güzelmiş günleriiin yaa. bi de baksanaaa, feys ve insta varsa sendeee baksana blogumda sağda var adreslerim yaaa bulsana gelseneee :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Recep bey iki yas öyle güzeldirki! Annesinden rica edin cocugunuzun iki yasini hafizasina kazisin:))

unutuluyor cok cabuk:((

Cok tesekkürler,hosgeldiniz! Size sonra ugrucam:))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

ah Yekta zaman burda yurtdisinda dahada hizli geciyor sanki!

Birde cocuk sayisina göre degisiklik gösteriyor olabilir.

Burda ben hep ilgilendigim icin zamanim gercekten cok kisitli,ama onlar okuldayken istedigini yapabilirsin!

Cok tesekkürler canim yorumun icin,yeniden görüsmek üzere artik burdayim!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Pudra sekerim haklsiiniz valla tamda dedginiz gibi,ben birazda hareketliyim hic üsenem yok !Cocuklarin tüm sorumluluguda bende olunca zamansizlik kacinilmaz oldu!

Ama son birbucuk yilda kendime zaman ayirip spora baslamam süper fikirdi,bunun icin arkadaslarimada birseyler borcluyEvet emeklilikte belki bir bos durma söz konusu gibi dursada imkansiz insan bos duramaz,hele hele calismaya alismis birisi!

Cok tesekkür ediyorum size!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Deep cim,harikasin,cok seviniyorum beni unutmamana! Yazmana.Cok tesekkürler!

Seni bulucam en kisa sürede,simdi sadece ve sadece uyumak istyiorum!

Görüsürüüüz!

deeptone dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

İyi geceler

Esen Can dedi ki...

Hoşgeldin Serpilcim :)
Özledik yazılarını, günlüklerini...
Onur'un uyku öncesi halleri Ali Deniz'le aynı :)
Spor konusundaki istikrarın için tebrikler ;)
Sevgiler, öperim çok

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili ESen,cok tesekkür ediyorum sana,bende sizi cok özlemisim,bunu buraya gelince daha iyi anladim!

Onur normalde cok yormaz uyuturken ama arada bir oluyor böyle tabii!

Masaallah Ali Deniz epey boy atmis uzamis,videosunu izledim ama yorum birakamamistim.

Kimbilir Nehir nasil oldu?

Yeniden görüsmek dilegiyle hoscakal Esencim...



Bir Terazi Kizi... dedi ki...

sevgili Deep,kolay oldu seni bulmam dimi:)) Ben face te cok fazla kisi alamiyorum listeme,o yüzden nasil oldugunu bilmiyordum:))