15 Aralık 2010 Çarşamba

KORKULARIM, MUTLULUGUM VE OGLUM DÜNYAYA GELDI!

Hepinize merhabalar Nürnberg'ten,  nohut oda bakla sofa evimizden!

Son durumlardaki önemli degisikliklerden dolayi ben bebegi maalesef ameliyatla aldirmak zorunda kaldim,yani sezeryan ameliyati oldum!

Cünkü oglumuz yine yan pozisyon alip annesine bu acilari cektirmek istemisti! her nekadar isteyerek ve bilerek olmasada!

Doktorlar hemen almak istesede ben bes gün daha beklemek istedim ve 06.Aralik.2010 tarihi itibariyle,tam dedikleri saatte cocugu cikardilar! Aslinda anlatacak cok birsey yok,hersey cok cabuk olup bitti," aa dedim,ne kolaymis,hicte düündügüm gibi degilmis! "...

Amaaa,uyusan bacaklarim cözülüp normale dönünce anamdan emdigim sütün burnumdan gelecegini henüz bilmiyormusum tabi!!!

Iste normal dogumdan bir fark daha size!

Cocugunuza sevinsenizde agrilariniz o kadar yüklüki, feleginiz sasiyor!

Halbuki normal dogum olsaydi,hersey olup bitmis,kendinizi sadece ona bakarken,izlerken bulurdunuz! Bense saga sola dönemeyip,cocugumu istedigim pozisyonda emziremedigim icin sadece kahroldum!

Ve hala yataklara normal bir sekilde yatamayip,destekler koyarak inip cikabiliyorum!

Yinede cok sükür tabi,hicbir kompilikasyon olmadan ciktim hastaneden!

Dedikleri  kadar büyük bir bebek olmadigi gibi tam tersine incecik birseydi !

Hersey ragmen onu kucagimiza aldigimiz icin cok ama cok mutluyuz!

Evimize cok farkli bir dünya getirdi kendisi,hala inanamiyoruz!

Zeynep günlerce bana "anne inanamiyorum bebegin dogduguna,suanda evimizde olduguna !" dedi durdu...

Heyecanindan hasta oldu,günlerdir  düzelemiyor,bugün ilk kez okula gitti...

Ilayda ,bebegi ,hastaneye gelip gördügünde, ilk odaya girdiginde cok sasirdi,heyecanindan gözleri fal tasi gibi acildi ve bagirmaya basladi! "mami bebis bebis!"

Ve tabiki paylasmak istemedi ve hala da öyle,nedense ablasini cok kiskaniyor,bense "Bebek hepimizin sadece sana ait degil!" dedim durdum,kabul etmedi,fakat iki gün sonra filan " anne tamam,bebek benim,birde senin" ! e karar vermis !

Kizlarin kucagina veriyorum,alissinlar,cok sakinmiyorum,dikkat ediyoruz sadece...

Valla bebeginde sanirim hosuna gidiyor,hic sesi cikmiyor ablalarinin kucagindayken!

Beni taniyor,sesimi biliyor ve emecegini anlayinca aniden kesiyor aglamayi!

Hastanede saatlerce emip benim bitiren kücük beyi,maalesef emzige alistirmak zorunda kaldim!Bir arkadasimin tavsiyesi üzerine, yoksa  vermezdim...

Iyi oldu,cünkü hep emme pozisyonunda kalmak istiyor ve cok kuvvetli cektigi icin cok canim yaniyordu...

Kizlar  almamisti hastanede hemsireler verdiginde,ama bu aliyor!

Her bebek gibi alti kirli olunca,acikinca agliyor...

Birde cok tatli,cok öpüyorum  daha evvel hic yapmadigim kadar!

Tabi kendimi tutaraktan,yoksa kizlar evdeyken her ne kadar kiskanmasalarda belli etmemem gerek...

Zeynep`ten hic beklemedigim bir soru geldi ilk günlerde!

"anne artik sen hangimizi daha cok seveceksin?!"

Bende " kizim tabiki hepinizi,ama en cokta seni" dedim,gercektende öyle,Zeynep cok akilli ve icli bir cocuk,onu kirmak,üzmek en son isteyecegim seydir...

Havalar okadar sogukki,annemle daha hicbiryere gidemedik!

Hamileyekende cikamadigim icin günlerimiz hep evde gecti...

Ebenin söylediginie göre bu hafta bu aciyan yerlerim sonmus,insallah diyorum...

Ayrica kendisi dün neden sezeryan oldugumu,neden beklemedigimi ,bebegin dönebilecegini yada döndürülebilecegini filan anlatti,cok üzüldüm,ama artik olan  oldu,cok gec!

Isteyerek bu ameliyati olmak isteyenlere birkez daha düsünmelerini tavsiye ederim...

Yada ben bu konuda cok hassasim,normalde doktora gitmeyen,ilac kullanmayan bir insanken,bu kesim olayi bana cok fazla gelmis olabilir belki,bilmiyorum,ama ne yalan söyleyim,hala  icim yaniyor...

Herseye ragmen tek dilegim saglikli bir bebekti,herseye katlanmaya raziydim,dedgim gibi oldu,Allah'a binlerce kez sükrediyorum ve diyorum ki;

ALLAH  isteyipte olmayanlara versin saglikli bebekler...

Amin Yarabbim.

Iste buda bizim minik oglan!

Kendisi 3.850 gr. 52cm.olarak dogdu,dogar dogmaz (tabiki uykudan uyandirildigi  icin!)  hemen aglamaya basladi,

ardindan  ben hickira hickira aglamaya basladim...

Esim ameliyat elbiseleri icinde yani basimdaydi!

Bebegi  hemen gösterip göstermeyeceklerini sordum,"evet" demislerdi,fakat dogduktan hemen sonra kostura kostura disari cikardilar,korktum birsey var sandim,ama doktorun görmesi gerekiyormus!

Sonra yanima getirdiler,sarip sarmalayip! cok tatliydi,iki kez öptüm onu!

Sonra babasi alip götürdü ve saatler sonra ben cözülmeye baslarken acikti diye tekrar yanima geldi!







Hepinize mutlu günler dilerim,yeniden görüsmek dilegiyle...

Sevgiler.

SERPIL

106 yorum:

ugur-perisi dedi ki...

canimm..tebrik ediyorum..allah anali babali buyutsun..araniza katilan bu minik ve tatli bebisle cok guzel gunler gecirmeniz dilegiyle...bu arada ameliyat olmasi gerektigi icin sucluluk duygusu hissetme..sonucta bebegiin saglikli ya,onemli olan da o...saglikli ve mutlu gunler diliyorum...sevgiler..

Elifin Terazisi dedi ki...

Allah, analı babalı büyütsün, maşallah:)

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

Hayırlı olsun, hoşgeldin minik bebek..

a.c dedi ki...

Allah sağlıkla analı babalı büyümeyi nasip etsin. Yuvanıza bereket getirsin. Hayırlı ve uzun bir hayatı olur inşaallah. Güzel kızlara da öpücükler ve selamlar:)

Adsız dedi ki...

hiii! masaallah nasil güzel nasil tatli masallah. hayirlisiyla dogmus ya cok sevindim.

sarkaç dedi ki...

Analı, babalı, ablalı, sağlıklı büyüsün inşaallah. Sezeryan tercih etmemekte haklısın ama, bebeğin sağlığını da riske atmaya gerek yoktu. Herhangi bir riski olmayanlar sezaryen yaptırmasınlar ama senin durumun özelmiş. Ayrıca incecik deme bebişin maşallahı var, kilosu da boyu da kabul edilen en sağlıklı değerler içinde.Daha kilolu olsaydı en azından senin için şeker hastalığı falan gibi riskleri gösterirdi. Selamlar, sevgiler. Bu arada bebek annen yanındayken doğdu değil mi?

Adsız dedi ki...

hoşgeldin bebek sefalar getirdin...
ayyy ne heyecanlı evde yeni bi bebek allah olmayan herkese nasip etsin
analı babalı büyüsün inşallah bu küçük adamda çok tatlı maşallah

MUTFAKISTAN dedi ki...

CANIM TEBRIK EDIYORUM ALLAH ANALI BABALI BUYUTSUN
COK GUZEL BIR BEBEK MASALLAHHHH
ABLALARDA COK TATLI
SEVGILER

Sümeyye dedi ki...

ayyy yerim ben seni maşallah pamuk gibi birşey bu :) Allah analı babalı büyütsün,biraz sıkıntılı bir süreç atlatmışsınız ama en önemlisi bebeğinize sağ sağlim kavuşmanız...gerisi bir zaman sonra unutulur gider...bundan sonra sık sık görmek istiyoruz sizi burda :)

efulemm dedi ki...

serpil allah analı babalı ve ablalı büyütsün minik oğlunu...sağlıkla inşallah...

pinar dedi ki...

Tebrik ederim allah anali babali buyutsun cook tatli ya:)masallah:)cook gecmis olsun guzelim

Adsız dedi ki...

Maşallah , maşallah . Allah hayırlı uzuun ömürler versin. SAğlık afiyet içinde büyüsün inşallah. Allah en kısa zaman da sana da acil şifalar versin.

New York'tan dedi ki...

Hayirli olsun, tebrik ederim :)
Iki cihanda saadetler dilerim kucuk beye :)

Unknown dedi ki...

Serpilciğim nasıl sevindim anlatamamm :))
Maşallah,maşallah,sübhanallah...
Ne diyeceğimi de bilmiyorum :)
Çok heyecan yaptım birden nedense :)
Canım öncelikle sana ve bebişine sağlık diliyorum..
Gördüğüm kadarıyla da paşamız oldukça sağlıklı ve çooook da tatlı :)
Nasıl sevesim geldi onu bir bilsen :)
Rabbim bahtını da,tahtını da güzel eylesin inşallah..
Ablalarının ve hepinizin gözleriniz aydın olsun..
Hayat boyu hep güldürsün inşallah yüzünüzü miniciğiniz..
Sevgilerimle kocaman öpüyorum...

Ömer Tuna dedi ki...

Tebrikler Sağlıkla büyüsün hayırlı bir evlat olsun inşallah.
Çok güzel bir bebek verilen boy, kilo grafiğine göre hiçde ince bir bebek gibi gelmedi. Maşallah diyelim çok güzel bir yüzü var.
Üzülme elbette düşündüğün gibi olmadığı için hayal kırıklığına uğramışsındır ama güzel bir bebek kucağında olumlu düşünmeye bak sevgiler

öznur-ata dedi ki...

ALLAH BAĞIŞLASIN..ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜÜÜNN.ççççoookk tatlıı MMAAAŞALLAHHH

sumeyye dedi ki...

yahu cok tatlı bır sey bu..sağlıklı huzurlu ve hayırlı guzel bır omru olsun :)

evra ile dedi ki...

çok tatlı maşh. şimdi mis gibi kokuyodur o .allah analı babalı büyütsün inş... huzurlu kalın.

Mutluanne dedi ki...

Çook tatlı maşallah Allah bağışlasın...Sizede geçmiş olsun umarım çabuk atlatırsınız....Gerçi bu sevimli yumurcak herşeyi unutturur size en kısa zamanda
Sevgiyle kalın

Unknown dedi ki...

tebrik ederim,allah analı babalı büyütsün ,allahım nazarlardan korusun yavrularını sevgiler.

francesca mckennitt dedi ki...

Hayırlı olsun.. Ablalarıyla olan fotoğrafı o kadar güzel ki. Hep böyle sevgi dolu olsunlar :)

ezgilimelodi dedi ki...

Tebrik ederiiiiim,maşallah yaa:)
Sağlıkla büyüsün inşallah...

Unknown dedi ki...

sanırım postu okurken gözüm yaşarmış olabilir :) Rabbim analı babalı ablalı büyütsün inş minik adamı, maşallah..

Nehir Butik Pasta dedi ki...

gözümüz aydın Serpil
Allah analı babalı büyütsün
mutlu,sağlıklı ve uzun bir ömür dilerim

Zehra Gürgen dedi ki...

Serpil Allahım ne güzel bir bebek,nasıl tatlı nasıl huzurlu!
Allah sana da yavrularına da eşine de sağlık sıhhat mutluluk versin.ben de sezeryanla doğum yaptım ah aman sorma ne berbat şey.
astım ve düşük tehlikem olmasaydı hayatta yapmazdım.normal doğum yapan arkadaşlarım ayakladığında ben hala inliyordum acıdan :)

Unknown dedi ki...

Gözünüz aydın,hayırlı,uzun ömürlü,sağlıklı evlat olsun inşaallah.Maaşallah pekte güzel,ablalarıda öyle ne güzel iki ablaya sahip sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canımmm benim çok sevindim,çok mutlu oldum senin adına,çünki bende çok istiyorum ikinci çocuğu,fakat bazı problemler var!kısmet bakalım.
sağlıkla,huzurla,mutlulukla büyüsün yavrucukların inşallah.,
Ve çokkk geçmiş olsun.

sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Canim benim ne güzel de duygularini dile getirmissin.Inan gözyaslari icinde okudum yazini.Bir bebek dünyaya gelince tutamiyorum kendimi, bir sevinc sariyor icimi.Allah güle güle büyütmek nasip etsin,Allah bütün cocuklarini da sana bagislasin.MasaAllah cok tatli,Allah nazarlardan korusun InsaAllah(bütün bebekleri).Kendine dikkat et canim.Hepinizi öpüyorum.Annene de selamlar.Allah bütün hamilelerin yardimcisi olsun,kolay dogumlar versin.Veeee nerde cocuk sahibi olmak isteyen varsa bu duyguyu tattirsin,tarif edilemez; Allah in nimeti bence cocuk sahibi olmak.Ayrica son olarak da diyorum ki Allah hepimizin evlatlarina saglik sihhat versin,salih saliha evlatlardan eylesin amin.En kisa zamanda görüsmek dilegiyle Belgin

Unknown dedi ki...

Tebrik ederim. Allah anali babali buyutsun, beni o dogum zamanima goturdun geri getirdin :) Ancak normal dogumunda sorunlari var, ben dikisli oldugum icin cok zorlaniyordum, oturamiyordum, hep yatmam gerekiyordu, oksursem canim yaniyordu :) Umarim minik oglan yormaz seni fazla, benimki beni mahvetmisti daha yeni yeni duzeliyor.

annelili dedi ki...

Sevgide paylaşımaz olur umarım hep oğlun.
Çok tatlı uyurken çekilen fotoya bayıldım.
Allah ana babalı, sağlıklı ve sıhhatli bir ömür geçirmesini nasip etsin...

Defne Kızın Anası dedi ki...

allahım analı babalı büyütsün sağlıklı hayırlı ömürler yazsın küçük beye. çok şeker çok güzel maşallah.

sezeryanla doğum gerçekten zormuş heleki doğum sonrası yanınızda biri kalmayacaksa vay halinize. ben bu konuda biraz sıkıntı yaşadım. benimm kızımd pozisyonu ters olduğu için sezeryan demişti doktrum. sona ana kadar dönebilir diye bekledik ama olmadı. aynı dediğiniz gibi herşey sonra hissedilen acılar bebeği kucaklayamamak oturup kalkarken yaşadığımz acılar çok kötü.

ama değer öyle değil mi kocaman sevgiler bizden size geçmiş olsun

Eya dedi ki...

Hairli bir evlat olsun,bereketle doldursun uvanizi. Size de saglikli günler diliyorum..sevgiler

zehra

sevimin sayfasi dedi ki...

Allah anali babali büyütsün minik kuzuyu... saglikli, huzurlu, uzuun ömür diliyorum,
güzel kizlarin yanaklarindan öpüyorum,
sevgilerimle...

Cafe Pepela dedi ki...

Ayy ay ayyy..! :)
MaşaAllah subhanAllah.Kelimelerin kifayetsiz kaldığı anlardan biri.Sayfayı bir açtım ki,ne göreyim,dünya tatlısı bir bebek.Mis kokuyordur şimdi o mis! Ne zaman bir doğum hikayesi okusam / duysam,kalbim yerinden oynuyor.O doğum anı mucize değil de ne? Hangi kuvvet,hangi güç bir canlıdan başka bir canlı yaratabilir? Tatlımsın,Rahman c.c sizlere bağışlasın.Hayırlı,uzun ömrü olsun.Kucağıma almak,koklamak istiyorum,küçük adamı ya çok canım çekti :) vallahi baak..Bizim yerimize sen yap anneciği.
Zahmette rahmet vardır,çektiğin tüm sıkıntılar nice güzelliklere dönüşecek inşaAllah.Tertemizsin şimdi,bebeğinle yeniden doğmuş gibi.Benim en küçük kardeşim de sezaryenle dünyaya geldi.Söz konusu anne ve bebeğin sağlığı ise,tabi ki olur,hatta en iyi yoldur.Sakın ha kendini bunun için suçlama,kötü hissetme.Rahman c.c sizin hakkınızda en hayırlı olanı çoktan tayin etmiştir bile Ol emriyle.En güzeli buymuş demek ki.
Salih bir çocuk olsun,islama sımsıkı sarılsın inşaAllah.Ahh ablacıklarını da unutmadım tabi ki,onları da tebrik ediyorum! :) Şeyma ablaları için öpersin,cici kardeşlerini çok seveceklerinden,annelerini üzmeyeceklerinden eminim.
Kalbi sevgi ve selamlarımla

Deli Anne dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün.. Çok şükür hepiniz sağlıkla varmışsınız eve.. Bebek çaaşallah çok güzel.. ak pak bir şey.. kızlar da keyifli görünüyor, inşaallah keyfiniz, sağlığınız ve huzurunuz daim olur... sevgiler.

Adsız dedi ki...

Allah analı babalı büyütmek nasip etsin canım.inş hayırlı bir evlat olur sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ayyyy coook seker MasaAllah.
Allah anali babali büyütsün, hayirli uzun ömür versin.Sanada cok cok gecmis olsun benimde sezeryan ameliyatlarim oldugu icin cok iyi anlayabiliyorum seni. Bebisin saglikli olsunda diger acilar zamanla unutuluyor.
Saglikli ve mutlu günler diliyorum.
sevgiler

Unknown dedi ki...

Serpilcigim, canim benim, öncelikle seni kutluyor, hayirli olsun diyorum... Allah anali-babali büyütsün oglunuzu ve tüm yavrularinizi... Saglikli, basarili bir ömür diliyorum...Tatli yanaklarindan koklayarak öpüyorum o bebecigi... Sevgilerimle

CEPAYNASI dedi ki...

sağlıklı,uzun ömürlü olsun:))
çok tatlı ,çok...

Unknown dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun canım :)
Çok çok güzel bir bebek maşallah 40 milyon kere...
Allah analı babalı,sağlıklı,mutlu büyütsün inşallah :)
Canım herşeyin hayırlısı sezeryan veya normal doğum (ben normal doğumda çok dikişli olduğundan çok acılar çekmiştim)
Allah yavrularımıza sağlık versin bizim acılarımız bir süre sonra unutuluyor,sevgilerimle:)

Bayram Kombesi dedi ki...

canim, hayirli ugurlu olsun evladiniz. Rabbim guzel bahtlar versin INSAALLAH. Sezeryan konusunda coook haklisin. Zorunlu olmayanlar lutfen normal dogum yapsinlar. Adi ustunde normal iste. Sana ve ailene sevgiler ve cabucak toparlanman dilegi ile.

abide dedi ki...

canım tebrik ederim.maşallah çok güzel bir bebek allah analı babalı büyütsün.saglıklı olsunda varsın sezaryan olsun.ne güzel bu mutlu olayında anneciginde yanında oldu.sevgiler

Adsız dedi ki...

blogumda bir mimin var :)

Sevil Şahin dedi ki...

serpilcim bu ne güzel bir bebiş böyle Allahım nazarlardan saklasın sağlıklı bir ömrü olsun inş.
Kocaman sevgiler

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Canım, hayırlı olsun minik bebeğin. Allah analı babalı büyütür inşallah, sevgiler...

sanberk dedi ki...

ah yerm ben bu yakışıklı miniği.annesi 41 kere maşallah ama yeni doğan bebeye benzemiyor çok çok yakışıklı maşalalh.Ah naar olmasın yavru.bol bol kokla benden.annalı babalı büyüsün hayırlı evladınız oldun İnşaşlh.abllarını hiç üzmesin hep sevsin.
Sana da geçmiş olsun yarın dah iyi olursun eminim.
sena sıkacı sarılıyorum.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

çook tatlı maşallah,ablaları da çok tatlı:)) hayırlı evlat olsunlar
mutluluğunuz daim olsun sevgiler

Feride dedi ki...

çook güzelsin yaa.. hayata hoş geldin tatlı bebek..

serpilcim gözün aydın cnm benim .. bebişlerini ve seni çok öpüyorum bitanem ..

Baharcicegi dedi ki...

Masallah cok tatli nasilda masum uyuyor simdi misler gibi kokuyordur minigim
Allah anali babali büyütsün hayirli basarili bir evlat olur insallah

iPeK dedi ki...

Canım,hayırlı olsun...Sağlıkla sıhhatle büyüsün inşallah,sevgiyle kal.

Sitare dedi ki...

çok tatlı minişimm ,maaşallah,Allahım nazarlardan korusun,yuvanıza bereket ,mutluluk yağdırsın...

beste dedi ki...

anali babali kizkardesli saglikla buyusun. cok guzel bir melek aramiza hosgelmis:) bir an once iyiles sonra unutursun sezeryan sikintilari. En onemlisi o guzel yuz ona bakinca geriye hicbir sey kalmiyor. sevgilerimle

şahane dedi ki...

serpilcim
ben yazını görür görmez, tebrik msı yazdım..ama yorumum yayınlanmamış..nedendir acaba?
tekrar tebrik ediyorum..allah analı babalı büyütsn..
sezeryan konusunda hiç üzülme..nasipte ne varsa o oluyor..
ve nrmal doğum sonrası da pek kolay değilmiş..herhalde,senin diğer normal doğumlarında dikişin yoktu..
sezeryan dikişlerimi arıyorum desem abartmış olmam..
ne zaman geçecek?

fevkalade dedi ki...

Serpil'cim

Cok sevindim canim, Allah ahyirli bir evlat eylesin insallah.
Birlikte mutlu gunlere imza atin insallah.

Gozunuz aydin!

nesrin dedi ki...

Canim, bebegin dünyaya gelmis, allah anali babali büyütmek nasip etsin, sevgiler, iyi tatiller. Mutlu yeni yillar simdiden.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Maşallah çok tatlı Allah nazarlardan saklasın.Kusura bakma canım şimdi haberim oldu.Gözün aydın çok geçmiş olsun.Minik yavrun vatanına milletine ve ailesine hayırlı evlat olur inşallah.En içten sevgilerimle...

New York'tan dedi ki...

Serpil o kalpleri picnik.com dan yapiyorum fotografi yukluyorsun, sonra create bolumunden sekiller cikiyor istedigin yere getiriyorsun kalp veya baska sekli uzerine koyunca oluyor, yuklemede eger sorun olursa cevaplarim seve seve:)

bellek dedi ki...

canım benim bebeğini güle güle büyüt.ALLAH analı babalı büyütssün. Çok tatlı maşallah.....
sevgiler

MODA GEZGİNİ dedi ki...

maşallah çok tatlı.Allah analı babalı büyütsün.sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah.blogun harika.blogumada beklerim.sewgiler

aslan dedi ki...

Hayırlı, uzun ömürlü olsun. Bu vesileyle sizin, ailenizin ve dostlarınızın yeni yılını şimdiden kutlarım. Dostlukla..

Ballı Cimcime dedi ki...

Serpilcim gözünüz aydın.. Maşallah Allah analı babalı büyütsün, bahtı açık olsun bebişinin ve güzel yavrularının... Okurken gönülden amin dedim emin ol canım. Sevgilerimle öpüyorum seni ve tatlı miniklerini; sağlıklı, mutlu, sevgi dolu nice senelere inşallah, Dilek.

Unknown dedi ki...

Canım benim,uzun süredir görüşemedik iyi ki geldin :)
Aklımdaydın esasen,ancak dünya telaşı malum. :)
Prensesler ve oğluşumuz iyilerdir inşallah..
Çok sevimli olmuştur minik paşa tahmin edebiliyorum :)
Rabbim seni,yavrucuklarını, sevdiklerini,tüm iyi insanları dileklerine kavuştursun inşallah..
Çok öpüyorum canım..
Sağlıklı,mutlu , umut dolu yarınlar olsun..
sevgilerimle..:)

iPeK dedi ki...

Serpil'cim temiz kalpli arkadaşım benim.Yeni yılını senin ve ailenin en içten dileklerimle kutluyorum,mutlu yıllar canım .

Elifin Terazisi dedi ki...

canım, sana ve ailene mutlu yıllar dilerim:)

Mutluanne dedi ki...

Çok teşekkürler güzel yorumun için...Umarım ailen ve oğlunla daha nice güzel yılların başlangıcı olur senin için..Yeni yılda da bolca görüşmek dileğiyle
Sevgiler

ugurbocegi1 dedi ki...

selam canim gözün aydin allah anali babali büyütsün

yeni yilini kutlarim ve daha nice nice saglikli mesutlu yillar dilerim
ugurbocegi1

balböcükleri dedi ki...

doğurasım geldi:)maşallah sağlıklı almışsın kucağına önemliolan bu bence

YeMeK vAkTi dedi ki...

ah bebeğim mis kokulummmmmm..Allah analı babalı büyütsün nazarlardan korusun çok tatlı bir bebek yaaa...

Unknown dedi ki...

Canım arkadaşım,yeni yılını kutluyorum,çok mutlu ,sağlıklı yıllarınız olsun yavrularınla, eşinle ve tüm ailenle birlikte:)

özlemnitta dedi ki...

Hayırlı olsun.Allah ona bir ömür sağlık versin.Lütfen benim için bir kere kokla o güzelliği...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hepinize merhabalar,

Sevgili Ugur-Perisi yorumun icin cok tesekkürler,evet bencede bebegin sagligi herseyden önemli tabiki,sevgiler size...

Elifcim cok tesekkür ederiz...

Sevgili dekorapsuwasyon cok tesekkürler...

Hilalcim cok tesekkürler,bizde seni ve cici Ayse'yi öpüyoruz...

Betülcüm cok tesekkür ederim...

Sarkaccim,eger kafasi asagida olsaydi ben belki zorlardim,ama hayirlisi böyleymis demekki,cok dua ettim cünkü,evet canim annem gelmisti Türkiye'den,o olmasaydi cok zor olacakti,birde kar kis felaketti yani buralar,simdi simdi eriyor karlarimiz,sevgiler canim,tesekkürler yorumun icin...

Yakamozcum cok tesekkür ederim sana...

Filiz teyzesi cok tesekkür ederiz size...

Sümeyyecim epey ara verdim ama annemle daha fazla vakit gecirmek istedim,yoksa bebegimiz cok sükür uslu:) Ama yinede evde iki cocuk daha olunca is güc bitmiyor,iki kiside olsak bitiremiyoruz,artik annem gidince ben ne yapacagim bakalim,cok tesekkürler sana...(bu arada sanada tekrar cevap yazamadim,ama düsündümde ben izine gelince sana adres vereyim,sen bana kismet olursa o zaman kargoyla yollarsin insallah...)

Sevgili efulemm,hosgeldin,cok tesekkür ederim canim sagolasin...

Pinarcim cok tesekkür ederiz canim...

Sedacim cok tesekkür ederim sana...

Seymacim cok tesekkür ederim canim,sagolasin...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Zeliha teyzesi bizde sizi kocamaaan öpüyoruz ve cok tesekkür ediyoruz güzel yorumunuz icin sevgiler...

Sevgili Ömer Tuna'nin annesi,aslinda ben doktorlarin abartmasindan dolayi öyle dedim,yoksa tabiki gayet iyi boyu ve kilosu,ama onlar öyle bir söylediki,ben daha iri sandim,yoksa dogurulmayacak bir hali yoktu yani,tesekkür ederim güzel yorumun icin canim,sagolasin...

Öznurcum cok tesekkür ederim canim,öptük sizi...

Sümeyyecim evet gercektendende cok tatli,bayiliyoruz biz ona,tesekkürler yorumun icin...

Sevgili Evra'nin annesi,cok tesekkürler,sizde huzurlu kalin hep lütfen sevgiler...

Lütfiyecim (insallah yanlis hatirlamiyorumdur!) cok tesekkür ederiz,evet kendisi bize herseyi unutturuyor,utku kadar olmasada cok tatli:) Öptük sizi,sevgiler...

Arzucum cok tesekkür ederim canim,sagolasin...

Sevgili francesca hosgeldin öncelikle,cok tesekkür ederiz,ablalari ilk zamanlar paylasamasalarda simdilerde duruldular,kavga yok!

Ezgicim cok tesekkürler canim,darisi sana olsun insallah ,istiyorsan gelecekte...

Aysecim cok tesekkür ederim canim,senin yegeninde epey büyümüstür oda abla olmustur artik,öpüyorum sizi...

Izgüncüm cok tesekkür ederiz,sevgiler Antalya`ya bizden...

Zehracim haklisin,herkes odayi terkedip gidiyor,sense hala yürümeye cabaliyorsun:( Ne aci bir durum,ben psikolojik olarak hala tam iyi degilim,simdilerde acimiyor diyebirazrahatladim sadece ama,kendimi yarim gibi düsündügümden üzüntüm var,birde her isi kendim yapmayi sevdigimden,kendimide zorlamamamgerektiginden üzülüyorum,iste öyle...Cok tesekkür ederim yorumun icin canim,sagolasin...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Turkuaz hosgeldiniz,cok tesekkür ederiz,evet bencede cok sansli bir oglan,ablalari cok seviyor simdilik,insallah ilerdede severler,görüsmek dilegiyle sevgiler size...

SEVGILERIMLE,cok tesekkür ederim yorumun icin,insallah Allah gönlüne göre verir.problemsiz olur hersey...

Belgincim,ne güzel dualar etmistin,hemen cevap yazamadim hepinize,kusura bakmayin lütfen...

Belgincim,tüm dualarina katiliyorum canim,isteyipte dileyen herkese Allahim saglikli cocuklar versin insallah,insallah sende iyilesmissindir,belki görüsürüz yakinda,bak karlar eriyor artik,ne dersin?Anneme selamini ilettim!

Taze Annecim,haklisin dikisli oluncada zor ama inan bu cok farkli bir durum ve o dikisli hallerden daha gec iyilesiyorsunuz...Bende ilk kizimda dikisli olmustum ama harketlerimde kisitlama yoktu,simdi ise kipirdayamadim,hala yürüken karin kisminda tas var gibi hissediyorum,bazen dikis yerleri boydan boya sizliyor,bazen zonkluyor,degisik seyler hissediyorum birde ben cok agir atlattigimi düsünüyorum,netten okuduguma göre herkes farkli acilar yasamis,hatta hic acimayayan bile olmus yani:)Tesekkürler yorumunuz icin,oglunuzu öpün bizimicin,sizi takipteyiz...

mintinin dünyası dedi ki...

canımmm,
çok tatlı çok masum çok şeker maşallah.
nazar değmesin inşallah...
yazını soluksuz okudum normal doğum yapan ve 2.de sezeryan düşünen biri olarak.
ve tabiki de vazgeçtim.normal doğumun ceremesini hastanede sezeryanınınkini evde çekiyorsun sanırım.zor bir doğumdu benimki ama eve gelince herşey unutuldu.sanırım korkuyor olsamda 2.yide bir aksişlik olmazsa normal yapmayı düşünüyorum.

allahım analı babalı büyümek nasip etsin.bahtı da tahtı da güzel olsun minik yavrucuğunun.
hayırlı olsun arkadaşım...

annelili dedi ki...

Yazmaz oldunuz yoksa küçük beyefendi yaramaz mı çıktı? Umarım hepiniz iyisinizdir. Sevgiler benden...

Baharcicegi dedi ki...

canim nasilsin yogunsun galiba bebis büyüyormu yanagina benim icin bir öpücük kondursana oglusunun
sevgiler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Yasemincim ismin cok güzel,ögrendigime cok sevindim(annelili).beni merak etmissin cok sevindim,yazamadim bir türlü,insallah bundan sonra vakit bulabilirim...

Defne Kiz'in anasi beni en iyi sizz anlarisniz o zaman,gerci herkeste farklilik göstermis ama ben cok agir gecirdim,cok tesekkür ederim yorumun icn canim,Defne'yi öp benim icin...

Sevgili Eya cok tesekkür ederim...

Sevim hanim cok tesekkür ederim iyi dilekleriniz icin,sevgiler size...

Seymacim cok tesekkür ederim canim yorumun cok sevindirdi beni,yeniden gör´üsmek dilegiyle,telkinlerin ve dualrin icinde sagolasin,civciv kizini cok öptüm...

Sevgili Deli Anne cok tesekkür ederim yorumunuz icin,sevgiler...

Selinka cok tesekkürler canim sevgiler...

Bereket Sofrasi cok tesekkürler,sizede gecmis olsun o zaman,evet acilarim gecti cok sükür herseye sükür...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Münster cok tesekkür ederim,görüsmek dilegiyle sevgiler sizede...

CEP AYNASI cok tesekkürler yorumunuz icin,sevgiler...

Özgürcüm evet aslinda dogum bu,hicbir sekilede kolayi yok,candan can cikiyor,Allah herkese kolay dogumlar nasip etsin,cok tesekkürler yorumun icin canim,sevgiler hepinize güzel kizinada...

Sevgili Bayram Kombesi cok tesekkür ederim,normal dogum konusundaki dileklerinede katiliyorum canim,sagolasin...

Abidecim cok tesekkürler canim,görüsmek dilegiyle...

Yakamozcum mimlerimi unutmadim coook tesekkür ederim canim,...

Sevil hanim cok tesekkür ederiz sagolun...

Zencefil ve Tarcin cok tesekkür ederim sagolun ...

Sandberk in annesi cok tesekkür ederim ,aslinda resimlerde biraz iri görünüyor ama bana göre cok büyük bir bebek degil Zeynep daha iyiydi mesela,.ama cok sükür normal herseyi Allah'a cok sükür,sizde cok yakisiklisiniz öptük sizi,sevgiler Sandberk'e...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Susam cörekotu cok tesekkür ederim,insallah sizde cok iyisinizdir,sevgiler Balikesir'e...

Feridecim hosgeldin canim,nasilsin? Mervecim nasil,özlüyorum seni,ac artik sayfani lütfen:) Cok tesekkür ederim ugradigin icin,yeniden görüsebilmek dilegiyle...

Sevgili Bahar Cicegi cok tesekkür ederim yorumunuz icin,yogunlugumuz vardi ama artik sakinledik,artik daha SIK yazarim herhalde,insallah diyleim,görüsmek üzere sevgiler ...

Ipekcim cok tesekkürler canim,insallah mide bulantilarin dinmistir...

Sitarecim hosgeldin canim,cok tesekkürler...

Bestecim cok tesekkürler,cok daha iyiyim sükür,görüsmek dilegiyle sevgiler Paris'e...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sahanecim ilk dogumun sezeryan oldugunu bilmiyordum canim,tabi bu dikislerde kolay degil,ama gecer,belki biraz uzunda sürebilir,kolay gelsin canim,bende senin hikayelerini merakla bekliyorum...

Fevkaladecim kacirmis olamam herhalde günde birkez kisaca girip cikiyordum,dogum yapmis olamazssin henüz sanirim,Allah sag salim senide kurtarsin canim,sevgiler Amerika'ya...

Nesrincim cok tesekkürler yorumun icin,sizinde yeni yiliniz kutlu olsun,ben bir yeni yil mesaji bile yayinlayamadim cok özür dilerim:(

Fatoscum cok tesekkürler,olurmu hic kusur,iyi bnir hafta sonu diliyorum sizin icin,sevgiler...

Seymacim cok tesekkür ederim,ilk firsatta ögrenecegim girerek,sagol canim...

Sevgili Bellek cok tesekkür ederim...

Sevgili Moda Gezgini cok tesekkür ederim.zevkle ugrarim sayfaniza,görüsmek dilegiyle,sevgiler...

Secgili Aslan bey,ne güzel,yorumunuz icin cok tesekkürler,sizede iyi yillar efendim,sagolun...

Sevgili balli Cimcime sizede iyi ve mutlu bir yil dilerim,cok tesekkürler yorumun ve iyi dileklerin icin,sevgiler size ve kiziniza...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Zelihacim sende o kadar ugrasin arasinda banada firsat ayirdigin icincok tesekkürler,cok mutlu ve saglikli bir yil olsun senin ve ailen icin canim,görüsmek dilegiyle...

Ipekcim ,Elifcim,Lütfiyecim sizede mutlu saglikli yillar...

Sevim hanim,sevgili Ugur Böcegi sizede mutlu bir yil diliyorum,sevgiler hepinize...

Serpilcim,eger hala sabrin varsa dogur canim,ama gercekten uslu cocuklarla bile zaman daraldi,eger digerleri uslu olmasaydi dahada zorlanacaktik,bakalim,zaman bize ne gösterecek,sevgiler canim...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aylincim cok tesekkürler canim,evet kokusu cok tatli,yumusacik yanaklari,minik olunca hersey cok tatli oluyor,darisi sana insallah,yeni yilda isteklerinin gerceklesmesi dilegiyle sevgiler canim...

Özgürcüm sizinde yeni yiliniz kutlu olsun canim,sevgilerle...

Sevgili Sihirli Günce cok tesekkürler size,saglikli yillar sizin ve aileniz icin,sevgiler...

hepinize cok tesekkürler tekrar,cok sevindirdiniz bizi...

yaruze... dedi ki...

Merhaba,
İlk ziyaretim sizi.MTebrik ederim Allah analı babalı büyütsün.Maşallah nasıl tatlı bir bebek bu böyle.Şansıda güzel olur umarım.Benimde sizin gibi üç tane çocuğum var.2 si erkek biri kız.
Bize de bekleriz...

Sevgi Küçük dedi ki...

Allah bağışlasın! Ne kadar tatlı maşallah. :)
Bloguna bayıldım. Ütüleri bitirip sıcak çikolatayla ekran karşısına geçip okumayı planlıyorum. :)
Ankara'dan sevgiler ve tüm minnoşları öpüyorum

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Yaruze,hosgeldin canim,cok tesekkür ederim,tüm cocuklar gibi benim oglumda tatli teyzesi,her zaman bekleriz,sevgiler sizede...

Sevgicim Ankara'ya kucak dolusu selamlar benden,öyle özledimki...

Cok tesekkür ederim güzel sözlerin icin,amacim günlük tutmakti ama maalesef hayat sartlari üc cocukla el vermedi,bende arasira buralardayim iste...Eskiden olsa ne yazardim ama simdi...

Yine görüselim lütfen,sevgilerle...

neselihaller dedi ki...

bloğunuzu yeni keşfettim o yüzden biraz geç bir tebrik olacak ama...Allah bağışlasın, analı babalı ablalı büyütsün...sevgiler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Neseli haller,ne yazikki sizin birakmis oldugunuz yorumu simdi öylesine unuttugum varmi diye baktigimda gördüm,bir cevap bile yazmamisim,kusura bakmayin lütfen,.tamda benim zor günlerimde yazmissiniz,agrilarim epey sürmüstü...

Cok tesekkür ederim,Allah hepimizin cocuklarini bize bagislasin,sizi zevkle takip ediyorum hatta bayiliyorum!!! sevgiler...

Sitare dedi ki...

serpil
biliyorum oldukça saçma bir süre sonra "bebeğin hayırlı uğurlu olsun"demek komik kaçacak.ama yine de demek istedim.
onur batu sanırım adı.maşallah pek tatlı bir bebekmiş.upuzun sağlık dolu analı babalı 2 ablalı yılları olsun yavrucağın.
öperim şekerim.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgicim yok cok gec degil,cok sevindim mesajini okuyunca,cok tesekkür ederim canim,Allah herkesin cocugunu bagislasin diliyorum,ve seni cok öpüyorum,görüsmek üzere...

zeymurancafe dedi ki...

senı cok ıyı anlıyorum canım bende sezeryanla dogum yaptım ama gectı gıttı şimdi kızım benım en ıyı arkadasım 1 e 9 kaldı,Allah analı babalı buyutsun yaşı uzun olsun canım

lezzet-i mekan dedi ki...

maşşallah oğlunuz cok tatlı, allah analı babalı ablalı büyütmek nasip etsin. Bloguma ziyaretiniz içinde cok teşekkürler. iyi akşamlar dilerim sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Zeymuran,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekkürler canim,mesajini nasilda atlamisim! kusuira bakma lütfen...

Evet haklisin sezeryan zor bir olay,yani sonrasi,Allah senin cocucugunuda sana bagislasin,sevgiler sana...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Serpilcim,bende cok tesekkür ederim,zahmet ettin canim,pastani görünce dayanamadim inan! Tanistigimiza cok memnun oldum,yeniden görüsmek dilegiyle sevgiler sana...

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Çok çok tatlı maşallah :) Büyümüştür bile. Sağlıkla büyüsünler... Bu arada ben kendi isteğimle sezeryan olmuştum. Korku dağları bekler :) Sevgilerimle :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ahucum cok tesekkür ederim güzel yorumun icin canim,evet büyüdük 15 aylik olduk bile,sezeryane gelince maalesef ben normal dogumdan yanayim,mecbur kaldim,ama seni anlayabiliyorum,dogum sancisi hicbirsey benzemez,sonucta saglikli olmalarindan baska önemli birsey yok,artik takmiyorum,sevgiler sana yeniden görüsmek dilegiyle...

LeylaK dedi ki...

Hay maşallah, Allah analı babalı büyütsün :)

kış güneşi dedi ki...

Sizin şaşkınlığınız şimdi de bana geçti ağzım acık kaldı.Dünya küçükmüş dedim.Size artık hemşerim diye bilirim .Bu güzel bebeğin resimlerinin altına yorum yaparak yeni bir blog arkadaşımın ilk başlayan dostluğu adına merhaba diyorum.Bebeğin nazara gelmesin pek tatlı,bizde şöyle birşey vardır yeni doğan bebeğe nazar değmesin diye bir azıcık tükürülür.Nazarlardan uzak olsun üç yavrunda.
insan yabancı bir yere gidince memleketlisini görse hiç tanımasa bile sarılası gelir öyle değil mi şimdi siz gurbette olunca bu duyguyu yaşamışsınızdır.Hadi hayırlısı bakalım,bende memnun oldum

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Kardelencim ne sevindim yorumun görünce,halbuki birseyler yazacagini tahmin etmistim,yinede cok tesekkür ederim,evet dedigin gibi hemsehriyiz artik vede burda Nürnberg`te olsaydin hemen kosa kosa gider sarilirdim sana! Sorma neler cektim buralarda ama alisalida cok olu,zordur gurbetlik zor!

Tüm iyi dileklerin ve güzel sözlerin icinde cok tesekkür ederim vede yeniden görüsmek dilegiyle canim!

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

MERHABALAR,
YORUM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM.AMA BEN ANA SAYFAYI SON YAZILARINI GÖREMEDİM.
İLK YORUMUM BU GÜZEL PAYLAŞIMA YAZMAKMIŞ:)
TARİHLERE BAKARSAK KÜÇÜK PRENS ŞU ARALAR 2 YAŞINDA OLMALI.
SEVGİLERİMLE ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLİYORUM SİZLERE:)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevalcim bende biraktigin yorum icin cok tesekkür ederim sana,zahmet etmissin,insallah yeniden görüsebiliriz,bendende sevgiler canim...(bu arada evet Onur Batu iki yasini iki ay gecti...)

lezzet-i mekan dedi ki...

bebeğiniz çok tatlı maşşallah, Allah evlatlarınıza sağlıklı uzun ömürler versin. bende her iki çocuğumu sezaryen ile doğum yaptım ama sizdeki gibi ağrılarım çok olmadı, her bünyede farklılık gösteriyor demekki, gelmiş geçmiş olsun, sağlıklı mutlu bir gün dilerim sevigler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Serpilcim hosgeldin canim,dualarin ve güzel yorumun icin tesekkür ederim,evet maaalesef bende biraz degil baya sancili oldu,sanirim braz kilolu olusumdan diyorum ben,burdaki doktorlara görede hersey normal,sevgiler sana canim...

LeylaK dedi ki...

Çok tebrik ederim, harika bir duygu olmalı, ben de günleri sayıyorum artık ona kavuşmak için.
Ayrıca maşallah gayet yerindeymiş kilosu :) Cılız falan değil annesi :) Hele şimdi daha da kocaman olmuştur.... Darısı başıma :) Öperiz.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Leylacim hosgeldin sayfama,ne güzel bir bekleyis,biliyormusun ben hamileleik süreclerini hep cok sevdim,insallah sende de zor olmamistir,keske cocuk bakmasi bu kadar zor olmasa,o zaman ben herhalde bir bese cikardim! Saka saka ,ama seviyorum bebekleri herkes gibi!

Sana saglikli bir dogum diliyorum,bebisini fotograflada olsa göreiliriz insallah,bizde ordan severiz!

Öptüm cok.

cocugumlaeglenirken dedi ki...

canım bu yazını yeni okudum. Bebiş kocaman olmuştur ama benim kuzuyu doğma zanaı aklıma geldi. Uzuuuuun bir ömrü olsun analı babalı

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Nihalcim cok tesekkürler,yorumlarina cok sevindim! Oglumuz üc bucuk yasina basti zaman su gibi valla,inanamyiorum!Dualöarin icinda tesekkürler,llah senin kuzucunuda anasina babaina bagislasin canim...sevgiler ikinizede...