3 Ocak 2014 Cuma

TERAZI BURCU 2014 YILI YORUMU...

014 BURÇ YORUMLARI

2014 Terazi Burcu


Terazi burcu 2014 yılı, her şeye yeniden başlama duygusu içinde olabilirsiniz. Terazi burçları iş ortamında yeni adımlar atacağınız ve yeni çalışmalara başlayacağınız sizin açınızdan son derece verimli bir yıl. Çalışma arkadaşlarınızın da desteğini alacağınız  iş yaşamınızdaki verimin beklentinizin de üzerinde olduğu bazılarınızın yeni iş imkanları için atağa geçtiği patron konumunda olanların işlerini büyüteceği bol kazançlı aynı zamanda bereketli bir 2014 yılı.



Bu yıl hayatınızı yeniden yapılandırma isteği içinde olabilirsiniz sizi sıktığını düşündüğünüz her şeyden kurtulup yeni başlangıçlara adım atmak isteyebilirsiniz.
2014 yılı terazi burçları kendinize inanamayacağınız ,sizi tanıyanların ise size hayretle bakacağı kararlar alabilir hayatınızda sizden beklenmeyecek  ani ve radikal değişikliklere gidebilirsiniz.
Bazılarınız var olan ilişkilerini bitirme kararı alabilirken bazılarınız ise ani bir evlilik kararı ile çevresini şaşırtabilir. Bu değişimler sadece özel hayatınızla sınırlı kalmayacak işinizle ilgili yenilikler iş değişikliği yada başka bir şehre yerleşmek hatta bazılarınızın başka bir ülkede hayatlarına devam etmesi söz konusu olabilir.
Bu yıl yaşamınızda olumlu gelişmeler sağlayabilecek güzel fırsatlar yakalayabilirsiniz.Eğitim hayatı devam edenler için bu yıl çok başarılı olacak .Bu yıl gireceğiniz bir sınavda istediğiniz başarıyı elde edeceksiniz. Sağlık  açısından bazılarınızda tansiyon problemi veya alerjik bazı rahtsızlık gündeme gelebilir.
Ocak ayı şansınız oldukça yüksek ve ay sonuna doğru elinize geçecek para ile lüks harcamalar yapabilir kendinizi şımartma yoluna gidebilirsiniz. Aile ile etkileşimin ön plana çıkacağı bir dönem ailesinden uzak olanların bir aile büyüğünün rahatsızlığından dolayı ziyarete gitmeleri söz konusu olabilir.
Şubat gibi iş yaşamınızda güzel gelişmeler olacak. Ikili ilişkilerin de ise  ufak tefek olayları büyütüp sorun yapabilirsin,bunların hiç birine gerek yok,hiçten sebeplerle sorun çıkarıp mutluluğun üzerine kara bulutlar toplamak gereksiz,hem kendine hem de sevdiğine yazık edersin. Çocuk sahibi olanların çocuklarının eğitimindeki olumlu gelişmeler ile mutlu olackları bir dönem olacak.
Mart ayı uzak akraba yada aile dostlarından gelecek haberler gündeminizi meşgul edebileceği gibi bu kişilerin ziyaretleride söz konusu olabilir. Yeni işlere girişmek için iyi bir dönem  olmayabilir süregelen yarım kalmış işleri tamamlamalısın. Sosyal ilişkilerinizde sorunlar oluşabilir ve sinirleriniz gerilebilir, serinkanlılığınızı korumalı ve strese karşı tedbir almalısınız. Bazılarınız eşleri ile tartışmalar yaşayabilir. Ay sonuna doğru için için üzüldüğünüz bir sorun çözüme kavuşacak.
Nisan ayı Mart ayına gore daha sakin geçecek bu ayda kalbi boş olanlar yeni biri ile tanışabilir ancak bu kişi  uzun soluklu olmayacak ilişkinin ayrılık nedeni kendinizi doğru  ifade edememeniz olabilir. Belki de etmek de istemeyeceksiniz can yakmayacak kısa bir macera.
Mayıs ayı işinizde adeta parlayacaksınız.Eğitim hayatı devam edenler içinde son derece başarılı bir dönem olacak.Bazılarınız bu ay sonu ikili ilişkilerde ayrılık yaşayabilir bu daha çok uzun sureli birlikteliklerin bitişi olacak belki  sorunlu mutsuz evliliklerin bitişi. Ayrılık sandığınızın aksine daha az can yakıcı olacak.
Haziran ayı istek ve beklentilerinizi somutlaştırmak sizin için önemli olabilir, bu nedenle hayallerinizi takip edebilirsiniz. İnsanların ilgisi, beğenisi size yönelik kalabilir. Aşkta ise güzel gelişmelerle  karşılaşabilirsiniz.
Temmuz ayı terazi burçları uzaktaki bir yakınınızdan gelecek sevindirici bir haber keyfinizi yerine getirecek.Bu ayda daha çok ailenizle vakit geçireceksiniz.Bu dönemde sizi seven dostluğuna güvendiğiniz kimselerin ikazlarını dikkate alın. Gene bu ay sonu ailenizin genişlemesi yönünde gelişmeler yaşanabilir. Bu evlilik yolu ile aileye yeni bir bireyin katılması yada yeni bir bebek haberi ile de gerçekleşebilir.
Ağustos ayı bazılarınızın gayrimenkul alımı gündeme gelebilir belki yeni bir ev. Ağustos sonu sihirli bir değnek değmiş gibi düşünebilirsin. Bütün dış etkilerden uzakta huzur dolu bir dönem seni bekliyor.Çocuk sahibi olanların çocuklarına daha çok zaman ayırması gerekebilir. Bazılarınız tercihlerini beğenmediğiniz den dolayı çocuklarınızla tartışmalar yaşayabilirsiniz.
2014 Eylül ayı sağlık problemlerinin çıkması olası sizin yada bir yakınınızın sağlık sorunları gündeme gelebilir ancak gereksiz yere evham yapmanızın lüzumu yok olayları gereğinden fazla büyütmeyin.
Ekim gibi bir taşınma yer değiştirme gündeme gelebilir. Yaşadığınız yorgunlukları atabileceğiniz ortamlara girebilir farklı insanlarla tanışabilirsiniz. Yoğun çalışmalarınız sonucunda size oldukça memnun edecek  kazanımlar gündeme gelebilir. ay sonuna doğru  istemediğiniz bir aile toplantısında bulunmak zorunda kalabilirsiniz bu ayrıldığınız eşle zoraki bir görüşme olabileceği gibi kardeşinizin,çocuğunuzun  veya sevdiğiniz bir yakınınızın sizin hoşlanmadığınız eş adayıyla da olabilir.
Kasım ayı isle ilgili yolculuklar gündeme gelebilir. Kasım ayında bazılarınız evlilik kararı alabilir.Bazılarınız ise birlikte olduğu insanı aile büyükleri ile tanıştırıp ilişkilerini daha ciddi bir boyut taşımak isteyebilir.
2014 terazi burcu burç yorumları Aralık ayı ikili ilişkilerde çok mutlu görünüyor  halen aradığı aşkı bulamayanlar kaldıysa yılın son zamanlarını iyi değerlendir çünkü aşkta da şanslı olduğunuz bir dönem.
 
&&&&&&&&&&&&&&&

Benim yorumum ise 2014 yili Terazi ler icin gercekten IYI bir yil olacak! Bunu bu sekilde hissediyorum,hislerime ve su altinci hissime cok güvenirim,yada bazi gücler öyle hissetmemi istiyor diye düsünürüm hep...

Bugüne kadar azda olsa zorluklarla karsilastik,ama karsiligini bu yil alacagiz insallah diye tahmin ediyorum iste...

Hepimiz icin süper bir 2014 olsun insallah,neden bilmiyorum ben  kendisini cok sevdim!:))

Birkac yorumun icinden en uygun olani buydu benim icin,netten alintidir!

Digerlerini neden sacma buldum,cünkü Teraziler asla merakli degildir,kimsenin özel hayatina girmez,merak etmez hatta umurunda olmaz,  O kendi hayatini bildigi gibi ,o dogrularla yasar,özgürdür özgür ruhludur o yüzden,merak ne bana ne de Terazi burcundaki insanlara yakisiyor!

Hatta neden bu kadar ilgisizim diyede kendime kizarim bazen! (yani azda olsa merak olmali dimi)

Sevgiler hepinize

SERPIL.

17 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim günaydim uzun zamandir bloguma ve sizlere ugrayamiyordum .Yeni yilin kutlu olsun daha nice saglikli huzur dolu yillar diliyorum.

Unknown dedi ki...

Bir terazi kızı da bende var:)) Ağustosda Allah kısmet ederse evlenireceğiz onu:)) Bazı satırlar tam ona göre, yarın sabah okutacağım:) Teşekkürler paylaşıma ve sevgiler kocaman:))

MAZES dedi ki...

benim yükselenim de terazi,o kadar çok ihtiyacım var güzel günlere....artık evdeyiz ,tam emekli olduk amma...kızlar yok yanımızda ...bu yalnızlığa alışmak zorundayım,her şeyi ihmal ettim,yeni yıl kutlamadım blog arkadaşlarımı bile...yeni yılda hayatımda ilk defa dışarda geçirdik eşimle,2014 yılın ilk saniyelerini göz yaşlarımı artık tutamadım ....gecikmeli de olsa yeni yılını kutlarım,hepimize bu yıl sağılık ve güzellikler getirir...aslında benim yeni yıl kutlamam 25.01.2014 olacak,kızlarım o zaman gelecek....bloğuna girdim ve nedense rahatlamış gibiyim ....teşekkürler ....

CANBOGAZDAN dedi ki...

biliyor musun ben de 14 ekim dogumluyum :) sana cok katiliyorum teraziler baskasinin ozel hayatini da merak etmez baskasinin isine de burnunu sokmaz . keske herkes boyle olsa haddini bilse :)

Adsız dedi ki...

Canım Serpil' cim merhaba. Benim yazacağım yorum hoşuna gitmeyebilir ama ben genede yazdım sakın darılma. Biliyorsun ne benim ne de Feraye'nin batıl inançlarımız yoktur. Burçlar hakkındaki yazını okudum, tabiki senin görüşünü saygıyla karşılarım. Ama benim burçlarla ne işim olur, nede inanırım. Ben müsbet ilime inanırım. Serpil'cim bu gün Mevlüd Kandili, yani bugün Sevgili Peygamberimizin dünyaya geldiği gün. Bu nedenle kandilini kutluyor, herşeyin gönlüne göre olmasını diliyorum. Seni kırdıysam beni bağışla ve sevgiyle kal. aysegulimon

marifet ellerimizde dedi ki...

canımmm nasılsınnn hatırını sormaya geldımmm sevgıler zeynep

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Gülcancim nerelerdesin,yoktun epeydir,aslinda merak ediyor insan ama biliyormusun bir süre sonrada unutuluyor,blog dünyasida böyle bir yer iste,insallah kötü birsey yoktur,seninde yeni yilin kutlu olsun canim,yine gel,cok tesekkür ederim yorumun icin,sevgiler sana...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Nilgün,cok sanslisiniz o zaman,her eve bir terazi kizi lazimdir bence:))

saka bir yana,cok sanslisiniz gercekten,kizlar büyümüs evlenecek yasa gelmis,ne güzel birsey,Allah`tan ona ömür boyu mutluluk diliyorum,yüzü hep gülsün ikisininde!

Ben tesekkür ederim,sizede yorum yazamadim kac zamandir kusura bakmayin,bi tuhlastim son zamanlarda,iste yazdim,birazdan yayila dügmesine basacagim,yine görüsleim,sevgiler benden tüm aileye...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili MAZES! Biliyormusun,cok korkuyorum kizlar uzaklara giderse diye ama bundan kacis yok galiba!

Bende kalktim taa buralara geldim,cok pismanim,yavas yavas buraya hapsoldugumu hissediyorum,iyi gelmiyor...

O yüzden seni cok iyi anliyorum,ama herseyden önemlisi saglik,sagliginiz yerinde ise gerisi teferruat,kizlar gelirle gidelr siz gider gelirsiniz,yeterki saglik olsun...

Tabi bu benim nacizane fikrim...

Bende gec olsada yeni yilinizi
kutluyorum,yeni yilda insallah daha fazla birlikte olur güzel vakitler gecirirsiniz,Allah sabir versin,sevgiler benden size...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Seyda cok haklisin,kimsenin isine burnumu sokmam,merakimda yoktur,bu heryerde yazmiyor ama bazilari sanirim uydurmus iste!

Cok sevindim 14 Ekim Terazi burcu olduguna,zaten cogunlukla hepimiz Teraziyiz buralarda...

Isin komik tarafi ben kendi burcumdan olanlari taniyabiliyorum,zaten kendini hemen belli ediyorlar,zeynep dogdugunda hasta koridorunda oturduk annemle,uzak dogudan bir hanimda geldi,sohbet ettik kisaca ,kibar ve netti,hemen dedimki burcunuz Terazimi,evet dedi,yine yanilmamistim,kadinin gülümsemesini hala unutamiyorum!

Cok tesekkür ederim yorumlarin icin Seydacim,sevgiler sana...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aysegülcüm hosgeldin,niye darilayim sana,buda senin fikrin,herkes inanmak zorunda degil,ama ben islam ve Sirlari 1 kitabinda burclarin varligindan bahsedildigini okuyunca cok sasirdim ve o sayfalari iki kez okudum,yildizlardan,siralamalardan kisiliklerden bahsediyordu ve bu tanidigim bircok insanin kisiligine cok uyuyordu!

Aslinda kitabi arkadasa geri verdim,bir türlü gidip geri alamadim,yazmak istiyorum orda neler yaziyor...

Birde Islam ve Sirlari 2 varmis,onuda almayi unuttum,Türkiye`ye geldigimde onuda arayip bulmam lazim,merak ediyorum neler var icinde!

Seninde Mevlüd kandilin mübarek olsun,biraz gec oldu kusuruma bakma,bu aralar bi tuhafim oturmak istemedim bilgisayarin basina...

Seninde hersey gönlünce olsun,yeniden görüsmek dilegiyle sevgiler sana...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili mytaste,sayfani kayit etmek istedim ama kayitli oldugunuz url adrsinizi bir türlü kabul etmiyor,ama ziyaretinize gelecegim ara ara,cok tesekkür ederim güzel sözleriniz icin...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Zeynepcim,iyilik nolsun,sen nasilsin,cocuklar eminim kocamaan oldular! Artik eskisi gibi tarifler vermiyorsun,zor tabi cocuklar büyüdükce degilmi,valla benim canim cikiyor ama olsun,bos kaldimi daha kötü,en iyisi yorulmak benim icin,sevgiler sanada canim,öptüm seni ve kuzularini!

Mine Tozanlioglu dedi ki...

herşeyin hayırlısı olsun

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Mine hanim cok tesekkürler!

Eda dedi ki...

Diğer sitelerden de burç yorumlarımı okudum fakat haziran ayına kadar yaşadıklarıma bakılırsa en doğru, gerçekçi yorumlarda bulunan siz olmuşsunuz. 2014 yılının Terazi burcu için değişim ve güzelliklerle geldiğine inanıyorum en azından yılık ilk yarısı olmasa da sonrasında mutlaka ama mutlaka hareketlilik ve güzellikler getiriyor bana getirdi en azından. Terazilerin meraklı oluşuna bende katılmıyorum burası ciddi anlamda uymuyor.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Edacim maalesef sayfana ulasilmiyor,her defasinda Error veriyor,neden anlamadim,<google dan baktim,ordada blogun ismi yazmiyor,bana yeniden ulasirsan sevinirim canim,ayrica cok tesekkür ederim sana...