11 Ocak 2019 Cuma

OSLO YOLCULUGU HAZIRLIGI...Bizden kisa kisa...

Merhabalar sevgili Blogum, sevgili Arkadaslarim,

ne zamandir yazamadim.Biliyorum bu artik cok rutin olmaya basladi.Neyse ben bunu fazla uzatmayacagim,sanki dün birakmis gibi yazmaya calisacagim.

Bizler iyiyiz,büyüdük,kilo aldik,gelistik:))

Ben okulumu maalesef birakmak zorunda kaldim.Ilayda nin sirt problemi cikti,onunla ilgilenmem icin okulu birakmam gerekiyordu. cok büyük bir sey degil ama cocuklari yalniz biraktiginizda cok sacma sapan gelisim gösteriyorlar.

Baslarinda bir büyük olmasi sart!

Cok fazla evde yalniz kalip sürekli bilgisayar yada telefonu eline aldigi icin sirtinda hafif bir egrilme olustu.Düzeltmeye calisiyoruz,Buda ayri bir post olsun,cünkü cok güzel hareketler yaptik!

Ben kendime yeni bir telefon aldim nihayet.Esksi bana yetiyordu ama iyiki almisim.Simdilerde herseyin elimin altinda olmasi hosuma gidiyor.

Almanya da alti veya sekiz haftada bir tatilimiz oluyor.iki hafta veye birer  haftalik tatiller.

Bu yilbasi tatilinde bir yere gitmedik,evde uyuklayarak gecirdik.bir iki kez ciktik.Ama sanirim herkes ayniydi:))

Önümüzde bir haftalik Fasching tatili var.Onda da evdeyiz.

Ama Ostern tatilinde bir yerlere gitmek istedik.

Cocuklar Kuzey isiklarini görmeyi cok istyorlardi.(Bense korkuyorum!)

Tamam dedim.

Bunun icin alti ülke var elinizde.Izlanda,Norvec,Iskocya,Kanada nin kuzey bölgesi,Finlandiya ve Isvec.

Zeynep Izlanda yi cok istiyordu zaten.Ama ben yinede Norvec e ve Kuzey Avrupa ülkelerinden olan Danimarka ve Finlandiya ya baktim.Yani Kanada filan uzakti.

Önce nedense epey bir yer baktik,ucus baktik!

Sonra yavas yavas bu olayin nasil görülmesi gerektigi sayfalara geldim.

Son anda farkettim ki,cocuklarla yapilabilecek bir aktivite degil,yani cok erken.

O yüzden Kuzey isiklari sevdasina bir gece vakti son verdim!

Ama yolculugumuz hala gecerli,illaki bir yere gidecegiz!

En uygun ucus ve konaklama ile Oslo bize iyi göründü.Zeynep te okeyledi!


oslo fotoğrafları ile ilgili görsel sonucu


 oslo fotoğrafları ile ilgili görsel sonucu

Ve anne Oslo ya bir haftalik tatil planladi.

Nisanda Lufthansa ile bir hafta Oslo ya ucacagiz!

O kadar cok otel,ev ve pansiyon baktim ki günlerce ,gitmis kadar oldum!

Booking.Com seviyorum,hep ordan buluyorum!

Ama canli canli görmek baska tabii...

Simdi yeni telefon aldim ama resimlerimi laptop a yükleyemiyorum! beceremedim.Esimde ugrasti olmadi.Yeni bir kablo aldim,yarin tekrar denicez.

O yüzden bize ait yeni bir resim yok! Eskilerden bakicam artik:))

Bu arada anne hemen Norvec ce ögrenmeye ve ögretmeye basladi bile:))

Cooook komik bir dil!

Inanilmaz!

Merak ederseniz bir bakin derim.

Biraz Almanca biraz ingilizce birazda kendileri uydurmus galiba,ama tonlamalari cok komik!

Sesli dinleyip dinleyip gülüyoruz cocuklarla!

Italya ya giderkende aynsini yapmistik.

Onur Batu hala unutmadi,Italyanca 14 e kadar sayabiliyor! Bir cirpida! Schnell schnell!

Bende ögrendiklerimi unutmamak adina biraz ara verdim.Bir kac hafta sonra yeniden gelistiricem!

Biz cocuklarla karar verdik,her yil bir ülkeyi gezmeye gidicez.

Gecen yil baslamistik.Önce Italya yi görmek istedik,cok güzeldi,yine gitmek istiyoruz!

Bu yil nedense Kuzeye gitmek geldi icimizden.

Seneye bir tik uzaga düsünüyorum:))

Singapur yada Filipinler gibi.

Bakalim...

Ben okulu biraktim ama bos durmuyorum. Haftada üc gün calisiyorum.Yeterli geliyor.

Facebook hesabimi kapatmistim,son secimlerden sonra.

Ekim gibi Instagram kullanmaya basladim.

Fakat ordaki sistemde beni cok yormaya basladi,birakmadim ama azalttim,bagimlilik yapmisti,gözlerimi cok yordu,tekrar gözlük takmaya bile basladim,Martta doktor randevum var insallah gecici bir seydir.

Bunu yayinlamaya korkuyorum.Neden diyeceksiniz.Son günlerde hersey ters gitmeye basladi.

Yeni yila bir arkadasim yüzünden hüzünlü girdim...

Kendimi cok tuhaf hissediyorum,hic böyle hissetmedim.

Sanki aileden birini kaybetmis gibiyim!

Onun etkiside var sosyal medyadan uzak durmamda!

O yüzden epey zaman kimsenin paylasimlariyla hasir nesir olmayacagim instagramda.

(Tabiki,istisnalar haric!)

Sevgili ESEN gibi...

Hayret,ekleyecegim birsey gelmiyor aklima,bence epey kisa oldu:))

Tekrar görüsmek dilegiyle,

sevgiler hepinize Nürnberg`ten...

SERPIL.


23 yorum:

Yaşamdan Yazılar dedi ki...

Bu anne bilinçli bir anne 😀 Bende diyorum Serpil İnstagram’da niye aktif değil eskisi gibi. Meğer nedeni buymuş.

Babaannemintakvimciği dedi ki...

merhaba selamlar izmirden gönlünüzce çok güzel bir tatil olsun inşallah...planlar harika görünüyor..arkadaşınıza üzüldüm...sevgilerimi gönderiyorum...

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Kısa mı dediniz? :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Merhaba Cem. Evet biraz öyle oldu. Kendime başka bir meşale bulsam iyi olcak. Aslında ben bunu son paylaşımımda uzun uzun yazmıştım ama sende okumadın sanırım. İşte instagram i bu yüzden sevmiyorum 😊

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Merhabalar sanada. Hos gelsdin sayfama
❤️Güzel dileklerin için ne kadar teşekkür etsem az Bakalım zaman ne gösterecek. Arkadaşıma bende üzüldüm Onuda zaman gösterecek. Bana tek faydası yeniden diyet ve kilo vermem😂😂Yine gel, sevgiler sana...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Recep bey şimdi baktım da gerçekten kısa değilmiş 😂😂 Teşekkürler...

deeptone dedi ki...

ayyyyyy çok güzeeeeel iyi yolculuklaaar bizeeee sonra bol fotoyla çok çok annaaat. kuzey ben de merak ederim heeep :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Deep, anlaştık 👍 Teşekkürler ❤

Furkan YETEK dedi ki...

Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

lovehouse dedi ki...

Gittiğiniz her ülkenin dilini öğrenmeye çalışmak ne güzel ve faydalı fikir :) Şimdiden iyi tatiller size :)

sevgili günlük dedi ki...

Sizinle nasıl karşılaşmamışız bunca yıldır? Gezineceğim hevesle , evinizde gezinir gibi..

Sevgiler, Bodrum'dan..

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

Bende upuzun tatiller istiyorum. Bu arada geçmiş olsun:)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili lovehouse,evet bu insana keyifte veriyor,kisa bir süre sonra unutuluyor ama yinede birkac kelime aklinizda kaliyor:)) Cok tesekkürler! Tatilimiz fena degildi ama benim icin cok yorucuydu:))Sevgiler...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Tesekkürler Furkan bey...Selamlar...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Elif! Hosgeldiniz sayfama!Cok tesekkür ederim,yazilarim biraz kisa olsa fena olmaz ama:))

Yine gelin lütfen...Sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Beyda,insallah yaparsin,bilmiyorum ne siklikta gidebilyorsunuz ama bu gezi isi sadece ve sadece isterseniz gerceklesiyor:)) Yani biraz gayret biraz merak:)) Sevgiler,yine beklerim,cok tesekkür ederim:...

deeptone dedi ki...

hadi annat amaaa hihihiiii :)

Handan dedi ki...

Bir sürü ortak arkadaşımız da varmış ama hiç rastlamamışız birbirimize :)

cem dedi ki...

makale süper olmuş tebrikler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

^Tesekkür ederim Cem bey.

Adsız dedi ki...

WhatsApda yoksun

Adsız dedi ki...

Nerelerdesin whatsapp ta yoksun

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Adsiz,telefonumu kirdim,en kisa sürede tamir olacak,sen tekrar ulas bana olur mu,haftaya mesela,sevgiler.