2 Ekim 2010 Cumartesi

ARKADASIMIN SIYAH BEYAZ EVI!....

Merhabalar tekrardan hepinize,hayirli Cumalar...

Tabi postumu dün yollayamadim,yine hep hatalar verdi,yorumlara giremedim,sayfalari acamadim,acilsada kapanmadilar,öylece kaldilar...

Olsun ben bu haliyle hemen tekrar denemek istiyorum!


Siyah beyaz  hastasi olan arkadasim,benimde ilk kez karsilastigim türden bir eve sahip...

Tuvalet,banyo  ve mutfak dahil evde her sey siyah ve bayaz renklerinden olusuyor...

Ben  fotograflari cocuklarla disari cikmaya hazirlandigimizdan,biraz acele cekmek zorunda kalmistim...

Giris...

Kendi yapistirgi Duvar tatulari... Arkadasim cok becerikli,elinden her is geliyor,arti meslegi Kuaförlük...





Oturma Odasi, bu arada ev 70 metrekare ve 3 oda,ama gayet güzel odalar,orantilar süper...Ve yüksek tavan! Arti balkonu var! Ve yemyesil kocamaaan  bahceleri...





















Giristeki ayakkabilik...
Yatak Odasi...



Pencereden cok  fazla günes isigi geliyordu ve ben bir türlü o siyah görüntüyü alamamistim!





Mutfak...

Penceredeki  perdenin örtüsü yansimis buzdolabina,bu siyah rengi arkadasim kaplama yaparak elde etmis...


banyodaki tüm havlularda siyah,mutfaktakilerde...




Ve tabii tüm bardaklarda...

Maalesef  banyoyu cekmeden cikmisim! Siyah raflar ve siyah havlular diziliydi üzerinde,beyaz olan klozet,camasir makinasi,küvet  ve lavaboydu...Arti sivi sabunluk,ayna ve camasir sepeti (hasir) yine siyahti...Hatta dis fircasi seramikleri bile...

Unutmadan sadece cocuk odasinda renkler hakim! Maalesef sarzim bittiginden cocuk odasida bu kadar.O günden sonrada tekrar gidemedik,halbuki cok uzak sayilmaz ve kizlarimiz ayni sinifta!




Sol taraf kizina,sag taraf ogluna ait esyalarla ve sekillerle döseli...

Cok sevdigim bu bayanla hergün telefonlasiriz, disarda görüsürüz,ama evlerimize her zaman gidip gelemiyoruz!

Iste burdaki yasamin en can alici noktasi burada!

Herkesin bir kosusturmacasi var ve ben bazen komsumu bile haftalar sonra görebiliyorum,denk gelmiyoruz yani!

Neyse, arkadaslarimi  özledim,pazartesi kahvaltiya alayim diyordum ama ne mümkün,ben yerimden kimildasam bile kaplumbagadan daha yavas hareket edebiliyorum,üstelik canimda yanmakta!

Iptal ettim, pastane gibi buranin kafeteryalari var,orada kahvalti yapacagiz Pazartesi günü,insallah tabii....

Bugün ebeyle doktor muayenehanesinde randevumuz vardi...

Hava öyle soguk ve yagmurluyduki, Metroya ( U-Bahn) zorla yürüdüm....

Doktor tatilde oldugu zamanlar ebe var ona gösteriyoruz kendimizi ...

Bebegin kalbi ikinci kez dinlendi,cok sükür simdilik hersey normal,tabii kilo almisim:)

Top gibi hissediyorum kendimi yavastan...

Iki üc hafta önce kendime kislik bir ceket almam gerekti,ama olmadilar,göbekten kapanmiyorlardi,bende cok  hos bir panco buldum,onu aldim hemen,sicacik tutuyor, modelli fakat cok daha sisko gösteriyor beni!:

Ama bunu giymeye mecburum,en rahat bu cünkü...

Ipekcim hani gecen gün " kendimi öyle güclü hissediyorumki!" demistimya,gercekten öyleydi,sebebi demir ayarimin yeniden yükselisiymis,süper cikti,12,0!

Ben bunu yedigim onca pancara ve suyuna bagliyorum,cünkü baska birsey olamaz,kirmizi kirmizi kan yapmislar bana iste!

Bugün yine aldirdim,birakmayi hiiiic düsünmüyorum,halsiz olup elini kolunu kaldiramamak kadar zor bir sey yok bence insan icin...Herkese tavsiye ederim,ilaclardan evvel bol bol pancar ve badem tüketip bir bakin durumunuza...

Postu yazmaya sabah baslamistim ama disari cikinca yarim kaldi,birde ikidebir donup kaldi ve beni sinir etti!

Ve suan soguktan giren basagrim yüzünden pek bir isteksizim,yerimden kimildamak istemiyorum.halbuki canim yine un kurabiyesi istiyordu,ama yapamadim, ilk hedefim sabah olunca önce yemekleri ayarlayip,sonrada kurabiye yapmak!

Icimden böyle bir post yollamak geldi,insallah yine hata vermez...

Hepinize kucak dolusu sevgiler ve tatli bir hafta sonu diliyorum...

SERPIL.







113 yorum:

annelili dedi ki...

Pek bi stil sahibiymiş arkadaşın...

Ömer Tuna dedi ki...

harika olmuş bayıldım çok zevkli hele 70 m2 eve mükemmel hiç çıfıt yok ortada

Unknown dedi ki...

Çok hoşmuş arkadaşının evi,güle güle otursun inşallah..Sana da kolaylıklar diliyorum canım,sevgilerimle..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

annelili,Esra duysa cok hosuna giderdi,düzene ve temizligede cok düskün,fakat asiri olusu beni rahatsiz ediyor! Yani rahat rahat kahvalti bile yapamiyoruz,sürekli ikaz ediyorum " Esra otur,birak,ben daha bitirmedim,dursun toplariz sonra,birak biraz keyif yapalim!" gibi... tesekkürler yorumunuz icin.

Sevgili Ömer Tuna#nin annesi,gercektende öyle,hersey kutularda yada dolaplarda,döküntüyü zaten hic sevmeyen biri olunca alternatifler cogaliyor tabii...

70 metrekare ev burda en normal ve uygun evlerden,eski binalarda cok genis fakat ya cok bakimsiz yada cok pahaliya geliyor,sen benim oturdugum daireyi görsen! Daha kücük! fakat ferah,bahcesi var ve günes aliyor,arti yüksek tavan,yani basik degil,ama ev ariyoruz tabiki,ben biraz erteledim,suan hicbisey kaldiracak durumum yok cünkü,yorumunuz icin cok tesekkür ederim,yine beklerim...

Zelihacim,iletirim canim,sagolasin,oda yeni tasindi zaten,iyi dileklerin icinde cok tesekkürler...

Iyi pazarlar simdiden hepinize,sevgiler.

R. Berin Tuncel dedi ki...

Arkadaşın zevkliymiş ama ben sıkılırdım muhtemelen. Bence hayat siyah ve beyazdan çok grilerle güzel çünkü :) Güzel bir haftasonu diliyorum, post hoş olmuş, ellerine sağlık. Sevgiler..

mine dedi ki...

bebeğin en kısa zamanda sağlıkla kucaklanması dileğiyle
bardaklardan yatağa yastığa banyoya beni aşar diyebilirim sadece : )

Adsız dedi ki...

arkadaslar tüm yorumlariniz icin tesekürler bende her odanin ayni renk olma takintisi . saygilar esra

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Sirar,hosgeldin,postumu begenmissin,cok tesekkür ederim,banada bir degisiklik oldu,icimden geldi öyle...

Aslinda zevkler ve renkler tartisilmaz ama her odada ayni renk olmasi ilginc geliyor banada,bende renkli seyleir cok seviyorum mesela,ama gride güzeldir,agirdir...Sevgiler canim.

Mine hanim,cok tesekkür ederim iyi dilekleriniz icin,bencede beni asar bu tür bir uygulama,ama arkadasim cok seviyor evini,zaten en önemliside budur,"evimizi sevmek".sevgiler sizede...

Esracim size tesekkür etmek istedi,bende kendisine evini fotograflamama müsade ettigi icin tekrar tesekkür ediyorum,sevgiler canim...

iPeK dedi ki...

Serpil'cim,arkadaşının evi gerçekten katalogtan fırlamış gibi güzel :)Hani şu ikea katalokları vardır ya :)güle güle otursun ama ev dediğin biraz renkli birazda dağınık olur yaw :) yaşandığı belli olsun :)
Ayrıca bebişin gayet iyiymiş çok sevindim canım .Keşke biz yakın otursaymışız,mutfakta hamarat bir arkadaşımdan hem bişeyler öğrenir hem birlikte yer içermişiz,anladığım kadarıyla sende benim gibi iştahlısın :)mutlu kal canım :)

DEKORASYON BİLGİLERİ dedi ki...

Arkadasınızın belirli bir stili var.Önemli olan kendini o ev içinde rahat ve mutlu hissedebilmesi.Her parça özenle seçilmiş.Güle güle otursun..Sevgiler.Aida

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Ipek," keske" dedin,yiktin beni,ne kadar cok isterdim söyle yakinimda anlasabilecegim bir komsum,ARKADASIM OLSUN!

Iste sirf bu yüzden Türkiye'de olmadigim icin icim yanmakta!

Iyiyim canim,dedigim gibi kirmizi pancarlar bence cok ise yaradilar,Cumartesi yine aldirdim,birgece sud beklemesi gerekiyor,kolay soyulabilmesi icin,beni bekliyorlar hala suyun icinde,ama hazirda var evde,önce onu acip yemem lazim,valla korkuyorum,halsiz kalmak istemiyorum!

Bu arada iyi haber,günlük ev isleri yardimci isini kabul etmisler,mektup geldi,sanirim bugün biri gelecek! Zeynepìn disciye gitmesi lazim,insallah zamannda gelebilir birisi,yoksa ben yürüyemiyorum hep oturuyorum,birde sürekli tikiniyorum!

Evet sevgili Ipekcim,bende istahli ve herseyi yiyen biriyim,sigara kullanmadigima bagliyorum ben bunu ama,baaanneme cekmis olmamin da etkisi büyük tabiki!

Mutfaktaki basarida herseyde oldugu gibi,tecrübeye dayali Ipek,yani ne kadar cok kalirsan o adar cok tecrübe kazaniyorsun,ben evden de aliskindim,severdim yemegi,keki,kurabiye yapmayi...

Simdi cok zorlaniyorum ama,insallah annemde gelirse bol bol misafir almak istiyorum,öyle özledimki!

Birde sinir oldugum,egisip birsey alamiyorumya ,herseyi yere düsürüyorum bu ara,sanki inadina düsüyorlar,aksilik iste,ama Allah baskakeder vermesin,ben saglikli bir bebek icin her duruma katlanmaya raziyim coktan...

Seni ve tatli Ece'yi cok öpüyor ve yorumun icin cok tesekkür ediyorum canim...

Insallah Ben Izmirè geldigimde bir firsat bulur görüsebiliriz,cok isterim:)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Aida,yorumun icin cok tesekkür ederiz...

Evet,bu islerden anliyor ve yazdigi gibi uyum takintisi var onda,nasil herseyi toplamaya,yerlerde ,masanin üzerinde hicbirsey birakmamaya alistigi gibi,bunada dikkat ediyor sanirim,daha evvelki evindede kahverengi tonlarini kullanmis...

YeMeK vAkTi dedi ki...

ee süpermiş..aralara birde bir kaç kırmızo obje atardım ben olsam:)

ezgilimelodi dedi ki...

Çok zevkli döşenmiş bir ev.Güle güle otursunlar:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Siyah-beyazı gerçekten çok seviyormuş arkadşın:) başka hiç renk yok:) Bu arada sana da kolay gelsin:)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aylincim,.bende kirmiziyi cok severim!

Ezgicim,bencede cok zevkli,hersey mükemmel görünüyor ama bana göre degil,yani hersey süper olsada insan hep kendi icinden geleni dösemeli...Begendigin icin tesekkürler canim.

Ayse hanim cok tesekkür ederim iyi dilekleriniz icin...

Hepinize sevgiler...

iPeK dedi ki...

İzmir'e gelme durumun olursa ki sanırım doğumdan sonra :)Çekinmeden ailecek bize oturmaya gelin inan çok isterim,yeni tanıştık ama nedense çok sevdim seni.Sende benim gibi yapay değil candan birisisin yazdıklarından belli.sizi ağırlamaktan çok memnun oluruz.Bende annem çalıştığı için senelerce yemek-pogaca börek yaptım durdum,nedense çocuktan sonra gevşedim yoksa severim yapmayı vede yemeyi :)sevgiler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ipeeeeeek,insallah bu yazdiklarimi okursun,dün buraya bakmayi unutmusum,ama okumustum...

Tabiki geliriz,neden olmasin,ben yeni insanlar tanimayi,hele böyle candan dostlar edinmeyi cok severim,söz vermeyeyim yinede ama senede birkez geldigim icin,beni kirmaz adresinize ulastirirlarsa görüsebiliriz,cok tesekkür ederim ilgin icin...

Dogalligima gelince,benim yapim budur,ben nerde ve kiminle olursam olayim ayniyimdir,düsüncelerimde aynidir,cok degiskenlik göstermez ve de soguk tiplerden,konusmayip sadece izlemeyi tercih edenlerden nefret ederim,uzaklasirim,sevmiyorum öyle insanlari...

Birde bazen yorumlarima cevap gelmeyince kötü oluyorum,insan bir seyler yaziyor ve karsiliginda size gönülden ses veriyorlarsa,kisacik bir tesekkür etmeli,bence cok ayip oluyor,yani ben kesinlikle böyle düsünüyorum...

Tek tek olmasada toptan bir tesekkür de olabilir...

Oh be bunuda yazdim rahatladim,ne zamandir icim icimi kemiriyordu!

Daha cok görüsürüz insallah...

(Ipek bana yazarmisin,acaba Izmirìn neresindesin?yayinlamam,icin rahat olsun,kardesimler Bucaya yakin oturuyorlarda onun icin sordum,acaba yakinmi uzakmi diye!)

öptüm canim.

Peritozu dedi ki...

Ne kadar kisilikli bir ev.Doseyenin goz zevki pek bir guzelmis :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Peri Tozu Fotograf,öncelikle hosgeldiniz diyorum ve de yorumunuz icin cok tesekkürler...

Bende sizin sayfanizda epey dolastim,cok ama cok hosuma gitti,insallah yeniden görüsmek dilegiyle...

Serpil.

Bayram Kombesi dedi ki...

Arkadasin besiktaslimi yoksa. Cok guzel olmus olmasina, hersey yerli yerinde ama ben renk taraftariyim. Hayatimin her aninda renk olmali, cesitlilik, zenginlik :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Bayram Kombesi,hosgeldiniz bloguma öncelikle,tanistigimiza cok memnun oldum...

Esra Besiktaslimi hic bilmiyorum ama bencede evde renkler hakim olmali,hemde her renkten! Zaten kendiside söyle söylüyor "herkes istemez evinde böyle tek renk! ama ben seviyorum " diyor,ee ne demisler,zevkler ve renkler tartisilmaz,yeniden görüsmek dilegiyle,sevgiler size...

Unknown dedi ki...

Selam, meraktan soruyorum, yoksa arakdasinin Ismi Ilknur mu :) Inanmassin ama benim almanyada bir kuzenim var, annemler evine gitmisler. ben gormedim, annemin dedigine gore hersey siyah beyazmis. Yerdeki halilardan yatak ortusune, duvar dekorlarindan banyo suslerine, annem hata bardaklar bile oyle dedi. Ve o gun annemler gittiginde ustude siyah beyazmis. Ama annem pek beyenmemis. Insanin gozunu yoruyor demisti. Simdi yine siyah beyaz gorunce, zevkleri ayniymis :) Birbirlerini tanisalar keske :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Taze Annecim,hosgeldin,blogunda cok yeni,hayirli olsun ,sayfana girdim,okudum,cok hosuma gitti,icten gelen,yazilan herseyi okumayi severim...Arkadasimin adina gelince Ilknur degil ama,demekki Esra gibi olanlarda varmis:)Esra'ninda evi tamda dedigin gibi,bardaklara kadar siyah ve beyaz,ama kendisinde siyah beyaz giyinme takintisi yok Allah'tan...
(kendisinin kücük bir tesekkür yorumu var burada,dedigi gibi sadece takinti olayi)

Yeniden görüsmek dilegiyle,oglunu öp bizim icin,sevgiler canim.

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim yorumuma cevabinizdan dolayi ve blogumu gezmissiniz :) Zevk meselesi :)

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş evi..Çok şık..sevgiler. :))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Siyah Süt,hosgeldin,cok tesekkür ediyorum ben Esra'nin adina,sanada sevgiler canim...

modafobik dedi ki...

Of ben eve bayıldım ama! :)

Narince dedi ki...

Yok ben başk renkler de isterim, canlı tonlar. Ama herkesin evi kendine değil mi?

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

evgili Modafobik hosgeldin , eve bayilmissin,ne güzel,Esra`ya iletmeliyim bu sözlerini,tesekkürler canim....

Sevgili Narince valla ne iyi dedin," bende baska renkler isterim!" ama herkesin zevki farkli iste,sevgiler vede tesekkürler yorumun icin,görüsmek dilegiyle...

MAVİ TUTKU dedi ki...

siyah ve beyazla bu kadar mı güzel olur bir ev..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

O.K.A Mavi Tutku,Esra'ya iletecegim,cok tesekkürler yorumunuz icin!

marifet ellerimizde dedi ki...

CANIM YAZINI ,YORUMUNU YENI OKUDUM VE COK DUYGULANDIM.NE KADAR IYISIN .BÖYLE BIR DILEK DILEMEN ..YAKIN OLSAKTA COCUKLARA BAKSAK DEMEN NE DUSUNCELI BIR HAREKET....TESEKKUR EDERIM CANIM .ÇOOK TESEKKURLER:)SEVGILER...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Marifet Ellerimizde,rica ederim,ben gercekten size yardim etmek istedim,cünkü biliyorumki cocuklu anneler bide anne hasta ise cok zorlaniyorlar,kendimde öyleyim,cok sükür cok hasta olmam,ama bir basagrim var,Allah düsmanima vermesin,neyseki simdi asprin kullanabiliyorumda hemen gecmeye basliyor,bende yorumunuz icin cok tesekkür ederim size,sevgiler...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim..

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

siyah beyaz sevenler için çok hoş bir ev olmuş ama ben beyaz ve pastel sevenlerdenim arkadaşınız güle güle mutlulukla kullansın sevgiler:)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Fikir projeleri hosgeldin canim,cok haklisin sadece siyah ve beyazi sevmek gerek,yoksa zorla olmuyor,bende sevmiyorum heryer siyah ve beyaz olsun,pastel tonlarda harika olur,cok tesekkürler yorumun icin canim,sagolasin...

necla dedi ki...

evde çok hoş ayrıntılar var siyahın asaleti muhteşemde azıcık başka renklerde konsaymış keşke bitaraflara ama gerçekten arkadaşın çok zevkliymiş herşey muhteşem güle güle otursun

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Necla hosgeldiniz,evet farkli düsünceler var,kimi sade seviyor kimisi hher odayi ayri renk,kimiside sirf ayni renkten olusturuyor,zevkler cok farkli,cok tesekkür ederiz yorumun icin,yine görüsmek dilegiyle,sevgiler sana...

AslıASLI dedi ki...

Her ayrıntısa bayıldım. çok zevkli döşenmiş :) bende siyah-beyaz delisiyim..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aslicim ne tesadüf,evet arkadasim cok zevkli,birde bu tür seyleri cok seviyor,uzmanlik alani diyebilirim...

zeymurancafe dedi ki...

güzelmiş çok hoşuma gitti

Elif'in defterinden dedi ki...

sade ve şık. Allah ağız tadıyla oturmak nasip etsin inş.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Zeymurancim hosgeldin sayfama,ziyaretin ve yorumun icin cok tesekkürler,blogunu ancak simid görebildim kusura bakma canim,yeniden görüsmek dilegiyle...(kizinin sayfasinda sorun vardi izleyici olamadim,sonra yeniden denerim insallah.)sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Elifcim cok tesekkür ederim canim güzel dualarin icin,sanada mutfakta kolay gelsin,annecigininde ellerine saglik,gördüm,nefis tadlar vardi sayfanda...sevgiler.

nohut oda dedi ki...

bütün bır evı aynı renk yapmak cesaret ve zevk ısı..tebrıkler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Gülcan,cok haklisin,gercekten cesaret isi,zevkli ve beceriklidir arkadasim,elinden her is geliyor onun,tesekkür ederiz güzel yorumunicin,sevglier...

Unknown dedi ki...

Arkadaşının evine inan bayıldım.Siyahı bende çok severim hemde çok..
her ayrıntısıyla süper bir ev olmuş.
Sevgiler canım

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Hayat Cafe,cok tesekkür ederiz güzel yorumun icin,yine bekleriz efendim,sevgiler sizede...

anne eli gibi dedi ki...

çok çok güzel bir evmiş gerçekten bayıldım,güle güle otursun..
iyi haftalar...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok tesekkürler canim,begenmene sevindim,zevkler ve renkler,iste hep farkli,ben sahsen hersey ayni renkte istemezdim,benimkisi tam bir curcuna olurdu,simdilik esimin zevkiyle oturuyoruz(tüm mobilyalar tahta!)artik yeni evimize insallah,sevgiler sana...

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Merhaba :) Çok şık. Çok beğendim dekorasyonu.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

aHUCUM HOSGELDIN CANIM;BEGENMENE SEVINDIM;HERKES COK BEGENIYOR;SEVGILER CAnim!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

aHUCUM HOSGELDIN CANIM;BEGENMENE SEVINDIM;HERKES COK BEGENIYOR;SEVGILER CAnim!

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben geldim çooook hoşşş
harikalar canım
:)))))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aysecim cok tesekkürler canim begenmene cok sevindim,sevgiler sana...

darkolivee dedi ki...

harikaymış, aksesuvarlar, yer minderleri, sickerlar, tüm deyalar süper, ama salona bikaç tane kırmızı obje yerleştirilse daha bi enerjik görünür, çok güzel olmuş arkadaşınında seninde ellerine sağlık...

bloğunu yeni keşfettim, çok hoşuma gitti...

sevgiler canım
http://darkolivee.blogspot.com/

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

sevgili darkolivee hosgeldin,yorumun icin cok tesekkür ederim,bende kirmizidan yanayim canim,ama arkadasim tamamen ayni renklerde hakim olsun istiyor,bolgumu begenmene sevindim,cok vakit ayirip özenemedigim ama hepsi icimden gecen yazilarim var burda,yine beklerim seni,sevgiler...

Yasemin dedi ki...

Ohhh harika... paylaşımınız için teşekkürler. :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

sevgili Yasemin cok tesekkür ederim,keske daha özenli resimler cekebilseydim,ama cocuklarla filan ancak bu kadar becerebildim!yinede begenmene sevindim canim,sevgiler.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

BEN GENE GELDİ
MUHABBETLE KAL
:))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hosgeldiiin! Cok tesekkür ederim ziyaretine!

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

modern tasarlanmış çok hoş görünüyor

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sonsuz dekorasyon cok tesekkür ederiz begenmenize cok sevindik,sevgiler...

Ferkay dedi ki...

Harika bir ev çok güzel..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ferkaycim cok tesekkür ederiz begenmene cok sevindim,yeniden görüsebilmek dilegiyle sevgiler sana canim...

balböcükleri dedi ki...

zevkle döşenmiş bir ev benimde evim siyah beyaz tonlarında renk versin diye kırmızı halı ve objeler ekledim.güle güle otursunlar.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

hm demek sende siyah beyazcisin Serpilcim! Ne güzel,ama kirmiziya bende bayilirim dogrusu,esim istedigim kirmizi koltugu alamadi diye(o sirada kalmamis) cok kizip kavga etmistik! Hala aklimdadir,hafif bordoya calmasi lazim biraz,sende güle güle otur canim,sevgiler,tesekkürler yorum icin...

Bak Bu Harika dedi ki...

çok hoşmuş arkadaşınızın evi çok beğendim. İyi günlerde otursunlar.

Görüşmek üzere
http://www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili follw me,sende hosgeldin sayfama,evet bu ev herkes tarafindan cok begeniliyor bende keske daha cok resim alabilseymisim,o anda sarzi bukadardi,banyosuda cok hostu cünkü ve balkonu...

Yeniden güzel bir evde bulusmak dilegiyle,sevgiler canim.

Vanessa Mercado dedi ki...

Nice blog post! I'm your new Follower! I hope you can visit my blog sometimes. Thank's! :) Kisses from VV!!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Liebe Vanessa vielen dank,thanks!

Sonu garanti tarifler dedi ki...

Tüm sevdiklerinle bir arada mutlu huzurlu bayramlar,Sevgiler,selamlar:))

Ebruli dedi ki...

Kadınlar

Kadınlar Kulübü

Zayıflama

Zayıflama Kulübü

Missinem dedi ki...

ben de ev dekorasyonunda siyah beyazı çok severim bu arada bloguma bekliyorum ben de http://missinem.blogspot.com/. sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok tesekkür ederim Sevgili Sonu Gararnti Tarifler,cok incesiniz,sizinde gecmis bayraminiz kutlu olsun,,gec oldu evet kusuruma bakmayin...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Missinem cim öncelikle hosgeldin canim,sayfana geldim,sana katildim,cok güzel seyler gördüm,ah birde zsöyle iiiincecik oluversem ne güzel olurdu ama yine 76 lardayim:((

Cok tesekkürler canim ziyaretin icin,begenmene sevindim....

Gurme Şirine dedi ki...

öncelikle bana bıraktığın güzel yorum için çok teşekkür ederim...

arkadaşının evi çok güzelmiş...
zevkle döşenmiş...
sanırım arkadaşında zebra desen takıntısı var :))

sevgiler...

Bak Bu Harika dedi ki...

çok hoş dekore edilmiş ev bayıldım, iyi günlerde otursunlar

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Gurme Sirine,aslinda takintisi sadece siyah ve beyaz,zebrali desenler tesadüf olmustur,begenmene sevindim zevkle dösendigine eminim ,tesekkür ederim yorum biraktigin cin sevgiler...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bak bu harika hosgeldin canim,begenmene sevindim,cok tesekkür ederiz yorumun icin,sevgiler sanada canim...

Adsız dedi ki...

Pretty! Thіѕ waѕ а really wonderful
article. Many thanks fοг providing thiѕ
info.

my blog :: http://www.biggreeneggmanual.com/big-green-egg-cooking-configurations/
Feel free to surf my web-site ; http://biggreeneggmanual.com/category/recipes/

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

SİYAH BEYAZ'IN ASİLLİĞİ BİR BAŞKA GÜZEL:)
ARKADAŞININ,İÇİNDE SEVGİYLE OTURMALARI DİLEKLERİMLE
SEVGİLER...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevalcim haklisin asil renktir siyah,beyazda öyle bence,cok tesekkürler yorumun icin! sevgiler sana...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevalcim haklisin asil renktir siyah,beyazda öyle bence,cok tesekkürler yorumun icin! sevgiler sana...

Adsız dedi ki...

I enϳoy what you guуs are usuаlly up too.
This kind of cleveг work and reporting! Keep up the fantastіc works
guys Ӏ've incorporated you guys to my blogroll.

Also visit my weblog: used bucket trucks
Look into my web site ; locate a bucket truck

Oglak Kizlari dedi ki...

İşte yaratıcılık diye ben buna derim.

Bayılmış anne

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Oglak kizlari bencede yaraticilik isteyen bir is,fakat burda bu tür objeler cok pahali olmadiklarindan almasi hem kolay hiemde zevkli,is size düsüyor sonra.sevgilerle...

Adsız dedi ki...

Hi! Do you knoω if thеy makе any ρlugins to help with Search Engine Oρtіmizаtіοn?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not
seeіng veгy good results. If yοu know of any plеasе shаre.
Кudos!

Viѕit my web blog; tens machine

çeşnici Handan dedi ki...

Çok değişik ve güzel bir ev olmuş iyi günlerde otursunlar. Sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili handan yorumunuz icin cok tesekkür ederim,begenmenize sevindim,bencede degisik bir ev,güzel dekore edilmis,yeniden görüsebilmek ümidiyle sevgiler...

AsOrTiK dedi ki...

zevk sahibiymiş arkadaşın, kutlarım. güle güle otursunlar.
bebeğini sağlıkla kucakladığın günleri de görürüz umarım:)
kal sağlıcakla...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Asortik bloguma ziyaretin ve yorumlarin icin öncelikle cok tesekkür ederim,evet arkadasim dekorasyondan anliyor,cok tesekkürler begendiginiz icin,ben dogum yapali epey oldu aslinda ama olsun yinede tesekkürler dualariniza...

AsOrTiK dedi ki...

evet bu eski bir yazıymış. hatta okurken, allahım dördüncü çocuk oluyor. allah kolaylık versin dedim kendi kendime. çünkü birçok yazınızı okudum, oğlunuzun doğumunu, hastaneden kendi isteğinizle çıkışınızı falan okudum hepsini:)) sıralamayı şaşırmışım:))
allah çocuklarınıza sağlıklı uzun ömürler versin.
sevgiyle kalın

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Asortik öyle not düstüm diye darilmadin insallah bana!

Dördüncü cocuk lafi bile beni nasil geriyor ,Allah tüm isteyenlere gönülden dileyenlere versin insallah...

Öyle yorucu bir gündü ki yorumunuzla kendime geldim,sormayin basimiza geleni,yazicam bloga,bunu yazmam lazimki oglum ilerde okusun diye,sevgiler size Asortik...

Prensesin Masalı dedi ki...

siyah Beyaz güzel ama ben olsam her yerde ayni rengi kullanmazdim ;) Bende artik blogundayim :)

birsence dedi ki...

güle güle sağlıkla otursun arkadaşınız...sevgiler...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Sevgili Serpil,

Çok özenle tasarlanıp döşenmiş güzel bir ev. Arkadaşınız güle güle otursun.

Sana da ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim.
Sevgiler,

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Prensescim hosgeldin canim!

Su saatlerde Nürnberg`desin ama hala aramadin,sanirim nete girmedin henüz...

Bende hep ayni renk sevmiyorum,zaten ben siyah beyaz degilde renkli severim,ama belki ilerde degisir kimbilir.

Cok tesekkür ederim yorumun icin canim,cok sevgindim...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Birsen cok tesekkür ederim sanda canim arkadasimin adina da ,sevgiler...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Isil hanim,öncelikle hosgeldiniz,yillardir sizi takip ediyorum yorum yazmak bugüne kismet oldu maalesef,bende sayfa actigimdan beri eski blogculari daha az ziyaret eder olmustum,kusura bakmayin nolur...

Cok tesekkür ederim güzel yorumunuz icin...

Atahan ile hayat dedi ki...

en sevdiğim iki renk heryerde süper uyumlu oluyor....kıyafetten dekora kadar...

BitliTurist dedi ki...

Bu ev de yaşamak şöyle dursun ya nefessizlikten ölürüm. Olmadı intihar ederim. Çok siyah.

Ama sevene harika ve gerçekten hoş bir tarz. Ve iki çocukla o dairede muhteşem bir düzen.. :)

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Çok hoş ve güzel dizayn edilmiş. Bence siyah ve beyaz çok güzel yakışmış. Bir müddet oturduktan sonra baktın sıkıldın artık diğer renkleri de yavaş yavaş devreye sokabilirsin.

Arkadaşınız güle güle ve iyi günlerde otursun İnşaAllah!

Yüce Allah'ın rahmet ve mağfiretine sığındığımız ve gönüllerimizi tövbe ile arındırdığımız Berat Kandilinizi kutlar; ülkemizin ve milletimizin hayrına vesile olmasını Cenab-ı Hakk'tan niyaz ederim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Demet hanim merhabalar kusuruma bakmayin nolur,elim klavyeye gitmedi bi türlü yazamadim sizlere hemen,hosgeldiniz efendim, yorumunuz icin cok tesekkür ederim,bazilari gercekten sadece siyah beyaz seviyor ,bende eskiden hep siyah beyaz giynirdim,sevgiler size...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Bitli Turist sizde hosgeldiniz sayfama,yorumunuz icinde cok tesekkür ederim,iste zevk meselesi,bazilarimiz bu sekilde seviyor,düzen konusuna gelince arkadasim gercekten acayip düzenli,her daim! sevgiler sizede...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.

Malum Kurban Bayramı yaklaşmaktadır. Bu vesileyle Kurban Bayramınızı kutlar; tüm sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.

Bizleri Allah'a yaklaştıracak olan kurbanınızın da hayırlı ve mübarek olmasını Cenab-ı Hakk'tan niyaz ederim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

gezilecek yerler dedi ki...

Çok güzel görünüyor.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

gezilecek yerler,hosgeldin,cok tesekkür ederim sana.

ayhan dedi ki...

muhteşem bir ev bence herşey ayrı bir düşünce ile harika tasarlanmış :)çocuk odası ise harika olmuş :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ayhan bey hosgeldiniz,cok tesekkürler,begenmenize sevindim...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Çok güzelmiş gerçekten arkadaşının evi.. Güle güle otursun Bir Terazi Kızım :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Lezzetli Somunlar,cok tesekkürler! Ev güzeldi gercekten,ama ben renkli seviyorum,sarili ,kirmizili mavili...

Sizi sanki daha evvel gördüm,karsilastik ama nereden bilmiyorum,yüzünüz cok tanidik geldi!

Sevgilerimle...