23 Mayıs 2011 Pazartesi

ALACATI...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

kontrol etmeniz gerekir:)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhabalar,
evet inanilmasi güc ama bende dönebildim en sonunda:))

Gelen ilk yorumu sen yapmistin bende cok sevindim gercekten, blog dünyasinda ayakta tutunmak böyle uzun bir aradan sonra herhalde cok zor olacak, hayirlisi diyelim.

Bu arada, en önemlisi, minik oglusun olmus, Allah anali-babali büyütmek nasip etsin saglikli bir sekilde. Biraz gec oldu ama artik affedersin beni.

Benim oglusum da büyüdü, maalesef cok cabuk büyüyorlar, yazdan sonra hatta Kindergarten'a baslicak. Malum benim de annelik iznim sonra erecek bir dahaki senenin basinda.

Alacati resminde sadece Türkiye aklima geliyor. Tatil, günes ve deniz. Ne güzel olurdu simdi:)) Bizler simdilik düsünü görelim böyle güzelliklerin.

Sevgiler

Narince dedi ki...

Çook güzel...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Adsiz,ben bu resimleri tabiki kendim cekmedim,netten aldim,yanlislik mi yaptim acaba? Tesekkürler uyariniz icin!

Kevsercim,yorumunu görünce cok sevindim canim,demek oglunu büyüttünde bir de Kinder Garten e baslayacak,ah bu zaman burda öyle hizli akiyorki! Postunu görüdügümde cok sasirdim,cünkü yakin bir tarihte seni düsünmüstüm,neden tutunmayacaksinki,senin sayfan cok ama cok hos,resimlerin ve güzel tariflerin var,mutlaka devam et bence,bizide tariflerinden mahrum birakma lütfen!

Iyi dileklerin icinde ayrica tesekkürler,evet bir bebegim daha oldu Allah'in izniyle,ben ve büyük kizim bir kiz daha olsun diyorduk ama alistik oglumuza,hatta Zeynep" anne bi tane daha yap bide kizimiz olsun "diyor!

Alacati'ya hic gitmedik ama bu gidisle yakin zamanda orada bulacagim kendimi,ah su cocuklar biraz daha büyüseler yilda iki hatta üc kez Türkiye#ye gidip gelmek istiyorum,cok yanlizim buralarda...

Cok öptüm seni!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Narince,aslinda daha fazla fotograf ekliyorum ama nedense hata veriyor ve sadece bir fotograf gösteriyor! Cok denedim ama olmadi,yorumun icin cok tesekkürler canim...Sevgiler.

belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba alaçayytı hala guzeldır ınsallah seneye duşunuyorum sevgıler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Belguzaranne insallah size kismet olur,belkide orada karsilasmak nasip olur,bende istiyorum seneye,yorum icin cok ama cok tesekkürler size...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Amanıııın...Ne şirin ev bu böyle...İnsanın hemen Alaçatıya gidesi geliyor...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Gönül Celen,valla aynen öyle,hic kacisi yok artik gidip görülecek!Danke yorumun icin...