30 Nisan 2014 Çarşamba

Biri bana birsey desin yardim etsin!!!

Yazmayim diyorum ama duramiyorum patlamak üzereyim!

Öncelikle kendime ,geldigimden beri yazip gönderemedigim bu post icin bir tebrik rica ediyorum,lakin kafamdan yazdimda yazdim günlerdir!

Evet 24 Nisan aksami biz döndük...

Cok kisa ama dolu dolu bir 12 gün Polatli`da idik...

Diger iki günü saymiyorum cünkü annemlere  varis oldukca uzun sürüyor nerdeyse bir günümüz rezillikle geciyor! (yükler beklemeler falan filan!)

Bu yil gece yarisi saat 1.30 gibi evde olmamiza ragmen ,ben ertesi günü hic bir sey yapamam dinlenirim saniyordum!

Lakin öyle olmadi,zaten ne desem tersi gerceklesiyor bu ara!

Ögleden sonra bi ara öylesine cikalim dediler annemler,olur yorgun degilim cikalim dedim,ama niyetimiz hemen dönmekti,yoldan geldikya,"bakin ben her an dönebilirim,cok kalamam disarda" filan cocuklari korkutuyorum bu arada!

Neyse bi ciktik,dügün icin ne lazim bize elbise ayakkabi kemer hepsini aldik ve geri döndük!

Olanlara inanamadim,cünkü ben o elbiseyi nasil bulurum,bulurum bulurum da nasil icine girerim diye korkmaktan beynim uyusmustu günlerdir!

Kiloda verememistim!

Girdigimiz dükkanda ki sevgili bayan (adi da Sevgi ydi zaten!) illa " bak bu elbise sana olur,kilolarini kapatir,gercekten harika bir denemelisin!" demesine ragmen kalkmadim,biraz halsizdim,ama annemde rice edince iyi ya  tamam dedim,bir giydim,elbise sanki benim icin dikilmis,günlerdir beni bekliyormus gibi !oldu!

Kizlarada birer elbise,hatta Zeynepè iki elbise aldik,sonra önümüzdeki ayakkabiciya daldik,ben yine hic birsey bulamam deyip karalari baglarken,kizlara bari alalim deyip ugrasirken adamin getirdigi ruganlar ayagima cukk oturunca sevincten deliye döndüm,onlarca dükkan gezip istedigim ayakkabilari bulamayinca burda hevesim kirilmisti ama gercekten aldigim hic bir ayakkabidan memnun kalmadim Avrupa da!

Berlin`de yasayan halamda hep izine gelince Türkiye`den alirdi,cogunu birakirdi ayagima olmuyor diye,bende de ayni durumdu,cok gicik burasi!

Neyse dügünümüzü yaptik,kina gecesi icinde yer tutmuslardi annemler,cok güzel bir salondu,cok begendik,üst üste iki gece vur patlasin cal oynasin  oldu,ama ben oynayamadim,annem zaten hic kalkmadi,babam olmadigi icin icimizden gelmedi!

Ama kiz tarafi muhtesem oynadilar,iyiki de öyle oldu,ikidebir yanima gelip," sen görümcesin,hadi " deyip durdular,sonlarda bir kez kuzenimle ve kardesimle söyle bir döndük,ama unutmusumda oynamayi,yoksa cok severim!

Dügün salonunda nerdeyse herkesi görmek,kucaklasmak cok güzeldi benim icin,zaten bekledigim ve istedigim biseydi...

kuzenlerin cogu gelememisti ama olsun...

Babaannem bile geldi,doksan yasina ragmen,ufacik kalmis artik iyice yaslanmisti,ama torunlarini hatirliyor hafiza süper!




benim cocuklarim onu kendi babaanneleri gibi seviyorlar ve simdide ona "süper Ayse babaaanne!" diyorlar!

Saclarima bakmayin,kuaförün azizligine ugradim,iki erkek kuaför biri iyi digeri becerisksizdi,bana denk gelen beceriksiz olani , insanin yüzüne bakmadan kafadan birseyler yapiyor birde sürekli ne istiyorsunuz diyordu,ben gec farkettim,zaten hic hoslanmam kuaföre gitmekten,sevmiyorum sacima birsey yapilmasini!

Yaptigi topuzu begenmeyince son anda acip böylece kaldi,herkes begendi bende begendim,zaten önemli olani  huzurdu benim icin!

Evet dügünde kem gözlerde  oldugunu farkettim,resmen hissettim bunu,yapacak bir sey yoktu o anda.

Cogu seyi hissettigimi,rüyalarimda gördügümü,tamamen kendi ic dünyama göre hareket ettigimi az cok cogu insan bilir cevremde,esim haric!

DÜGÜNÜ  sonlandirdik, fotograflar cektirdik,vedalastik derken yavas yavas salondan cikiyoruz,son anda dayim salon sahibine bir sey sordu ,annemde yanimizda cok kisa sürdü konusmamiz ve ciktik!

O gece de  o kadar soguktu ki sanki kar yagacak,tarih 19 Nisan 2014!

Biz hep beraberdik davetliler gidince,kardesim, esi cocugu,ben cocuklar,dayimlar falan...

Disari cikinca Zeynepìn ceketsiz ciktigini farkettim,hemen seslendim iki kere ,geldi ceketini aldi giydi,on bes yirmi metre sonra arabalara binecegiz ,herkes bir yerlere binmeye calisiyor,bende kardesimle konusuyorum,birsey lazimmi, kalacaklari ev soguktur filan derken,Onur Batu`yu soruyorum,herhalde arablardan birine binmistir diye düsünüyorum!

O araba da yok bu arabada yok! Yok!

Birde dolmusumuz vardi,kardesinim cok yakin arkadasinin,getirdi götürdü bizi sagolsun,sehir disindaki evimizede bir kac kez gittik onunla!

Annem bir ciglik,ben bir  donup kalma,dolmus gitmis,hemen aradik, YOK dediler!

Ordan "burda YOK!" sesi gelince ben iyice soka girdim,dondum kaldim,bir yandan da dönüyorum saga sola!

Herkes bir yana dagildi,aramaya koyuldu,ben kostum,yengem kostu,etraf zifiri karanlik,agaclar var,ariyoruz, ben tabi hemen polisi aradim!

karakolda hemen üst taraftaymis hemen geldiler,araca atladim armaya basladik,o kadar yavas ilerliyorki bu arada beni sakinlestirmeye calisiyorlar!

BENIM O AN KI DUYGULARIMI SADECE VE SADECE COCUGUNU KAYBETMIS OLAN ANNELER ANLAYABILIR!!!

Gözyaslarima engel olamiyorum,hala ve hala dayanilmayacak acilar cekiyorum!

Ben O nu kacirdilar alip götürdüler diye girdigim soktan ertesi günün aksamina kadar cikamadim!

Dünyam karardi ve o anda hersey bitti benim icin.

Dayimla yengem de gecen yil 22 Mayis`ta kizlarini kaybettiler.

Biz  bu güne kadar onlarain degil acisini paylasmak,anlamamisiz bile!

Ben bunu Onurù kaybettigimde  anladim ve de baska da birsey diyemiyorum!

O nasil sabretmektir öyle,dayanamiyorum diyor yengem,hala acisi icimde bitmiyor,dinmiyor diyor ve biz onu sadece dinliyoruz!

Suan onun acilarini hissetmekten ötürü oldukca muzdaribim...

Allah`tan yine ve yine sabirlar diliyorum onlar icin...

Ben polis aracinda daha bir sokak öte gitmemisken kardesim aradi! Bu arada polis  Anons yaptirdi,herkes duymus ben duymadim  aracta oldugum icin.

Oglum zaten usanmisti salonda, tam bitmesine yakin yinede yegenimle kosturdular hep!

Hic aglamadi ikiside usluydu...

Yorulmustu tabii...

Olay söyle olmus aslinda;

herkesle beraber cikmis,ablasi,yegenim,gelinimizin önünde,herkesin gözü önümde ama kimse farketmeden o dolmusa binmis!

Ben Zeynep`i ceketini giymesi icin cagirdigimda oda Onur à gel gitme bekle diyormus!

Ben duymadim tabiki,bir anda sanki O ``nu UNUTTUM!

Hatta ayni yastaki yegenim ona "Onur gel gitme!" diye bagirmis!

Onur normalde cok korkak bir cocuk,herkesten korkar,evde yalnizsak tek basina mutfaga gitmeye bile korkar!

Tanimadigi arabaya asla binmez ama dolmuscu abisini tanidigi icin oraya binmis,iki koltugun arasina gizlenmis ve üzerine de kocaman balonu koymus ve beklemis arac kalksin!

Anne filan aramamis,cünkü zaten yengem,yegenim,ve digerleri tanidikti!

Ilk ordami diye aradigimizda karanlikmis ve sadece " Onuur" diye seslenmisler, SES VERMEMIS!

Ikinci kez  kardesim aradiginda yok filan demisler,sonra birde isigi acip bakalim deyince,bismillah deyip onlarda soka girmis!

Ridvan yani dolmuscu cocuk "abla bu cocuk buraya nasil bindi ve biz görmedik,duymadik hala inanamiyorum,aklim almiyor diyor!

Kaybetme acisini kisa bir sürede olsa bana yasatmisti Allah!

Ve ben bu aciyi ömrüm boyunca asla va asla unutmayacagim!

Nasil tarif edilirki tarifi yok,kimse yasamasin nolur kimse bilmesin bunu!

Sabaha kadar evin icinde ordan oraya ugrastim durdum o gece,aslinda yalnizca düsünüyordum!

Oglumu kaybetseydim ben ne yapardim!

Düsündüm düsündüm isin icinden cikamadim,sabah oldu heryer aydinlandi,belim agrimaya baslayinca öylece uzandim,ertesi günde biraz hafiflemistim ama bendeki panik atak durumu gittikce cogalmaya basladi!

Buraya döndük birde ne duyayim!

 Hemen ilerdeki ilkokuldan üc cocuk kacirilmis!!!

Üstelik annesinin yaninda!

Kadin anneyi oyalarken bir digeri cocugu alip götürmüs!

Üc cocuktan sadece birini bulabilmisler,oda simdi hastanedeymis,cok fazla uyusturucu verdikleri icin komaya girmis!

Tüm bu olanlarin üstüne birde bunlari duyunca ne hale geldigimi tahmin bile edemezssiniz!

Ben bu tür olaylarin buralarda daha az yada hic olmadigini sanirdim,meger burda da cok fazla olay oluyormus fakat  POLIS  insanlar korkmasin diye medyaya yansitilmiyormus!

Bu olaydaki kücük kizda bir türk cocugu,annesini taniyan komsum anlatti dün sokakta,saclarini kesmisler kizin hemen o anda,üzerini degismisler,diger iki cocuktan sanirim hala haber yok!

Birde o anda karsi apartmanlardan birinde kadinin biri kacirilirken fotografini cekmis!

Organ mafyasiymis bunlar ve kimseyi yargilamak istemem ama bunlari yapanlar ne Alman ne de Türk!

Haberi esimden alinca oturup netten arastirayim ve neymis ne degilmis ögreneyim dedim.

Bir tek haber bulamadim!

Bu nasil is anlamadim!

Bir tek haber gecmezmi nette!

Sadece bir haber vardi,yada baska ülkelerden haberler,oda yine bebek kacirma olayi;

bildigim bir alisveris merkezinde,Türkiye`de sizler AVM diyorsunuz galiba,kadinin iki yasindaki cocugu cocuk arbasinda ,kadin baska bir yere kafasini cevirmisken bir de dönüyor ki araba yok!

Hemen alarma geciliyor ve kapilar tutuluyor!

Cocugu giyinme kabininde saclarinin yarisi tras edilmis ve baska bir kiyafet giydirilmis sekilde buluyorlar!

Daha üc kafta evvel ve tanidik bildik bir alanda!

SOKTAYIM!

Süpheli bulduklari iki kadini yakalamislar ama onlarmi degilmi yazmiyor,polis hic bir seyi aciklamiyor burda Tüprkiye`deki gibi degil.

Aslinda bir yandan iyi diyelim ama yinede dogru degil,insanlari uyarsaniza neden hic bir sey yokmus gibi duruyorsunuz orda,benim aklima gelmez okulun önünden cocugumun Allah korusun yanimda kacirilacagi!

Allahim ne büyük bir dert,Allah vermesin kimseye bunu yarabbim!

Evet geldigimden beri paronaya ya baglamis durumdayim!

kizlari kendi baslarina birseyler yapsinlar,öz güvenleri gelissin,sorumluluk alsinlar derken meger ne kadar hata ediyormusum!

peki bu cocuklar ne pyacaklar,nasil yalniz olacaklar,bundan sonra  asla!

Bugün yemegimizi cok erken yedik,ögle aksam arasi bir sey oldu,iyide oldu,saat bes gibi Zeynep aylik dergisini almak icin cikmak istedi,hayir dedim ona,bu saatten sonra cikamazssin!(gidecegi yer köseyi döndükten sonra elli metre ya var ya yok!)

Anne sende iyice abarttin bu olayi dedi bana,giderdin gidemezdin derken babasiyla ciktilar...

Ben öyle korkmusum öyle korkmusumki,eger okul kapsinin önünde olmazssam Ilayda`yi alip götürecekler saniyorum simdi!

Nasil atlatmaliyim bu durumu ne yapmaliyim inanin hic bilmiyorum,hic bir sey yokmus gibi davraniyorum ama icimde yanginlar cokten basladi sardi  her yanimi!

Birde evden kacirmalar var!

Daha bir iki ay evvel 9 yasindaki cocugu evinden alip götürdüler fakat cocuk bulundu,ama tedavi görüyor simdi,öyle kokrmuski nasil düzelsin!

Biliyorum HERSEYIMIZ ALLAH` A EMANET!

Ben galiba birilerini kinadim farkinda olmadan,o yüzden bu aciyi yasatti bana Allah!

Bilmiyorum...

Bildigim tek sey varsa artik hic bir seyin ama hic bir seyin önemli olmadigi...

Cocuklardan baska!

Daha dün gazetede okudugum haberlerden sonra artik, yakinda, böyle giderse kansere filan da yakalanirim ben,cok üzüldüm o kücük kiza, diger kacirilan cocuklara cok!...

Unutmusum yazmayi ama simdilerde kimi görsem potansiyel cocuk hirsizi gibi geliyor bana!

Bugün iki saatimiz parkta gecti,kim parkin icine dikkatli baksa bende onlara baktim,birsey hissetsem hemen polisi arayacagim ama sükürki birsey olmadi!
















35 yorum:

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Allah kimseyi evlatla imtihan etmesin. acılarını da vermesin, utançlarını da..Kayıp daha bir başka olay..Allah esirgesin yaşatmasın..
Son günlerde bu tür haberler çok duyuluyor..Rabbim korktuğumuza uğratmasın, kötü niyetli kişilere fırsat vermesin...
Size de çok geçmiş olsun, bir daha yaşatmasın böyle korkular..

coskunsel dedi ki...

Hissettiğin heyecan ve korkunun aynını ben de yaşadım yazını okuyunca..Rabbim çocuklarımızı korusun.Biz ne yapabiliriz ki , okula gidip geliyorlar Allaha emanetler.Eve tıkıp oturtmak da olmaz, dışarı salsan ayrı bir korku..

BitliTurist dedi ki...

Söyleyecek en ufak bir lakırdım yok. Zira ben çok ama çok evhamlı birisiyim. Şu an kızımın nefes almazsa diye başında bekleyecek kadar. Ya da bir çok kere acili doktoru arayacak kadar. Evet sadece burnu tıkalıydı. O yüzden şimdi size ne yazsam ne söylesem bir faydası olmayacak. Aksine sizin yazınızı okurken o kadar korktum ki anlatamam :(
Galiba bizim tüm tedbirlemizi alıp Allahu tealaya emanet etmekten başka çaremiz. Muhtemelen bunu her zaman yapıyoruz, düşünüyoruz, biliyoruz ama bizim sorumluluğumuz altında olduğunu düşünmek o kadar yük bindiriyor ki omuzlarımıza. Onur bir daha sakın yanınızdan ayrılmasın ayrılacağı zaman sizin duyduğunuzdan emin olacak şekilde haber versin. Daha büyükler için yapılacak şey her şeyi açık açık anlatmak. Ama bir psikolog yardımıyla. Onları da paranoyak yapmayalım kendimizi gibi ama koruyalım. Nasıl yaparız bilmiyorum ama aklıma gelenler bunlar. Allahu teala dermansız hastalıkdan tüm kötülüklerden evlatlarımızı sevdiklerimizi korusun...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Tatli`dan Tuzlu`ya cok tesekkürler,Allah gercekten kimseye yasatmasin,sözün bittigi yer vardir ya iste o an söz bitti bende!Evet bu aralar sanki sadece bu haberlerle yikiliyor heryer,Allahim sen koru yarabbim,annelere sabir ver...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Coskunsel,ben cocuklarimi kontrol ederim ama cok bunaltmam,disarda da böyledir,ki ben Ilayda`ya hemen yanimizdaki dönercie pide almaya gönderiyordum,sirf acilsin,parayi ögrensin biraz kafasini kaldirsin diye,cok utangac ve de cok hosuna gidiyordu bu,simdi asla yollamam ama nasil yapacagiz onuda bilmiyorum,ilerde yardima ihtiyacim olacak gibi,pek iyi degilim anlayacagin,cok sagol canim yorumun icin...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Bitli Turist,ben cok evhamli olmadim hicbir zaman,ne yapmam gerekiyor onu yaptim,korkmadim söyle olursa böyle olursa diye,yapim böyle,cok sükürki bu güne kadar böyle bir aci yasamadim,sagliklilarda hepsi,ama simdi hersey degisti,bir anda ve ben bu durumla bu daracik evde nasil basa cikarim bilmiyorum,heryerde yanlarinda olmam demek ayrica yorucu bisi,illaki bir yerlerde yanliz olacaklar kaldiki kadinin yanindan kacirildi cocugu,Allahà emanetler hepsi aslinda,ben kurtulmak istiyorum bu evhamlardan ve korkularimdan,dualarina amin diyorum ve cok tesekkür ediyorum yorumun icin sana.

keyiflisofram dedi ki...

Çok geçmiş olsun ,Çocuklarımızı Allah korusun, acılarını göstermesin ,Rabbim kötü kişilere fırsat vermesin.Allah a emanet olsunlar....

Adsız dedi ki...

Serpil'cim, aslında sana sitem edecektim ama yazını okuyup çektiğin korkuyu ve heyecanı öğrenince çok üzüldüm. Yüce Allah bir daha böyle şeyler yaşatmasın sana, bu arada Regaib kandilin kutlu olsun. Sevgiler selamlar. Feraye Limon

Ayla dedi ki...

Öncelikle çok çok geçmiş olsun yazıyı okuyunca çok kötü oldum. Zaten bizlerde parayonak bir halde olduk son günlerde. Babaannesiyle parka gidince sıkı sıkı tembih ediyorum artık sakın gözünden ayırma diye. Yaşadıklarınız kolay değil çok yüklenmemeye çalışın kendinize...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Cizel pezuk dualariniza amin diyor cok tesekkür ediyorum,sagolun sizde...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Feraye bana sitem edecegini biliyordum ama kusura bakma ne firsat nede zaman oldu arayamadim seni,insallah bir dahaki sefere ,zaten cok az kaldim hic bir yere gidemedim,birde böyle seyler olunca hepten keyfim kacti,aslinda seni görmeyi cok isterdim,hic bir arkadasimi göremedim,lütfen kendine iyi bak ,seni takip ediyorum face ten,paylasimlarina bakiyorum,cok tesekkür ederim dualarin icin,insallah görüsmek dilegiyle...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Ayla,haklisin valla paronayak ettiler hepimizi,insan degilki zaten onlar, son günlerde ne kadar da cok duyar oldum,sanki hepyi üst üste geliyor,cok tesekkür ederim ilgin icin,nolur sizlerde cok dikkatli olun,sevgiler...

Esen Can dedi ki...

Çok üzüldüm olanlara Serpil, geçmiş olsun çok... Almanya'da olanlara da ayrı bir şaşırdım, nedense ben de senin gibi oralarda bu tür şeylerin bizdeki kadar olmadığını düşünürdüm, hataymış demek ki... Bence de çocukları çok koruyup, kollamalıyız, bak ne okudum geçenlerde, çocuklara bir parola öğretin ve eğer onu biri kandırmak isterse, "gel annene götüreyim seni" diyen falan olursa, çocuğun o kişiye parolayı sormasını isteyin diyordu... Çok akıllıca geldi bana...
Allaha emanet bütün çocuklarımız...
Sevgiler canım, öpüyorum seni çok

marifet ellerimizde dedi ki...

canım yaaa korkunu gayet ıyı anlıyorum rabbım korktuğumuzla sınav etmesın amın.....

marifet ellerimizde dedi ki...

canım yaaa korkunu gayet ıyı anlıyorum rabbım korktuğumuzla sınav etmesın amın.....

Oglak Kizlari dedi ki...

Offfff vallahi daraldım.
Çok büyük geçmiş olsun.
Allah kimseye evlat acısı vermesin.

Bitmiş anne

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Esencim o parola isini bende iki gün evvel face te okudum bir arkadasimda,akillica geldi bana ama öyle bisi olmaliki hem unutulmasin hemde ayni olmasin! ne bilim adamda ayni seyi söyler filan,paronayaklik bende de ayni yani!

Ya evet burda da oluyor bazi seyler ama ben cogunu duymuyorum!Bu olanlarida herkese anlatiyorum kiminin haberi var kiminin yok!! Ayni mahalledeyiz bak,ben biliyorum digerinin haberi yok!

Ah Esen ne durumda oldugumu asla tahmin edemezssin!

Yorumun icin dualarin icin cok tesekkür ederim canim sagolasin!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Zeynepcim amin canim cok sagol!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Cigdem darallttim sizi biliyorum kusuruma bakmayin,burasida böyle bir yer iste hem eglenceli hem zor...Cok tesekkür ederim yorumunuz ve ilginiz icin...

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun :(( allah evlat acısı göstermesin

New York'tan dedi ki...

cok gecmis olsun cnm ya, Hz. Allah kimseye yasatmasin evladiyla sinamasin..

Yeni evli cifte mutluluklar dilerim cok.

Sevtap Aycı Uçar dedi ki...

Cok cok gecmis olsun bende ayni durumdayim,parkta birileri cocuklari sevse bile killaniyorum,cok zor.Allah yardimcimiz olsun.

Özgen dedi ki...

Merhaba geçmiş olsun en kötü şey ben de çok tedirginim bu konuda hele bu son zamanlarda olan çocuk kayıplarından sonra arkadaşım çok geçmiş olsun çok sevgiler...

insanyavrusu dedi ki...

cok kotu olmuş.
ama kotu bişey olmamiş bu iyi en azindan.
gecmiş olsun.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

gizli yetenek,cok tesekkür ederim ilgin icin amin diyorum sana,cok sagol canim...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Seymacim sanada cok tesekkür ederim,vait bulup yazdigin icin,simdilik yeni evliler,iyi gidiyor hadi bakalim,cok sagol canim...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Sevtap sanada kolay gelsin ama cok zor gercekten,simdilerde herkesin gözünün icine bakar oldum,anlayabilirmiyim diye,aslinda cevredekiler burda yasayan kayitli insanlar,bu kacirma olayini maalesef kacak insanlar yapiyormus! Heleki parka iki cocuga bakmak dahada zor,bir o tarafa digeri bi tarafa giderse diye,ben bu izin de yegenimide alip gittim parka ama cok duramadim,zor oldu ikisine birden bakmak,hemen cikmak zorunda kaldik,cok tesekkür ederim canim yorumun icin,dualarin icinde amin diyorum,sevgiler...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Özgencim cok haklisin,neden bilmiyorum sanki bu aralar hep bu haberleri duyar olduk,cok tesekkür ederim yorumun icin,cok sagol canim,amin dualarina...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

insan yavrusu evet öyle oldu önce kötü oldu aonra iyi oldu! Cok tesekkür ederim ilgin icin...

Deniz dedi ki...

Gecmis olsun rabbim yasatmasin nir daha boyle bisey. Avrupada adi suclar haber yapilmiyor turkiyedeki gibi. ozellikle buna benzer vakalar medyada yer almiyor tabi tartisilir Iyi mi kotu mu diye ama bir yandan da kotu niyetlilere fikir vermiuorlar 3. Sayfalarda. Allah hepimizin cocuklarini korusun

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Yusuf ve Yunusùn annesi (sanirim ismin Deniz yaniliyormuyum?),öncelikle hosgeldin sayfama,tanistigimiza cok memnun oldum,aslinda haklisin cok fazla ayrinti verilmesi bencede hos degil,buda fikir verir insanlar,nasil intihar ediliyorda duyuluyor onun gibi,örnek veriyor!

Cok tesekkür ederim yorumun ve ilgin icin,aman ne olursa olsun sende cok dikkatli ol,bazen insan daliyor biliyormusun,baskasiyla konusurken,ben simdi kim ne sorarsa sorsun cevaplamiyorum,napim ,yoksa herkese cok yardimci olmayi severdim, normalde!Allah hepimizin cocugunu korusun,büyük kücük ve de Soma`daki anali kuzulara sabir versin,coguna söyleyememisler...

Sevgiler sana canim.

Deniz dedi ki...

Evet ismim deniz zayen yakınd ablog ısmımı de degıstırıcem ;) İntihar ıle ılgılı yazdıklarınızdan sonra aklıma gecen gun okudum haber geldı. Ozellıkle cın taraflarında Intıhar ormanı dıye bır yer varmış orda her yıl bır cok ınsan ıntıhar edıyor ve sık sık ceset bulunurmuş. vaktı zamanında yazarın bırının bu ormanın ıntıhar etmek ıcın en uygun yer olduğunu ballandıra ballandıra anlattığı bır kıtabını da yanlarında bulunduruyorlarmış ıntıhar ederken ;(

Allah Somadan sonra gerıde kalan ailelere sabır versın. Ölüm bir sekılde yer degıstırmektır belkı daha da huzur bulmaktır kısının amelleırne gore ama arkada kalanların ozellıkle çocukların acısı hele de garıban ıse ve gecım derdı var ıse....... en zoru bu olsa gerek

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Denizcim tekrar merhaba,Cin deyince aklima benimde düsen birsey oldu gecen gün,bu Cinliler eger kendilerini (yönetici olarak) suclu buluyorlarsa kesinlikle intihar ediyorlar,hele hele bu durumda Maden sahibinin coktan ölmesi gerekirdi,yerine bir cinli olaydi,ölmesin tabiki,istemem,bu beni sevindirmez,ne onlar geri gelir ne de kalanlara faydasi olur,fakat düsününce onurlu insanlar gibi geliyor cinliler,pekte sevmesemde.Aman ne bileyim,neyi nasil düsünecegimi sasirdim,son bir haftadir ben benlikten ciktim zaten,sürekli okuyorum,hic olmadigi kadar,haberleri yani(televizyonum yok) hep aklimdalar,,gözümün önündeler,hep elimi uzatip yardim edesim geliyor icimden,ben ilk kez bu kadar etkileniyorum,yani daha evvelde ölümler oldu,ama bu zor durumda calisarak sehit olmalari sanirim beni yikti.

Neyse senide daha fazla üzmeden yine ve yeniden geride kalanlara sabir diliyorum,cok tesekkür ediyorum sana yorumun icin,yeni ismin ne olacak merak ettim simdi.Görüsmek üzere canim...

CANBOGAZDAN dedi ki...

canim simdi okudum yazilarini. oglunun kayboldugunu okuyunca gozlerim doldu. cocuklarla ilgi seyler cok etkiliyor beni. cok gecmis olsun. neyse ki bulmussunuz. yavrularinin ucunu de seni de cok opuyorum...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Canbogazdan,cok tesekkür ederim ilgin icin,konu cocuk olunca dimi insan etkileniyor,neyseki kötü birsey olmadi,bir dügün hatirasida böylece anilarda kaldi,bende seni öpüyorum canim,görüsmek dilegiyle...