26 Ekim 2014 Pazar

Günlük 1- Sayfa 2.




Eveeet dün gece cok gec geldik yazamadim tabii(bunu düsünemedim hic! Cok uykum gelmisti!)

Dün sabahi bile suan hatirlayamiyorum ama hah evet simdi hatirladim!

Sekizde uyandim,hemen firlayip hapimi aldim,cok gec kalmistim, sinir oldum,(Normalde saatimi kuruyorum tam altida alip geri yatiyorum!)

Bu ilac isinden bahsetmedim size guatr yavas calsiyormus 50mg lik bir hap verdiler epeyce alacagim.

Sonra kahvalti yapip bol bol su icip dooogru Plasma Centerè gittim!

Bundan da bahsetmedim,ben Mayis ayindan beri kanimdaki suyu bagisliyorum ihtiyaci olan hastalara!

Bundan da sonra bahsedeyim.

Ordan gelirken Müllerè ugradim, bir hediye lazimdi Zeynepè.

Buldum aldim U Bahnà binip eve geldim. Zeynep hazirlanmis onu alip dooogru S bahn a.

Baktik bizim burdakinden gecmiyor, ordan dooogru yine Metroyla HauptBahnhof a.

Yarim saat bekledik,bindik,götürdüm tam iceri girmedim ben geri döndüm.

Zeynepìn arkadasi dogum gününü Buz Pateni kayilan yerde kutlamisti.

Dönerken trenin gittigini gördüm,üzüldüm,hava sogumustu.

Tam 40 dakika orda  tren bekledim,yagmurda baslamisti.

Neyse ordan yine metroyla eve geldim.

(Bu arada bisikletim yoktu cok yoruldum yürürken!)

Geldim Ilayda`yi ve Onurù yikadim,hazirladim,kendimde dus alip hazirlandim,dooogru Dügüne!

he he dün gece  o yüzden gec geldik!

Dügünde servis berbat olsada sevdigim insanlarla ayni masada olmaktan ve onlarla sohbet etmekten cok keyif aldim.

Hele hele Onur Batu`nun dügünleri sevdigini ögrenmem cok hos oldu,adam oturdugu yerden omuzlarini bile kadirdi yaww!

Sabah sordum,dügünleri seviyormusun oglum sen diye "evet" dedi cocugum:))

Tabii söylede birsey var yazmadan gitmicem ve de bu kadar dürüst olmaktan da ne kadar kendimle gurur duysam az gelir!

Ben bu tür seylerle ugrasirken tahmin edersinizki ev islerim kaliyor!

Nasil yapabilirdim ki,dün yemekte yapamadim mesela,hersey gidi gidina yetisti cünkü!

Yani eve yetisemiyorum bazen ve bugünde bu islerimi halletmek üzere seferber oldum cünkü yarin misafirim geliyor insallah!

Bugünüde yazayim o zaman.

Gec uyandi cocuklar bende 10da kalktim(hapim icin altida ayakta idim cok sükür ama yürüyemiyodum yine!)

Onur benden önce uyandigi icin hemen ona kahvalti hazirladim,yedirdim,sonra bekleyen yemekliklerimi hallettim,dahada var,simdi yazmayayim ayip olmasin,ben sevmiyorum bunu.

Sonra ütü yaptim ohh!

Sonra bi ara annemlerle sohbet ettik. Oda iyi oldu,onunla konusunca rahatliyorum ben.

Haberler aliyorum,anlatiyorum filan iyi geliyo yani,kac gündür yapamamistim.

Sonra bir arkadasim aradi evde olup olmadigimi sordu,bana getirecekleri vardi, onlari birakti,kapida disarda sohbet ettik 15-20 dakika ,gitti ,ben eve ciktim.

Hava süper!

Günesli ama birazcik soguk:((

Cocuklar ucak yapmaya calisiyorlar kitaptaki hazir kagitlardan(cizilmis)

Onurcum durmadan Almanca konusuyor,birdenbire baslayan bu duruma cok seviniyorum,o kadar net ve düzgün konusuyorki nazar degecek diye kokruyorum:))

Ne zamandir Almanca cizgi filmler izliyordu,birde ablalarindan herhalde stoklari tamamladi:))

Neyse simdide aksam yemegini hazir edip , beyaz camasirlarimi atip,salonumu toplayacagaim,canim cikacak yani anlayacainiz!

Camasirlari yikamaktan (tabiki makinada!),asmaktan,katlamaktan ve yerlerine güzelce yerlestirmekten büyük zevk alan biriyim,ütüyüde cok severim ama onu hep erteliyorum zamansizikltan! Birde cok herseyi ütüleyip elektrik israfi yapmiyorum!

Esimde az evvel bisikletimi tamir etmek icin bahceye indi ve ben cok sevdigim Yeni Türkü yü dinliyorum.

Simdi o harika sarki " Bana bir masal anlat baba!" caliyor.

Daha yazasim var ama en iyisi kalkayim,dinlendim biraz iyi oldu....

Bakalim ne kadar devam edebilirim buna ama  hosuma gitti kisa kisa yazip yollamak!

Simdi yollayip sonra kontrol edecegim,Zeynep`te hazirlaniyor Bahnhofà gidip bileklik yapmak icin degisik ipler alacakmis,ok.dedim,hava günesli,yolu biliyor ve orasi cok keyifli bir yer!

(Ilayda siz bir yere gitmek istemiyor ama Ilayda  da her zaman disari cikmayi sevmiyor,hayret nasilsa Zeynep bu sefer israrci olmadi,gidiyor yalniz:))





Onur da simdi ne sorsa begenirim ben!

" anne günes geldi dügüne gidebilirmiyiz!:))

Yerim ben onu!

Birde istahini tam acsam benden  mutlusu yok sanirim o zaman!

Bu arada o cok sevdigi arkadasinin annesiyle tanistik! Aaa ama bunu yazmistim ama hatirladim!

Hatirlamak deyince beynimizi nasil calistirabiliriz ve de Alzaymirdan nasil korunabiliriz cok güzel pratikler var insallah yazabilirim! (ben arada yapiyorum da..)

Hepinize Nürnberg`ten sevgiler,simdilik böyle olsun,ben size anlatiyormusum gibi,sonra kendi kendime...


SERPIL.

(ucaklar bitti ucuyor!)

10 yorum:

Unknown dedi ki...

bende de guatr var ve malesef o hap ömür bouynca kullanılıyor ben şuan gebelikten dolayı 100mg kullanıyorum günlük hamilelikten sonra düşürecek dr.
kandaki suyun bağışlamısını da ilk defa duydum.

Ayla dedi ki...

Kandaki suyun bağışlanması çok merak ettim hatta dur araştırayım :) Sen yine de anlat ama blogda. Yeni bilgiler ila. gıbı geliyor bana

özlemnitta dedi ki...

günlük yazma serüvenin çok şirin..uzun süre yazarsın inşallah.ben de fazla yazamadığım için zamandan kaynaklı..minik minik cümlelerle noktalıyorum:))
ilacını almayı sakın ihmal etme..
yıllar önce bende troit hastasıydım.iki senelik ilaç tedavisi sayesinde kurtuldum ama hep düzenli içtim ve hep doktor kontrolüne gittim..çok geçmiş olsun sana da canım..

Öykücü dedi ki...

Okurken yoruldum.Ne doldu dolu bir hayat maşallah!

Persephone dedi ki...

Gerçekten çok yoğun bir tempo, ben okurken yoruldum:) Gerçekten ben de ilk defa duydum kandaki suyun bağışlanmasını... Ayrıca geçmiş olsun, guatr annemde de var, hatta ameliyat oldu ama halen ilaç kullanıyor.... Bana bir masal anlat bana şarkısını da çok severim... Sevgiler...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Birgülcüm,bebisi getirdin dünyaya güle güle büyüt Rüya kizini,cok cok olmasada böyle yumusak yumsak bizim icin öpebilirsin onu oldumu:))

Bana doktor guatr demedide,kandaki fonksiyonlarinin miktari düsük dedi,bende öyle anladim,gecen senelerdede kanimdaki beyaz akyuvar sayilarinin düsük oldugunu o yüzden halsiz olabilecegimi söylemislerdi,sarimsak ve et yiynce kalmadi,zaten sarimsagi cok severim:))Simdilik benimkiside 50 mglik,insallah yükselmez,evet ömür boyu ama bazi yerlerde okudum belki hic kullanmama durumu olabilirmis,hergün düzenli aliyorum.Su kan meselesini yazacagim canim,bekle beni,cok tesekkürler sevgiler sana...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aylacim hala yazamadim kusura bakma,bekle bei,biraz bilgi var o konuda,görüsmek üzere...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Özlemcim insallah bende öyle umuyorum tek iki yil sürsün ama bitsin,ilac kullanmayi sevmiyorum ama hergün saatimi altiya kurup kalkip iciyorum.Hergün yazmak iyiydi güzeldi ama birkac sefer sonra yazmak istemedim,hergünde ayni seyler zevk vermedi,ama birgün devam etmeli,cocuklar büyüdügünde degisik seyler yaptigimda,insallah...

Cok tesekkür ederim yorumun icin...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hopelovefunetc,aslinda haklisin insan bazen okurken yoruluyor,gereksiz olmayan kendimce yorgunluklarim iste,evin heryere yakin olmasi evden hemen cikmami sagliyor bu yüzden bisiklet iyi,yoksa cok daha yorucu olacakmis:))Sevgiler sana ve Duru`ya..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Persephone,o sarkilar bize 90 li yilllarida hatirliyor dimi,ben o zamanlardan kalmayim,sende öylesin sanirim!

Aslinda cok gec cevap yaziyorum cok cok özür dilerim,insallah okuma firsatin olur yine gelirsin:)

Yine yazacagim görüsmek dilegiyle,tesekkür ederim yorumun icin canim.