28 Temmuz 2015 Salı

Bugün,dün ve yarin he he Günlügüme yazmaya devam, 28 Temmuz 2015 Sali.

Merhabalar sevgili Günlük!

Nasilsin ? Insallah iyisindir,icindeki nasil bir yazma  hevesiyse bir ´hizla yazip yoluuyorsun postunu aferin sana:))

Yalniz gercekten cok hastaydim,pazar ve dün yazamadim! Ölüyodum acidan!



Bademciklerim sismis hem nasil,son 15 yildir hic olmadigi kadar, hayatta bir ilk!

Her iki taraftan üstelik! Pazar günü hastaneye gittik zorla,acilide taa nereye sokmuslar zorla buldum,aglaya aglaya,hic gelmedikki nerden bileyim,cocuklar icinse klinikler ayri bir hastanede orayi biliyorum.

Neyse aldik antibiyotigi ama hemen gecirmedi,bugüne dek sürdü,sabahtan beride yine bir oraya bir buraya git gel Konyam alti saat oldu!

Dün biraz yattim biraz kalktim derken güzel bir kahvaltiyla  kendime gelmisim,Kahvaltiyi Zeynep hazirladi,zilli yalniz birsey yiyemiyor bende kiziyorum,neyse iyi oldu kendime geldim!

Sonra ev esi yapamadim,yemekte,yaniz mantar corbasi yaptim,harika oldu,ay unuttum dolapta bekleyen taze yufka vardi peynirli ve otlu börek yaptim,pisirdim,birde hazir sarimsakli baget kizarttim firinda onu ilayda piknige götürdü,ben gidemedim,asagida nehir kiyisinda toplandilar ögretmenleriyle...

Böregide Zeynep ben ve Onur yedik.

Pazar cocuklar cok rahatsiz etti beni,keske hastanede filan kalsaymisim o derece  ama aksam patladim ve cok kizdim,beni rahatsiz ettiniz diye,güya ayri odadalar ama sesleri taa beynimin icine isledi!

Neyse dün Hadisa geldi Ilayda yla berbaer gittiler piknige,arayip haber verdim,Onur Batu yuda sabah ablasi götürdü,aksam yine o aldi.(yasi on iki oldugu icin alabiliyor artik he he)

Bugün sabah Zeynep i yolladiktan sonra disciye gittim,disimin birine ilac yaptilar ama  önce igne yedim bir güzel,uyusmadi ama acimadida,uyusuklugu sonradan cikti...

Neyse geldim Onur hazir degil,babasi evdeydi ama  erkekler bilmiyor cocuk bakmasini yada bizimki öyle,illa sunu söyle bunu böyle yap demelisin!

Onu doyurdum,giydirdim Kinder Garten e biraktim,biisikletle,baktimda üc gündür evde olmak birde hastalik baya yormus beni,yorgun hissettim kendimi!

Okula ugradim,Ilayda evdeydi bugün gitmedi okula,dizini düsmüs ve siyirmistiya bugün cok aciyordu aksam,bandajini iki saat aglaya aglaya cikardik!

&&&&
Ilayda bana benzesini istemistim dogmadan önce,sagolsun kizim beni kirmamis olmayan matematigimi,siyah saclarimi ve bu sürekli aninda sulu göze baglama olayimi kacirmamis hemen almis!:))







Aglayinca cok cirkin  oluyorsun Ilayda ah bir bilsen de hemen aglamaya calismasan! Artik vazgecsen bu huyundan ne güzel olur:((


&&&&

Ilayda nin müzik dersinden bir kitabi verilmesi gerekiyordu ,gittim okulda yoklar meger yüzme dersindelermis unuttum ben onu tabii,...

Eve geldim,kapi caldi,Fatma gelmis,bir arkadas,esimde ise gidince girdi bir kahve ictik,o teklif etti,ilk defa,normalde iceri girmez rahatsiz etmemek icin,benimde cogunlukla zamanim olmaz,bu sefer " Türk kahven varsa icerim " dedi,vardi gel dedim..

Baktim,bir eski bir yeni kahvem var,yaptim ictik,yeniyi Arzu vermisti gecen yil sagolsun,ben kahve cay tüketmedigimden bitmemis haberim yokk!

Türk kahvesi meraki yunanlilarda da var,Georgia mesela,bayilyior,onada baktim, ama nasil bakioyrum biliyormusunuz,internetten tabii yaa!

Ne sekil ciktiysa yaziyorsunuz ne diyor söylüyorsunuz hepsi bu!

Fatmaya kocaman bir tavsan ve cok güzel iki kocaman sögüt agaci cikti,baktik,agac aileyi temsil ediyor,tavsan da gizli bir sirri ve kisa süren bir mutlulugu!

O gitti biraz oturdum  bilgisayarin basina,baktim saat 12 yi on geciyor hemen ciktim,ama 12 15 te cikiyorlar siniftan kacirdim Frau Kasier ! yi.olsun Persembe veririrz artik!

Ordan vakit varken Müller e ugrayayim dedim,dis ipi yeni yumusak firca derken bir sürü sey alip ciktim,halbuki Müller alisverisimi coktan yapmistim,ama ne zaman oraya girsem kendimi tutamiyorum !

Sonra eve geldim,yolda cok olmaz bana ama bir kac kez oldu ,midem agrimaya basladi,kaveye suc buldum,bir  daha kahve icmeyecegim galiba:)) Bilmiyorum tabiii...

Birde okul icin cikarken ev sahibinin yalakasi  ev sahibisi Alman ama türkceyi yalamis yutmus adamla karsilasmistim,giris kapisi cok kötü carpiyordu ne zamandir onu tamir ediyordu, öyle gicik biriki,bizi sevmiyor, evden cikalim diye ne yaptilarsa olmadi ama sonuc alamadilar,disliyiz cünkü!

Birde burda evler eger yüzyilli gectiyse kira yükseltme hakki yok artik!

Neyse adam daha evvel kac kez karsilasmamiza ragmen "hallo" dememisti,cok sinirlenmistim!

Bu sefer o bana merhabaa dedi,ben zaten kafam dolu ne yapacagimi bile düsünmeden disari cikmaya calsiyorum hic bisi demedim,yüzüne bile bakmadim,actim ciktim,bu durumlar beni geriyor galiba,ne kadar gicik olursa olsun o merhaba ya karsilik verseydim iyiydi olan bana oldu,bu kisacik gercginlik yada kahve hala midem gergin!

Neyse bunu yollayip Milch Scnitte yapacagim,cocuklar hazirini siparis edip duruyorlar babalarina,hayir diyorum hemen,ben yaparim!:))(süt dilimi)

Sonrada beni bekleyen dünya kadar ev isi!

Unuttum ev doktoruna gidip kendimi göstermem lazim,yani  mecbur,bademciklerime bakilsin.

Özlemisim yahu evimin isini yapmayi,cok seviyorum Allahim,gücten düsürme beni yarabbim:))

Zaten bundan sonra mesleginiz varmis sorusuna" EVEt var!" diyecegim,Evimin hanimiyim ben ,bu evdeki hersey benden sorulur,sefim ben  SEF!

Napalim,bizimde elimizden gelenin en iyisi bu,diger isleride ögrenenenler basarili olanlar yapsinlar degilmi...

Havalar güzelya gerisi bos!

Bugün discide beklerken okudugum dergide kadinin biri! " günes beni tembel yapiyor !" demis!

Ne aptalca,tam tersi beni costuruyor!

Neler neler yapmak istiyorum,yalniz bu ara ufak tefek yaralanmalar oldu insallah devami gelmez

görüsmek dilegiyle efendim,ileriki yillarda bunlari okudugumda bakalim hatirlayabilecekmiyim!

Ha  bu rarada Eylül coktan doldu terminlerle,(Termin randevu demek:))

Birde alti gün kaldiiii!

Atatürk havalimanina gelmek isteyenler?

Ve bizim takim bahcede piknikte:))




SERPIL.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Allahım seni güçten düşürmesin.

Unknown dedi ki...

Ne doğal bir kızsın sen:)) yazıların yüksek sesle düşünüyor gibi:))) keşke Atatürk havalimanına yakın olsaydım gelip seni kucaklardım;) sevgiyle kal ve kuzuları öp lütfen

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Adsiz cok tesekkür ederim sana!:)) Sevgiler...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Nilgün hanimcim,onca isinizin arasinda bana ulastiniz ya ben sizi kucakliyorum simdi,cok tesekkür ederim,iyi olmaniza ses verm,enize cok sevindim,insan bu telasede cogu kimseyi unutmuyor ama daliyor ...

Hic degismeyen bir ic dünyam var aksam yemekte kücük kizim bana " anne sen cocuk gibisin!" dedi,cok hosuma gitti!

Onlari degisik seslerle güldürüyüm ya bazen," eveet ben 42 yasinda bir cocugum" deyiverdim:))

Sizinle tanismayi cok isterdim bende,insallah bir dahaki sefere,özel bir Istanbul gezisi yaptigimizda görüsebilmek dilegiyle...

Sevgiler...

Ferkay dedi ki...

<sendeki bu yazma enerjine bayılıyorum.yaş nedirki ki hep böyle kal.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.
Önce çok büyük geçmiş olsun! Bademcik hastalığını (Kronik Tonsillit) çok iyi bilirim. 20 yaşımda başladı 50 yaşıma kadar devam etti. Tedavimi hep kendim yaptım, sabrettim aldırmadım ve kurtuldum, yaklaşık on senedir hastalanmıyorum. Bademcikler iltihaplandığında aman ihmal etmeyin mutlaka antibiyotiğinizi alın. Aksi halde, kalp kapakçıklarını bozuyor ve eklem romatizması yapıyor.
Okuyana keyif veren güzel bir günlüktü. Kaleminiz ve yüreğiniz güçlü ve daim olsunlar.
Selam ve dualarımla birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu günler dilerim.

öykü dedi ki...

gunaydın oncelıkle cok gecmıs olsun,ozellıkle yazın cok dıkkatlı olmak gerekıyor soguk sular falan ıcmemek

yazını cok sevdım samımı ıfadelerınle evın ıcındeymıscesıne hıssettım
ve burda olmaktan da cok mutluyum sevgılerımle :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Feray hanimcim cok tesekkür ediyorum size,sizde cok tatlisiniz!

Sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Recep bey asli size cok gecmis olsun,ne cok cekmissiniz,ben hayatimda ilk kez bu derece kötü oldum,insallah bir dahada olmaz ne size nede bir baskasin...

Evet almancasida Tonsillitismis,cok tesekkür ediyorum yorumlariniz icin selamlar efendim..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Öykücüm,hosgeldin sayfama,gecmis olsun dileklerin icinde cok tesekkür ederim,aslinda soguk sudan rahatsiz olmam,bilmem belkide hic icmedigimden bilmiyorum! Ayni günlerde iki bardak makinadan su icmek zorunda kalmistim,oda tetikledi sanirim,ama gecti cok sükür,samimi bulmana sevindim lakin ben baska türlü olamiyorum:))

Sevgilerimi yolluyorum sana cici kiz!