30 Nisan 2009 Perşembe

Güzeller Güzeli!

Liebe Prinzessin!Cocuklar bu cizgi filmi cok seviyorlar,gerci bir tane degil sevdikleri cizgi film!Ikiside kücükken hic televizyona bakmadilar,ama simdi büyük kizimin cok hosuna gidiyor maalesef,ama ben ne yapiyorum,arka fislerden birini cekip televizyonu bozuyorum,yani bozuldu diyorum...hic itiraz etmiyor,aglamiyor,hemen bebeklerle oynamaya basliyor,ev kuruyor,yani cok sükürki televizyon bagimlisi degiliz!Zaten iki ay oldu televizyon alali.Bu zamana kadar yoktu televizyon evimizde,bilgisayar yetiyordu bana,tüm dünya bu aletin icinde zaten.Evlendikten sonra epey Almanca ögrenmistim alman kanallarindan,alt yazili güzel sinema filmleri veya dizilere bakiyordum.Sonra bozulunca almak istemedik,zaten burada televizyon izlemeye bile vaktin olmuyor bazen,ama internet öyle degil,bu tamamen farkli birsey,aradigin aramadigin hersey,hemde canli canli istedigin saatte,görüntüde,ayarda...
Cok güzel hareketli birgün gecirdik,bugünde Ilayda bana eslik etti,güzeller güzeli tatli kizim cok akilliydi,usluydu,hatta yeni bezden kurtulmus olmasina ragmen,tuvaleti olmayan bir dükkandan cikip tuvaleti olan karsidaki sevimli dükkana gidene kadar tuttu cisini,bilseydim böyle yarim günde cisini söylemeyi basarabilecegini,gecen yildan dener ve keserdim bez baglamayi!Okadar cok seyle mesgul oldugum icin ona sira gelmemisti aslinda,simdi ise hicte zorlanmadik,oda bende.Yorulduk,hem kendimize hem Türkiyedeki aileme kücük alisverisler yaptik.Insanin cani isterken alisverise gidebilmesi cok rahatlatiyor insani,doping oluyor,tabi birde yeterli paraniz var ise....Ilayda kizim son dakika evin kösesine gelince ipleri koyuverdi maalesef!Cok tehlikeli bir durumla karsi karsiyaydim,Ilayda birsey istedi ve uykusu gelmis bir halde!Kösedeki antikacidaki dekor olarak asilmis lambalari balon sanmis,istedi,bende onlarin lamba oldugunu anlattim,ama cok gecti!o kadar cok agladiki,hicbir teklifime evet demiyor,kucagima gelmiyor,gitmeye calisiyor,istiyor ama inadindan yapmiyor...neyse enson olarak babamiz geldi,ben eve ciktim oda kucaklayip bizim fistigi eve cikardi,neyseki cok uzamadi,fazla ilgilenip daha fazla kizdirmadik,yemegimizi yedik,arkasindan kremali cilek yaptim hemen onuda yediler,simdi dinlenme vakti...Yine görüselim lütfen,ben hep burdayim,aslinda daha yazicak cok sey oldu ama onlarida belki gece anlatirim...Iyi tatiller,cok ama cok huzurlu günler dilerim.... SERPIL A.

Hiç yorum yok: