29 Nisan 2009 Çarşamba

Yeni Kayit Yeni Kayit Yeni kayit!...

Itiraf etmeliyim,ben bukadar zorlanacagimi hic tahmin etmemistim!Onca sey uctu gitti beynimden sanki!Yazmayi cok sevdigim halde insan nekadar tutulup kaliyor bilgisayarin basinda.Neyse acilirim insallah...Bütün gün neler yazabilirim diye düsünüp durduktan sonra maalesef,günlük telasin yorgunlugu beni biraz yavaslatiyor gibi.Aslinda yakinda Türkiye'ye ucacagimiz icin biraz telasliyim.Kafamda okadar cok sey varki,yapmam gerekenler,almam gerken alisverislerim,ihtiyaclarimiz,cocuklarin egitim günleri,okul öncesi hazirliklari(gerci bu aralar biraz astik ama olsun,nasil olsa bitecek!)misafirlerim,bavullar ve en önemlisi gidis yolculugumuz!Maalesef önce trenle iki saatlik bir yol yapacagiz.Frankfurt'tan biniyoruz.Sorun Frankfurt havaalaninin cok büyük ve karisik olmasi.Üc bavul bir cocuk arabasi iki cocuk ve sirt cantasiyla dolasmak olacak ve ben simdiden bunun stresini yasiyorum.Ben cocuklarla yanliz ucuyorum ama esim Frankfurt'a kadar bize refakat edecek.Ama yinede cok korkuyorum insallah zorlanmayiz.Bu arada uzun uzun günlügümü tutmak,herseyi paylasmak bana ayrica bir heyecan daha katti,net ortaminda binlerce sayfa olmasina ragmen,ben yinede kendimi koskoca bir cölün ortasinda yanlizmisim gibi hissediyorum.Hersey gönlünüzce olsun,hoscakalin.Serpil A.

Hiç yorum yok: