16 Mayıs 2009 Cumartesi

ALMANYA HAVASI!

Gitmemize üc gün kaldi ama ben artik dayanamayacagim...Burda hala havalar soguk ve kapali geciyor...Aslinda yinede sükrediyorum,bunada sükür diyorum diyorum ama kendimi hala bu gecmeyen daraltidan kurtarabilmis degilim!Az önce ve dün gece cok seyler okudum,bakindim,ASI 'yi izledim ama fayda etmedi...Bana her zaman bir mesguliyet,sorumluluk,yapilmasi gereken ani isler,(ama hepsi bir araya denk gelecek)habersiz gelen misafirler,gidilecek ani yerler,cocuklarin istekleri,telefonlar...v.s...anlayacaginiz dünden beri hersey normal gitmis,yani cok sükür islerimi hallettim, aksam üstü yemegim hazirdi,gidilecek bir yer gelecek bir misafirde olmayinca iste size Avrupa!(aslinda bir arkadasim ikizlerininide alip gelecekti ama son anda islerini  bititeremedi)Sanirim ben kendimi buna hazirlamistim,birde ben eger disari cikmak icin hazirlanip,son anda iptal olduysa,kesinlikle hic kimse beni evde tutamaz!Ne olursa olsun disari cikmaliyim,ve bu hep böyle olmustur...Büyük kizim bebekken hic evde durmazdik,hani kirki cikmadan cikilmaz derlerya,ben eve geldikten sonraki ikinci gün carsidaydim...Ve hala bilgisayarin basindayim,isler beni bekler,kalkmaliyim....Sevgiler

Not: Arap kurabiye yapmistim ama resim olmayinca yazmak istemedim,birde cok harika firin makarna,ama öyle böyle degil,ispanakli,havuclu bol soganli ve zeytinyagli!Az önceki kahvaltim bundan ibaretti!Tarifi yazayim,deneyin,mutlaka tadin!

2.Not: Evde tam üc kamera var ve ben sadece birini seviyorum,ondada  zoom yapamiyorsunuz,sanirim digerlerini denemeliyim,cünkü fotograflar güzel olmayinca hos olmuyor,degilmi?

Hiç yorum yok: