10 Mayıs 2009 Pazar

ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN....


Cok acik olmam gerekirse ben bu özel günlere cok önem vermiyorum...Söyleki; annelerimiz babalarimiz ve diger tüm büyüklerimiz bence yilin her günü cok kiymetli olmalilar...Onlara saygida kusur etmemeliyiz,hep sevgi dolu yaklasmaliyiz.Anlayisli olmaliyiz,cünkü bizde birgün yaslanacagiz...Kizgin dahi olsak hemen unutmaliyiz,cünkü o bizim annemiz...Ne olursa olsun bizi kayitsiz sarttsiz seven tek insandir O!..Ama yinede bir kutlama tebrigi,eger yanibasimizdaysa yilin bir günüde olsa O'na kendini özel hissettirmeyide ihmal etmemeliyiz...Simdi kizimin cocuk yuvasinda ögretmenleriyle beraber benim icin hazirladigi karti resim edip sizlere gösterecegim,tabiki önce bu fotografi bilgisayarima yüklemem gerekiyor.Dün tekrar ögrendim,aslinda cok zor degil biliyorum ama bilgisayari karistirmaktan tamir etmekten,kopyala yapistir yapmaktan cok hoslanmiyorum!Bana mutfakta deneyecegim binlerce tarif verin ve su kadar süren var deyin,eminim hepsini basariyla yapip teslim ederim,büyük bir zevkle hemde!Ama bu aleti delik desik etmek bana zevk vermiyor cok napim!Ben isin okuma,yazma bilgi edinme ve görselligindeyim sadece...Bu isleri kizken evimizde kardesim simdi ise esim yapiyor,o yüzden belki gerek görmüyorum.Ama simdi cok hevesliyim ve Türkiye dönüsü kurslarima Fitness gibi gidilmesi zor bir yerden sonra(tabiki mutlaka gidilecek ne olursa olsun!)birde, almancasiyla "Computer Kurse "alacagim!Yani bilgisayari istedigim gibi yönlendirmeyi ögrenmek icin.Ne diyorduk,Annecigim Anneler Günün Kutlu Olsun,ellerinden ve yanaklarindan öpüyorum seni...He birde yorumlarinizi bekliyorum efendim...Dankeschön. SEVGILER..

2 yorum:

sinem akdeniz türkoğlu dedi ki...

güzel yazılarının ardından ben de senin gibi güzel bir annenin anneler gününü kutlamadan yapamayacagım :))) nice yıllara sevgili serpil acar.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok tesekkür ederim Sinem,hepimizin Anneler günü kutlu olsun,insallah herkes cok özel bir gün gecirmistir,umarim.Sevgiler canim.