9 Mayıs 2009 Cumartesi

IKEA FÜRTH!

Bugün Ikeaya gittik,almancasiyla eger gittik dersem yürüyerek gittim sanirlar ve yanlis olur,arabayla gittim demem lazim,onun icin sadece "gittik" yeterli olmuyor .Türkcede tek kelimeyle ifade ettiginiz seyleri bu dilde öyle kulllanamiyorsu uz,coklu bir kelime hazinesiyle kullanmak ve ögrenmek zorundasiniz.Neyse, dün son anda bizi Ikeyaya götürme teklifine  evet deyince,tam istedigim gibi rahat rahat dolasamasamda kendimi orada buldum ve yinede alisverisimi yapip geldim!Uzun zamandir istedigim o kovayi aldim sonunda!he he...resmini cekip göstereyim sizlerede,gerci benim daha evvel gördügüm daha büyük ve desenliydi,onu göremedim.Aslinda cocuklarimla ilgilendiler sagolsunlar nerdeyse yanliz dolastim gibi ama yinede rahat degildim,zamanlari dardi onlarin ve buda beni gerdigi icin aklim hep bundaydi,kimseyi rahatsiz etmekten hoslanmam cok sükür..Birde Ilayda hep ablasiyla oynamak ve onun yanindan ayrilmak istemedi bir türlü.Sonra bize geldik.Sabahtan yemegimi hazirlamistim.Ne yaptigimi sorarsaniz söyleyeyim,Hindi eti firinda,sogan corbasi ve kremeyla yapilan bir sosun icinde.Bekleyince cok nefis olan cok ama cok pratik bir yemektir.Cok severim,ama cok canim isterse pisiririm.Cünkü kremali seyleri cok seviyorum ve dayanamiyorum sosunu hazirlarken bile atistiriyorum.Bugün yine kamerami yanima almadim,unuttum!Alisicam merak etmeyin.Iki gündür cok gec (sabah 6!)yattigimdan kafam dalgindi.Ama geceyi yinede süper performansla bitirdim sayilir;sadece yarina Play Mobile gidecek gücüm kalmadi,bu kadar yani!Üstelik yagmur yagiyor ve ben yarin artik dinlenmek istiyorum.Bes bucuk yasindaki büyük kizimin ve benim okul öncesi Almanca hazirlik ders programinin bitis gezisiydi.Birde diploma törenleri var ama biz Türkiyedeyiz o zaman.Birazdan güzel bir güne basliyoruz,ANNELER GÜNÜNE...Sevgilerle.

Hiç yorum yok: