15 Mayıs 2009 Cuma

ASI!

Evet maalesefki bende iyi bir dizi izleyicisiyim!Ama hepsine degil seyirim!Ben bu konuda seciciyimdir kesinlikle.Bir kere öncelikle,oyuncu tiyatrocu kökenli olmali benim icin.Ikincisi eger degilse eski bir sinema sanatcisi,ücücncüsü,oda degilse isini gercekten iyi yapan bir isim olmali.Dizinin kousu önemli degil,roller tüm dogalligiyla,gercek gibi oynaniyorsa,siz maalesef tüm olanlarin tamamiyla bir hayal ürünü oldugunu unutuyorsunuz!Yani bende durum bundan ibaret...Yeni yayina giren bir diziye öncelikle bir sans veririm,eger beni ilk dakikalarda cekiyorsa devam ederim,sonuna kadar izlediysem,ikinci bölümünü beklemeye baslarim.

ASI'de bunlardan birisi...Yanliz sunu belirtmeliyimki dizinin müzikleri diziden bir adim önde,cok harika müzikleri var...Müzikler Nail YURTSEVER'den.ben dizileri izledikten sonra(kendimi tamamen oralarda hisstettigim icin herhalde:))hemen kopamiyorum,hemen Youtubeyi acip,uzun uzun müziklerini dinlemeye devam ediyorum...Tabi bunu cocuklar uyuduktan sonra yaptigim icin bol bol vaktim oluyor...Bosuna dememisler müzik ruhun gidasidir diye,malum Almanya'da sevgili ineklerede Mozart dinletip bolbol süt aliyorlar ya...

Aslinda ben sizinde fikirlerinizi almak isterdim,olumlu yada olumsuz düsüncelerinizi bana yazarsaniz cook ama cok sevinirim,sevgilerimle efendim,görüsmek üzere...

Hiç yorum yok: