14 Mayıs 2009 Perşembe

Bugün...H&M,C&A,Orsey ve FAMILY!

Evet merhabalar yeniden...Bu gece saat on bir bucuk gibi uyudugumuz icin erkenden kalktik tabii,hemde dinc bir sekilde... Gerci ondan önce ben saat bes bucuk gibi kalkip sevgili esime cay yapitm,yani sabahci oldugu günlerde cayini demleyip sonra tekrar yatiyorum,saat sekizde veya uykum varsa hala engec sekiz bucukta kalkiyorum...Bazen Zeynep benden erken uyaniyor,kendi kendine oynuyor,kitaplarina bakiyor...Bugün saat dokuz da yuvada hazir olmamiz gerekiyordu,oradaydik,sonra cocuklari bugün arabalarla bir süpermarkete götürdüler...EDEKA'ya.Arabasi olanlar gönüllü oluyorlar tabiki,bizde yok!Orada meyve ve sebzeleri tekrar tanimislar,kesmisler ve cöplere dizip,istedikleri gibi,sonrada yemisler...Sirt cantalarina bi kahvalti bicagi,bir kücük kase ve kesme tahtasi koyduk.Oradanda bir CD,bir tane saklama kabi ve brosürlerle gelmisler.CD ye henüz bakamadim,Sevgili Sinem bana cok güzel videolar yollamis onlari izlemekten sira gelmedi,cok tesekkür ediyorum bu arada kendisine...Sizlerede dinletmek istiyorum,becerebilirsem,video cubugunu ekledim ama istedigim videolari nasil ekleyecegim,orasi henüz mechul!Sonra ben Ilayda ile Sevgili Hippy arkadaslarimla sonkez bulusmak icin Nahbarschaftshaus'a(büyük bir kurs binasi,Halk Egitim Merkezi gibi!) Gruppen Treffenimize katildik,Ilayda nihayet yani,sagolsun sadece son iki Grup karsilasmasinda aglamadan kendi kendine oyun odasinda oynadi,bu zamana kadar insanlari gördükce agliyordu,yanliz korkuyordu.Bugün yanima hic gelmedi,öyle cok kosturmuski terlemisti,üstünü degistirip saat 12 gibi sevgili Arzu ile beraber Nürnberg'in güzel carsisina gittik.O'nada cok tesekkür ediyorum,benimle beraber bakindigi icin.Normalde ben yanliz dolasmayi severim,bir baskasiylada eger birsey almayacaksam dolasamam,daralirim,yorulurum v.s.Ama Arzu'yla beraber kisa sürede isimi hallettim,annecigim sana birseyler baktim ve nihayet buldum galiba...Insallah begenirsin.
Sonra biz yürüyerek eve geldik.Bu arada yolda Mark Kauf'a ve benim hastasi oldugum ve cok tuttugum ,her gidisimde mutlaka ama mutlaka birsey almadan cikmadigim sevgili FAMILY'e ugradigimizi unutuyordum.Ilayda ve Zeynep'e ciciler alindi,ihtiyaclar,malum Sali günü Allah izin verirse tabi sabah yola düsüyoruz,hadi bakalim...Simdi ise yemegimizi yedik,internette bakindik ama maalesef ben hala aksam yemegi yapmak zorundayim,esim isyerine yemek götürmek zorunda...Henüz dinlenemedim,birazdan kalkip cok sevdigim,evde parmaklarimizi yedigimiz patates yemegi yapacagim...mmmmm
Ben nasil oldu bilmiyorum ama yine fotograf makinami unutmusum,ama arkadaslarla son fotolarimizi sevgili Barbara cekti,elimize gececekmis...Sevgilerle efendim...

Hiç yorum yok: