22 Mayıs 2009 Cuma

iŞTE BURASI TÜRKİYE...

Aslında pek yazacak bir durumda degılim ama yinede oturdum bilgisayarın basına...
Burda tutulup kalıyor insan nedense...
Burda gercekten başka hayatlar,başka sorunlar var...
Dünyanın her yerinde farklı tabiii....
Yada daha alışsmadım sanırım....
Evet önce bir haftayı tam doldurmalıyım....
Kızlara göre hava hoş ama....
Benim tarafımda işler pek eskisi gibi gitmiyor...
İlk dönüşümü hatırlıyorumda...
Ne kadar özlemiştim....
Şimdide cok özleyerek geldim ama...
Evimide özlüyorum bir yandan....
Ama günlerimin bitip tükenmesinide istemiyorum tabiki...
Yok o kadarda degil yani!...
Ben burda dogdum burda büyüdüm cok ama cok güzel hatıralarım var bu şehirde....
Cok değişmesine ragmen hala cok seviyorum...
İmkanım olsa burda yasamaya hazırım her zaman....
Ama ben maalesefki seçimimi yaptım coktan,hiçmi hiç istemesemde....
"bu ülkede(Almanya)asla yaşayamam "dedim bir kez ziyaretimde....
Birkac yıl sonra kendimi Nürnberg'de buluverdim....
Şimdi cok mutluyum....
Alışmak kolay olmadı hiçbirzaman ama insan gercekten herşeye alışıyor....
Yinede herşeyden önce vatanım TÜRKİYEM diyorum.... Sevgiler.

Hiç yorum yok: