2 Mayıs 2009 Cumartesi

Rosenau Parka Hayranligimiz....

                Bugün kizlarla dokuz gibi kalkip kahvalti yaptik,ögleye kadar evde oyunlar oynadilar,arada benide kattilar bazi oyunlarina,ne televizyon nede bilgisayar acilmadi...daha dogrusu ben kücük oyunumu plana koydum,televizyonun fisini cikariverdim!he he..aaa televizyon bozulmustu!hic üzülmediler,aynen oyuna devam.Geceden yaptigim lokma tatlilari cok hoslarina gitti,bu ikinci yapisim oyüzden tekrar denedim,agir olmayan cok hafif bir tatli olmustu.Ellerime saglik yani,bu arada mutfakta cok iyi oldugumu söylemeliyim.Ayri bir blogta mutfagimda neler pisiyor hepsini göstermek, tariflerini vermek isterim.Simdilik zaman cok dar,ama en kisa zamanda insallah..Kizlar  Rosenau Parki cok seviyorlar,bende seviyorum.Bugün Gostenhof'taki 1 Mayis senliklerine katilmak istemedim,esim zaten ordaydi bizi temsilen yani...Cok kalabalik ve gürültülü oldugundan sevmiyorum,ayrica kücük cocuklara göre pek uygun degil.Güzel bir havada cocuklarla parkta güzel bir gün gecirdik,Pazar günüde kahvaltiyi bu parkta yapacagiz.Yarin hem cocuk bayrami var,hemde aksama bir dügün davetiyemiz,arti arkadasimla bir kermese ugramak istiyoruz.Birde benim ufak tefek islerim var disarda halledilmesi gereken,yine cok yogun olacak anlasilan,bakalim kismet ...Birde resim cekmeyi unutuyorum hep ama  birdahaki sefere unutmayacagim,kendime söz veriyorum,gerci Zeynep'e söylesem bana hatirlatir hic unutmaz ama bu sefer O`'na hatirlat demeyi unutuyorum bazen...Cocuklarin hafizasi artik beni asti tabii,yas otuz besi gecti artik ondanmi yoksa bos zamanlarimi dizi izleyerek geciriyorum ondanmi bilinmez! Arti söylemek zorundayim,henüz tam olarak siteyle ilgelenemedigimden,ayrintilara fazla giremiyorum,sadece yazilarimi yazip birakiyorum,resim bile ekleyemedim,cünkü yakinda Türkiye yolculugu var,günlük rutin yapmam gerkenler falan derken...Gün bitiyor,gecede.  SERPIL A.

Hiç yorum yok: