3 Kasım 2009 Salı

YAKINLARDA DOMUZ GRIBI!!!

             Artik duymaktan hoslanmadigimiz bu iki kelimeyi eminim sizde birkez daha okumaktan hoslanmayacaksiniz!Ama bugünlerde bizide korkuttu!

            Ne yalan söyleyeyim ben bu kadar ciddiye almamistim,yeni yeni kendisi hakkinda bilgi toplamaktayim,lakin kücük kizimda gecmeyen bazi durumlar vardi,neyseki hicbirsey cikmadi,hersey normalmis...

           Ben size bugün ziyarret ettigimiz bir yakinimizin cok yakin bir is arkadasindan hemen kisaca bahsetmek istiyorum,kusura bakmayin ama biz maalesefki durumun ic aciciligina biraz gülmüs bulunduk!Simdiden özür dilerim.

          Bu hanim birdenbire gribe yakalaninca hemen aklina domuz gribi gelmis ve kiyametleri koparmis.Ise gitmemis,cok korktugunu ,ya "banada birsey olursa" korkularini yasamis kacgün boyunca.Arkadaslari ona sürekli,neden korkuyorsun bukadar abartma,alttarafi bir grip iste,falan deyip biraz rahatlatsalarda,en son eve doktor cagirmis,bende duyunca cok sasirdim ama doktor kadina "maalesefki bu bir domuz vakasi" demis!Yani ben, bukadar yakinimizda bir olayla hic karsilasmamistim,arkadasim anlatirken biz tabiki sadece gülebildik,sonradan ciddi ciddi konusmaya devam ettik...

         Sevgilerle,saglikli günler dilerim.

Hiç yorum yok: