15 Aralık 2009 Salı

IKINCI KISIM....

Evet arkadaslar ben yine geldim.Aslinda hep buradayim ama bir türlü elim varmiyor birseyler yazmaya,ben sürekli düsünme halindeyim son bir iki aydir,aslinda uzun bir süre biliyorum ama ben buradaki yerimi cok seviyorum!

Kendimden bahsetmek gerekirse eger,söyle devam edebiliriz.

Hem bu kadar enerjik olup hemde bu kadar tembellik etmeye merakli tek bir burc vardir,oda Terazi burcu!
Hic durmadan calisip,üstüne bin tane daha seyleri halledebilirim,bu etrafimda bazen hayranlik uyandirabiliyor,ama daha sonra,hickimse beni yerimden kipirdatamaz!Dinlenmem gereklidir ve ben bu hakkimi sonuna kadar kullanirim!(sevgili biricik esimde beni hep bu dinlenme faslinda görür nedense!)

Huzuruma,dost ve arkadaslarima,sevdigim kisilerle vakit gecirmeye,canimin cektigini alip yemege,yapmaya düskünümdür...Öyle taninirim...

Belki inanamayacaksiniz hatta belki kizacaksiniz ama her türlü ev isini hatta ütü yapmayi cok sevenlerdenimdir,yanlizca elde camasir yikamaktan hoslanmiyorum,onada bir cözüm buldum,elde yikanmasi gereken hicbir kiyafetim yok!!

Benim icin herseyden önce vicdanimin rahatligi gelir.Bir sey söylemeden yapmadan önce düsünürüm,zaten hazirda cevaplarim yoktur,o yüzden fazla pot kirmam hayatimda.

Kavgali,gürültülü ve kalabalik ortamlarda fazla barinamam,bir sekilde tüyerim!

Sözlerim kirici olmadigi icin,fikirlerimde makuldür,kimseyi rahatsiz etmesin diye özenle secerim onlari,bu yüzden etrafimda sevilen birisiyim,buda benim yasamimin beni ayakta tutan tek püf noktasidir...Biraz komik bir cümle oldu ama asil söylemek istedigim kelime bir türlü aklima gelmedi!

Güvenilir bir insan olmak tek amacim.Cevremdeki insanlara güven verebilmek en büyük mutlulugum...

Belki inanmayacaksiniz ama yalan konusmadan herseyi acikca anlatanlardanim,yalan söylemeye gerek duymam,hayat felsefelerimden biridir bu.Dolayisiyle yaptigim iyi veya kötü herseyin arkasindayimdir,hepsini ben öyle istedigim icin yapmisimdir.

Hakkimda yanlis bir anlasilma olduysa cok üzülürüm,epey bi kendime gelemem aglarim,yani anlayacaginiz asiri hassasim!

Bu yüzden her hamileligimde ayni seyleri yasadim,bunlarida bi ara yazmak isterim,sanirim benim gibisi cok azdir.

Evlenip Almanyada yasamaya basladigimdan beri kilo problemlerim basladi,her nekadar
istedigim zaman kilo vermeyi basariyorsamda maalesef bu ülkede bunu yapmaya cok zor ihtiyac duyuyorsunuz!Ben eminim Türkiye'de yasamis olsaydim bukadar kilolu dolasmayacaktim ortalikta!

Beni o kadar degistirmis olacakki,bebekten sonra ilk kez izinde, carsida, tesadüf karsilastigim arkadasim beni taniyamadi,"Nazli ben Serpil"diyorum,bana "hangi Serpil"diyor,tabi ozaman sadece güldüm,cok umursamadim,ama artik ben kilolarimla beraber dolasmak istemiyorum.Iste sekiz aydan beri on üc kilo verebildim,son iki haftadirda dört kilosunu geri aldim,bilerek ve isteyerek!neyse buda uzun bir hikaye,yemeyi icmeyi seven bir olarak,bukadar malzeme bolluguda varken,hem saglikli ham zararli kilo yapici seyleri tekrar yemege basladim,az kaldi duracagim yakinda.

Arkadaslar cok uzun oluyor böyle ama kendimi yazmaktan alikoyamadim,gecen gün bana gelen arkadasima son yazimi okudum bir cirpida,nasil bir cirpida yazdigim gibi,cok sasirdi,bukadar yaziyi nasil yazabildin diye,aslinda cok kolay!

Bu arada farkindayim,hep iyi yönlerimden bahsedip duruyorum,evet ben kendini seven bir tipim,ama asla agzimdan"ben söyleyim ben böyleyim"diye övünmem,kendiyle veya bir yakiniyla övünüp duranlardanda nefret ederim,ben sadece simdi kendimi tanitmaya calistim.

Evet ama simdide uyku vakti geldi,sabah okul var ve ayni kosusturmaca,yapilacak isler derken uykumu almak istiyorum,aksam sinemadan sonra arkadasa takilip hem yedim hem kocaman bardakta kolayi ictim,normalde cocuklarla birlikte uyuyorum birkac saat dinlenmis olarak kalkiyorum,bu kola yüzünden uyuyamadim,fazla enerji adami böyle ayakta tutuyor iste!

Neyse ben yarin yine buradayim,gelip su eksikliklerimi ve kötü huylarimida döküp bitirmek istiyorum bu yazi dizimi!

Görüsmek üzere efendim,hayirli günler dilerim hepinize...

Not: Maalesef benim blogum Google da yine görünmüyor,gecenlerde yine ayarlarla oynadim ondanmidir nedir hala anlayamiyorum,neyse bakicaz artik bi caresine!.

Hiç yorum yok: