28 Kasım 2009 Cumartesi

BENDENIZ EFENDIM....

Belki inanmayacaksiniz ama ben hergün kafamda birseyler yaziyorum sayfam icin,yani icimden gecenleri siralayiveriyorum o anda...Ama nerde kaldi o dakika bilgisayarin basina gecip klavyenin harflerine basivermek...ne güzel olurdu....Arti iki dakika sonra unutuyorum,konu neydi,hangi temayi irdeliyecektim? gibi.Yaa aslinda galiba ben yaslaniyoruummm! Son aylarda cok cabuk hafizamdan silinir oldu hersey,ama aslinda ben bunun sebebini biliyorum galiba. O kadar cok seyle mesgulümki,cokta yoruluyorum,e haliyle kapasiteyi zorluyorum farkinda olmadan,doluyorum yavas yavas ,yer kalmiyor...

Simdi istiyorumki sizlere biraz kendimden bahsedeyim.Cok acik ve net olarak!

Maalesef tam tamina otuz alti yasindayim!(yanliz gecen ay,isyerinde yasca kücük bir delikanli beni bekar sanmis!?Sen ne diyorsun,ben suyum buyum demedim tabiki,ama icimde ukte kaldi,yoksa evde kalmis olarakmi,nasi yani?upps

Iyi ve kötü huylariyla gercek bir Terazi olduguma inaniyorum,burcumu cok seviyorum, özellikle Terazi burcu insanlarini hemen  taniyor vede cok iyi anlasiyorum.(gerci bazi yerlerde tam olarak kabul etmek istemedigim bende olmayan bir iki sey yaziyor ama önemli degil bunlar.)

Yirmi yedi yasinda,hic evlenme taraftari olmadigim halde esime evet dedim ve hic istemedigim halde Almanya'da yasamayi kabul ettim!(cünkü tam bes yil önce gelip,gezip, görmüstüm ve" asla ve asla ben bu ülkede yasayamam" demistim!Yani cok büyük konusmusum farkinda olmadan.)Alismak tabiki zor oldu ama alistim sonunda iste,ben yasadigim sehri ve buradaki yasantimi seviyorum.Tabiki bana hemen ,artik gidiyoruz Serpil,hadi toparlan deseler,arkama bile dönüp bakmam,hemen toparlanip ucarim orasi ayri!

Iste bu evliligimizden dogan iki güzel kizimla Almanya'nin Nürnberg sehrinde yasiyoruz....

Ailemden kimse yok yasadigim sehirde,bunun acisini cok cektim halada cekiyorum...Dünden beri Bayram sevinci yasarken Türkiye'de insanlar ben hüzünlü ve aglamakli gecirdim...Bu arada Bayram Mesajimi vermeyi bile unuttum...Cok özür diliyorum,affedin beni...

KURBAN BAYRAMIMIZ HEPIMIZE ,CÜMLE ALEME
MÜBAREK OLSUN.....

Kisilik olarak burcumun özelligi olan "Dengeli" kismini tasiyorum.Ne olursa olsun kimseyle direk kavga edemem,hatta tartismaya bile giremem! giremem diyorum cünkü cok istedigim halde bunu yapamiyorum,yapim böyle.Yani kesinlikle hazircevap biri degilimdir,ama isterdim dogrusu,benimkiler ya gece yattigimda,yada sonraki günler geliyor!

En nefret ettigim kisiler,bunlari zaten pek barindirmam cevremde,"kendini begenmis"tiplerdir.Yani hic konusmayan,hareketleriyle göz süzen ve cana yakin olmayan insanlardan hayatim boyunca nefret ettim ben.

Bana insanlar istedigi kadar yalan söylesin karsimda hic kizmam,ayiplamam sadece gülerim...Herbirsekilde,nerde ve ne sekilde olsun dogalliktan yanayimdir!Dogal olmayan hersey bana itici gelir ve uzaklasirim.

Cevrem cok genis bir yelpazede oldu hep bu yasima kadar.Yani benim evlenmeden öncede simdide burda,her yastan dost oldugum insanlar vardir...Sevdigim kisilerden asla kopamam,vefaliyimdir cok.Ararim sorarim,benden birsey istenildiginde hemen yardima hazirimdir...

Bana verilen sirlari mezara kadar tasiyanlardanimdir,dinlerim ve unuturum.Asla bir kisinin digeri hakkindaki konusmalarini karsi tarafa aktarmam.

Cok bunaldigimda herkese herseyimi anlatirim,cok komik ama bende hicbirsey gizli kalmaz,ama hicbirsey!
(annem eskiden cok kizardi bana,herkese herseyini anlatma diye,ama ben bunu anlayamazdim,ona kizardim niye böyle söylüyor diye,cünkü ben kendimi daha iyi hissediyordum anlattiktan sonra,yani farkinda olmadan kendime ne terapiler uygularmisim,halada ayniyim,bendeki tek degisiklik vücut hatlarim zaten!!!!)

Evdeki yasantima gelince:Benim icin herseyden önce cocuklarim ve onlarin bakimi gelir.Yani önce cocuklar.Onlarla birlikteyim yirmidört saat(okul ve yuvayi saymazssak).Onlara birseyler vermek icin cirpinip dururyorum,bunu cok büyük bir zevkle yapiyorum.Ikiside cok akilli ve uslular zaten,böyle olunca benim isimde kolaylasmis oldu,Cok sükür diyorum,baskada birsey demiyorum.

Aslinda ben hep bir yemek blogum olsun istiyordum,fakat güzel fotograflar cikaramam  diye korktum ve acmadim...Ama vaktim oldugunda bende güzel ve tam tutan lezzetlerimi paylasmak istiyorum...Yani güzel yemekler yapiyorum,artik usta oldum,yakinda burda kurslar bile verebilirim...Arti kek ve kurabiyelerim cok iyi,yaspastada yapiyorum ara sira  ve özel günlerde ama,süslemesi icin daha cok deneme yapmam lazim.Seker hamurunu denedim bir defa,kendim yaptim ve tutturdum,fakat gercekten zaman yok burda henüz bu ufakliklar cok kücükler,gün bitiyor hemen ve ben yorulmus bir vaziyette dinlenmek istiyorum aksamlari.

Aslinda bu bir "Günlük" olarak acildi ama  zamansizliktan ve birde benim cekingenligim yüzünden güncellenemedi iste,komik dimi?

Ben bunu birinci kisim olarak kaydedip yolluyorum ve ikinci kisimda görüsmek üzere hoscakalin diyorum efendim...Huzurlu Bayramlar,mutlu Günler dilerim...

Hiç yorum yok: