25 Mart 2010 Perşembe

BIR ÖDÜLÜM VAR....

                                                        

                                                                                                       
Cok özür dileyerek,önce Ödülümü kabul ediyorum,sonra sartlarimi  yeine getirip postumu tamamlamaya calisacagim...

              Her nekadar hakettigimi düsünmesemde Ödül sevgili Blogger arkadasim Sevgi'den geldi,kendisi Istanbul'da yasiyor,adresi söyle http://sevgidenesintiler.blogspot.com/ ( ya arkadaslar ben hala nasil link veriliyor bilmiyorum! )

             Bende "yaratici" kelimesine karsi cok hassasim ve bunu Sevgi'ninde dedigi gibi "Yenilikci" olarak almak istiyorum...

            Ödülün sartlari söyle:

1. Ödülü aldiginiz kisiye tesekkür etmek,

2. Linkini yayinlamak,

3. Ödülün  Logosunu  yayinlamak,

4. 7 Blogcu arkadasimizi bu Ödül'e layik görmek,

5. Bu arkadaslarinlinkini yayinlamak,

6. Onlari haberdar etmek,

7. Kendimiz hakkinda yedi ilginc seyi yazmak.

           
                Bende bu Ödülü,

   http://www.devletsah.com/

   levent-leventinyeri.blogspot.com/

   filizinmutfagi.blogspot.com/

   seviminsayfasi.blogspot.com/

   http://www.kralcipplak.blogspot.com/

   http://www.jacktelskocbuch.blogspot.com//

   http://www.semaver1.blogspot.com//

            Arkadaslarima yolluyorum,kendilerinin henüz haberleri yok!

            Ilginc gelirmi bilemiyorum ama kendim hakkimda yazabilecegim bir iki seyi söyle özetleyebiliriz...

1. Erzurum'da dogmusum ama aslen Ezurum'lu degilim! Babamin isi dolayisiyle annemle evlendikten sonra gitmisler,fakat ben onbes günlükken henüz,babam sirketten ayrilip dedemin yanina Ankara'nin ilcesi olan Polatli'ya dönmek istemis ve dönmüsüz! Erzurum'u henüz görmek kismet olmadi ama birkac yil sonra annemle ve kizlarla gezmek istiyoruz. Ama Erzurum'un o sogugunda ve havasinda dünyaya geldigim icin yillarca hic hastalanmamisim,annem söyler,gercekten ben hic doktora gitmezdim ve babam beni kücüklügümden beri "dadas kizim "diye sever!

2.Bukalemunlari cok seviyorum ve evde beslemek gibi bir  niyetim var!

3.Firsat buldugum zaman sevdigim kisilerin ütülerini yapar kendimi rahatlatirim! Bu bana cok iyi gelir... 

4.Nereye gidersem gideyim önce banyoya gitmek icin izin alirim,ellerimi yikama hastaligim var!Cogu zaman tanimadigim kisilerle toka yapmamaya özen gösteririm,mutfakta onlarca havluyla calisirim(sürekli islandiklarinda kisin baya birikiyor!!!)

5.Yüzerim ama derinlere gidemem,iyi araba kullanirim ama hiz yapmayi sevmem!

6. Ellerimin kuru kalmasindan nefret ederim,eger kremim yanimda degilse deli gibi aranirim!

7. Rüyalarim cogu seyi bana oldugu gibi gösterir,artik yorum yapmaya korkuyorum,iyi kötü cogu seyi hissederim,o anda düsündügüm kisilerden ya telefon alirim yada karsilasirim...(kizken evimizin kapisi calar ve o kisi gelirdi,maalesef  burda sadece telefon alabiliyoruz,gelen giden yok!!!)

               Simdilik benden bukadar,gercekten cok gecikti bu yazi,nolur kusuruma bakmayin,hicbirsey denk gelmiyor bazen!

               Bu arada Ödüllendirdigim arkadaslarimi bu aksam haberdar edecegim...

              Sevgiler hepinize...

            

           

2 yorum:

levent dedi ki...

Bu ödül için size teşekkür edermediğim için çok üzgünüm. Yeni başladığım ve bayağıda tembellik yapıp askıya aldığım yazılarımla çok da layık olamadım:( bu güzel ödüle. Şimdi Seychelles gezi mi yazıyorum. Umarım en kısa sürede bitirir ve paylaşırım. Tekrar teşekkür ederim.
Keyfiniz boll olsun.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Levent Bey nerelerdesiniz?

Saka bir yana gercekten gezi yazilarinizi merakla bekledim!

Neyse,yakinda bir yazi geliyormus,nasilsa takibimdesiniz,zevkle okuyacagim...

Olsun,okadar emek veriyorsunuz,Ödülüme layiksiniz...

Yeniden görüsmek dilegiyle,tesekkürler cevabiniz icin...