23 Temmuz 2010 Cuma

ATILLA'CIM BU VIDEOLAR SENIN ICIN!!!



Maalesef kayitta görüntü yok arkadaslar,kameranin camini acmayi unutmusum!Digerlerini ekleyemedim:(





Iki hafta önce Ilayda'nin yuvasinda "Sommerfest" imiz vardi. Yani yaz sonu bulusma partisi,bahcede gösteriler yapildi,hem anne bablar,hem cocuklarla,bende birkacini videoya aldim,cok hos olmadi ama bir dahaki sefere kamerayi  daha dikkatli kullanacagima söz veriyorum! Buarad gördügümüz tüm büyükler cocuklarin anne babalari...

Aslinda biz ogün gec kalmistik,maalesef Ilayda Senzeni ile agac olacakmis ben tam bilmiyordum bunu,ona katilamadi!Yesil giydririn Ilayda icin dediler,aciklama yapmadilar,nerden bileyim...

Aslinda evle yuvanin arasi iki dakika yani!

6 yorum:

mine dedi ki...

hay Allah göremedim merak ettim şimdi tekrar deneyeceğim : )

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Mine hanim,gece yazmayi unutmusum,videoyu alirken görüntü alan kapagi acmayi unutmusum,bu gecen kistan bir video,aslinda birkactaneydi ama ben bunu yükleyebildim ancak,yani görüntü yok! Üzgünüm...

YeMeK vAkTi dedi ki...

bende göremedim:(

bembeyas bişicik yok malesef

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aylin hanim aslinda ben actigimda görüntüde seste cikiyor ama belki baska bilgisayarlarda sorun olabilirim,cokta anladigim söylenemez,nedendir anlamiyorum yani,kusura bakmayin.

Sadece ilk videoda ses var görüntü yok.

Zahmet edip baktiniz,yinede tesekkürler,sevgiler...

abide dedi ki...

video açılmıyor canım.Çok merak ettim.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Anladim Abide,yapacak birsey yok...

ilk Videoda,gecen kis Ilayda`nin ablasindan ögrendigi "Allahümme Salli ala" söyleyisi vardi ,kendi diliyle...

Ikincisinde,festte,yuvanin bahcesinde yapilan gösterilerden bir tanesi vardi,Afrika müzigi esliginde calinan aletler ve danslarla...

Sevgiler...