17 Temmuz 2010 Cumartesi

DOGUM GÜNÜNE DEVAM 3.KISIM!!!

Hemen yazarim demistim ama,olmadi iste,affedin lütfen...

Havalar muhtesem gidiyor,Allah'ima bin sükür suyumuz var,yiyecek ekmegimiz,sagligimiz,daha ne isteyelim bilmiyorum,bin sükür herseye...

Bugün yine Westbad'ta idik!

Saat öglen 13.00'de ordaydik,kapanis maalesef sekizdi,cikmak zorunda kaldik! Lakin Ilayda hala sudan cikmak istemiyordu...

Zeynep simsiyah oldu,bir ara zenci bir ufaklikla oynarken baktik,Zeynepìn tonu az kalmisti cocugun rengine,cünkü sekiz saat güneste kaldilar,zaten esmer oldugundan hemen karardi,cok tatli oldu...

O'nun günes isigina özellikle ihtiyaci var,o yüzden cok seviniyorum,ben Türkiye'ye gidemiyorum ama sanirim Günes'te bizimle birlikte Almanya'da kalacak... Biz nerde Günes orda olsun Allah'im....

Evet maalesef  Dogum Günümüzden yazamadiklarimiz var daha onlarida yazip bitirmek istiyorum artik,sizide biktirmak istemiyorum ama ben her yazisimda bile hala heyecanla bahsedebiliyorum,cok severek yaptim cünkü...

Birde kücük kardesim beni burdan takip edebiliyor,kendisi devamli yollarda oldugundan, sadece telefonla yada burdan iletisim kurabiliyoruz....

Video yüklemek istedim ama cok ilginc bir sekilde Dogum Günü videolari kayit altinda degiller,ben yapamadigim icin Yashing'ten rica etmistim,bende Türk cayi(biberiyeli yaptim ama),Türkiye'den gelen kuruyemis esliginde,birde sütlü,bisküvili tatli vardi,Stefi diyetteydi ama yinede dayanamayip iki dilim yedi!



Cok hos oldu,ilk kez denedigim bir ölcüydü,cok begendim,arasina muz koymadigima pisman oldum,aklima gelmedi ..

Ayni aksam biz bitirdik bunu,Zeynep yarim yedi,daha fazla yiyemedi!(tatli ve cikolata sevmiyor kizim,babasina cekmis!)

Tarifi kisaca söyle:(kimden aldigimi maalesef yazmamisim,eski bir kagit,üzgünüm..)

1kg. süt
1 su bardagi seker (ben bir parmak eksik koydum,tam oldu!)
1,5 cay bardagi nisasta (ben iki cay bardagi koydum,biraz sertti,ama kesilirken cok kolaylik sagladi,iyiydi)
1 vanilya
3 yumurta
2 paket kremali bisküvi (bende sade vardi onlari kullandim)
Mevsim meyveleri (biz üzüm,cilek kullandik,muzda konulabilir)

Soguk süte,vanilya,nisasta ve seker koyulup karistirilir,ocaga alinip,isinmadan yumurtalar eklenip cirpilir,muhallebi kisik ateste pisirip hazirlanirken,biz meyveleri cok cukur olmyan yayvan bir kabin altina diziyoruz.

Kenarlarina da bisküvileri tabiii.

Simdi bu sicak muhallebiyi, meyve dizili kab bosaltiyoruz,az iliyinca dolaba aliyoruz,soguyup iyice donmasi icin...

Simdi olsada yesek,

cok cabuk hazirlaniyor...

Serviside,dolaptan cikardiktan sonra,tabaga ters cevrilerek yapiliyor...Hepsi bu kadar...


Bazen yaptigim tadlardan yolluyorum,delikanli (Stefi`nin kocasi) Cin'li olmasina ragmen Türk yemeklerine bayiliyor!

Stefi'ye,"lütfen git Serpil'den birseyler ögren "demis gecen gün,kiza ne diyecegimi bilemedim,sadece "bu bizim kültürürmüzde var,her kültüründe ayri yemek tarzi,senin yapabilecegin birsey yok,sen bir Türk degilsin,nerden bileceksin" diyebildim...Yanlis anlamadi insallah,sadece üzülmesini istememistim...

Dokuz yillik komsularimin kizlari ufakken bana gelir hem saatlerce oynarlar,hemde yemek yerlerdi,ben onlari onlar beni cok severlerdi (simdi tasindilar maalesef!)...

Birgün büyük kizi annesine "Serpil senden güzel yemek yapiyor " demis,tabi kadinda bozulmus, "iyi sende git orda yasa bundan sonra" demisti!

Simdi genc kiz olan bu ufakliklardan ögrendim Almancayi ben...

Joys,hep gelen misafirlerime," ben Serpilìn Almanca ögretmeniyim" derdi... Kizlarim benim,kendileri melez (anne Alman baba zenci) ...




Bunlar üc dört yil önceki halleri,henüz Ilayda yoktu dünyada cünkü...

Bu tülbentlere bayilirlardi,onlarada hediye ettik...

Nerden nereye gectim biliyorum ama,suan cok doluyum,sanirim icimdekileri  bosaltmaya calisiyorum farkinda olmadan...

Henüz ailemin haberi yok ama,ben sekiz ay evvel aldigim Türkiye biletini geri vermek zorunda kaldim,kendimi boslukta ucuyormus gibi hissediyorum,henüz yere inemedim...

Evet bu yaz Nürnberg'teyiz,cayir cimenler,trenler bizim icin calisacak artik...

Canimiz sagolsun,napalim,ilk kez olacak ama kismet böyleymis...

Atillacim,bütün gün sana mesaj yazmak icin firsat kolladim ama yazamadim,neden dersen,nasil diyecegimi bilemiyorum...

Bu seferde biz sizi bekliyoruz artik!



Dogum gününde cok kalabalik olacagi icin,cok sey hazirladim,ama cocuklar cok az yedikleri icin,kalanlar oldu...

Hem cocuk menüsü hemde büyükler icin birseyler düsündügümden,ortaya cok fazla cesit cikti!

Birde beni tutana askolsun! du yani...

Üc dört aydir cok yogun calisip,hafta sonlari bile yorgunlugumu atamadigimdan,canim ceken seyleri yapamadim bir türlü,hep üstüne yatmak zorunda kaldim,es gectim...

Iste bu hazirlik,önce bana yaradi,sonra misafirlerime...

Üc aydir isteyipte yapamadigim seyler,hepsi hazirlardi...

Aslinda listem cok uzundu ama ben ancak bu kadarini yaptim....




Tam olarak hatirlayamiyorum ama söyle bir gözden gecireyim,sodali börek (hep yaparim,cok güzel oluyor),birgün önceden hazirladim,sabah pisirdim...

Sigara Böregi,(komik oldu ama orada kizartiriz dedim,hazirlayip gittim,sira ona gelmedi!)

Iki gün önce yapragi sardim,buzluga attim,cok begendiler,bende begendim,güzeldi...

Hem mercimekli hemde yagli köfte (Gaziantep)yaptim,ikisinide cok severim,özellikle yagli köfte cok nefisti!

Acili ekmek yaptim (üstüne hazirlanan aci biberli,kurusoganli vs. bir karisimla,mayali bir hamurdu,biraz yagliydi,ben cok begenmedim,ama sevdiler)

Bir arkadasim pogaca yapti (üstü kasarli) bir digeride yine pogaca ama,iclerine salam ve peynir komustu pistikten sonra,en tadamadim,ama cocuklar cok seviyormus bu pogacacayi...

Ikisinede cok tesekkür ediyorum...

Irmikli Yogurt Tatlisi yaptim yine,napim tadini seviyorum!

Makarna salatasi (havuclu cok leziz bir salata yapacaktik orada,olmadi maalesef,ben cok seviyorum cünkü)

 Patates ve havuc salatasida orda yapilacakti ama maalesef yapamadik...
Pizza hamuruda hazirlamistim cocuklaara yapmak icin,ama cok sey oldugunu gerek olmadigini sölyediler.

Humus hazirladim,ne zamandir canim cekiyordu! Cok ama cok nefis oldu,okadar cok nohut haslamisimki, hala buzlukta bir ton humusum var!

Kakaolu Kurabiye yaptik Zeynep'le,O'da  bana yardim etti...Tarif http://www.eyas-cookies.blogspot.com/ a ait!

Sitesini mutlaka gezmelisiniz...

Kendisi bunlari hediye edilmek üzere kurdele baglayarak hazirlamis,biz yine kalp seklinde yaptik ama üzerlerine pudra sekerli yazi sekeri (royal icing) hazirladik...Tadi  gercekten nefis olan bu kurabiyeleri mutlaka deneyin,ben cok ama cok begendim,hemen bitti!



Kafamiza göre takildik sekilleri cikarirken,bu tarifle epey kurabiye cikiyor...



Iste artik nasil aklimiza geldiyse Zeynep'le,"annecim bunlarin resmini cekelim" demistim!

Yazi sekerini sevgili Emel Basdogan' nin tarifiyle uyguladim(1 yumurta ve 112,5 gr.pudra sekeri yetti)

Kitabindaki pastalar sadece seker hamuruyla calisilmis,Türkiye'den geirtmistim bu kitabi cok seviyorum).


Kurabiyenin Tarifi söyle;

220 gr. tereyagi (ben 250 gr.la yaptim,biraz fazla olsun istedigim icin)
110 gr. pudra sekeri (yine biraz fazla koydum sanirim,tam hatirlamiyorum simdi)
1 yumurta
3/4 cay kasigi kabartm tozu
1/4 cay kasigi tuz
1 corba kasigi süt (2 corba kasigi koymustum)
1 vanilya
400 gr.un (tam koydum,cünkü kakaoyu fazla koymak istiyordum!)
2-3 corba kasigi kakao (ben 4 dolu corba kasigi koydum,kakaoyu cok severim!)

Hepsi bir güzel karisir,yogrulur,güzel toplanmis bir hamur yapilir,sekiller cikarilir...

Firinda cok bekletilmez,derecesi yazmiyordu,ben hep 200 derecede pisiriyorum böyle olunca.

Bunun disinda Üzümlü Muffin tarifimi yaptim ama icine üzüm (taze üzümle oluyor)koymadim bu sefer, kücük cikolata drajelerinden  koydum,cok kesin bir tariftir,denemenizi tavsiye ederim,resmi yok!

Bir hastamdam aldigim,tadina baktigim,kolay ve hafif bir pasta tarifi vardi elimde,denemek istiyordum,yaptim,resmi yok,tadinida bilmiyorum,cünkü onu dolapta unutmusuz,herkes gidince bende arkadasimla eve gönderdim...

Sonra sevgili " Ikizlerin Annesi" blogunun sahibi Ayse hanim'inda ayni tarifi yapmis oldugunu gördüm,bir iki farkla...Yine yapicam,o zaman yazarim tarifini,tadini...

Aslinda Ayse hanim'dan okadar cok tarif sectimki,ama maalesef yeni tarifler  denemek icin zamanim yoktu ve simdiye kadar ögrenip,en iyi yaptigim seyleri yapmam gerekiyordu bu sefer...

Bir dahaki sefer artik,belki Ilayda'nin dogum gününe,kimbilir...

Yok yok,bu sefer cok yogun olmayacak,evde, kendisi gibi minik arkadaslariyla sade bir kutlama yapilacak Allah kismet ederse tabiki...

Dogum Günü 16 Agustos...

Eveet,unuttugum olabilir ama,simdi asil tarifini vermek istedigim iceceklere geldi sira!


Birincisi;  Früchtebowle (taze meyveli icecek,bögürtlen,frambuaz ve cilek gibi yaz meyvelerinden)

 Gerekli Malzemesi;
Kurutulmus meyve cayi (icinde kurutulmus elma parcalari,kusburnu parcalari cilekler,portakal kabuklari,bögürtlenler olan paket caylardan kullandim) 2 paketcik

2 Tarcin cubugu (Türkiye'den almistim,cok kullanamadim,burda isime yaradi!)

600 ml. portakal suyu (saft)

600 ml. Frenküzümüsuyu (Johannisbeersaft) (Biz onu yakinlarda bulamayinca normal üzüm suyu kullandim)

1 Elma

300 ml. Soda

Biraz seker yaziyor ama ben koymadim,üzüm suyu cok tatli birsey zaten! Iyiki koymamisim,tadi tamdi!

200 gr. Bögürtlen,cilek,frambuaz karisimi (bende sadece frambuaz vardi onu kullandim,dondurulmus)

Hazirlanisi,
1 litre sicak suyla 2 paket kurutulmus meyve cayimizi hazirliyoruz. 15 dakika bekletip,

Portakal suyunu ve üzüm suyunu koyuyoruz icine. (cay paketlerini  icinden alarak)

Bögürtlen,cilek yada ne kullaniyorsak onu kücük dogruyoruz( ben öylece koyuverdim!),

Elmalarida kücük dograyip icine atiyoruz,

tarcin cubuklari ve kalan diger malzemelerle beraber karistirip 1 saat dinlenmeye birakiyoruz...

Harika bir icecek,hemde faydali,damak tadiniza bagli olarak sizde sevebilirsiniz belki...



Cocuklar baska icecekleri tercih ettiler,bunu deneyen cok az oldu,bende kalanini  eve getirdim,kendim ictim,hafif eksili,hafif tatli ama gercekten icilesi birsey...

Ikinci icecegim,denemek istedigim cayli icecekti,bununda tadini begendim ama esim su siselerine koyup dolaba atmisti ben yokken,bende unutmutsum almayi,daha sonra Zeynep'in Hortt'taki kutlamasina götürdüm,cok begenmisler,öyle söylediler! Resmi yok,ama tarifi yazayim hemen,Tarifini Lezzet dergisinden almistim!


Limonlu Cay

3/4 su bardagi seker

1 su bardagi su

3/4 su baragi kiyilmis taze nane

1 limon

Buz

Hazirlanisi;
Seker ve suyu kaynatiyoruz,sogutuyoruz.

Bir bardak sicak suda naneleri bekletip (1 dakika kadar),süzüyoruz,simdi bunu sekerli suyla karistiriyoruz.

Dolapta 1 saat bekletiyoruz.

Istedigimiz gibi demli cay yapip (ben cayini cok atmisim,biraz aci oldu,bende suyla incelttim,cayimda cogaldi!)

Naneli suruba koyup karistiriyoruz cayimizi...

Simdi limonlari bir güzel ince dilimleyip,cayin icine atiyoruz,buz ve nane yapraklariyla süslüyoruz,

Ev yapimi nefis bir cay oldu!

Almanya'da cocuklar cok sever cayli icecegi yani Almancasiyla adi " Eistee" dir. Biz almayiz.Sadece misafirler icin bazen.Bende tadini seviyorum ama icmiyorum...

Ve ne zaman almak istesem esim hep "aman,kendin yap,alma onlari" derdi,bende cok zahmetli sanirdim,ilk defa denedim,zor degilmis!

Fakat biz normal yaprak cay kullanmiyoruz,daha dogrusu esim Türk cayi icmiyor,internetten,icinde yesil yaprakli cay yapragi olan,Himalayalar ikinci toplama cayi iciyor,tadi cok hafif,leziz bircay oluyor,rengi cok az cikar,ben birde icine biberiye (kurutulmus) taneleri atiyorum,dahada güzel oluyor,kizlar alisti,ama esim sade seviyor,biberiyeliyi sevmedi nedense!

Arkadaslar bilmiyorum ne kadar uzun oldu ama,suan benim okadar uykum geldiki anlatamam!

Aklima gelmisken,nerde Dogum Günü pastasi resmi derseniz,resmi yok,videosu var,ama kayitta cikmiyor,hemen kisaca anlatayim;

evde kendim seker hamuru hazirladim ayni gün..üc cesit boyda ve tarifte pandispanya yapmistim bir iki gpün evvelden! Hazir bekliyorlardi...

Güya üc cesit pasta olacakti! Ama ben ancak bir tanesini yetistirebildim!

Baktim yapamicam,büyük pandispanya icin hemen pastaci kremasi hazirlayip,icine biraz Ouark koyup(cok az)baktim,nefisti! Hemen pastami islatip (süt ve sekerle) kremami dösedim,   aralarina muz koydum bolca (bayiliyorum ben bu pastaya!),üstüne güya seker hamurumu kullanacaktim,ama olmadi;neden,

cok kötü kokuyordu,neden anlamadim,simdi arastiriyorum,bakalim sonuc ne cikacak,yazarim!

Dolayisiyle,hemen kremalari krema sertlestiriciyle beraber iyice cirpip,güzelce sivadim üstünü!

hemen dolaba...

Üstünede ne yapayim deken,hemen hazirladigim trufflar aklima geldi,iki sira yuvarladigim trufflardan dizdim,ortasina 7 rakamini yerlestirip yola koyuldum,cünkü pasta sona kalmisti!

Acele yapilmis bir pasta,ama emin tariflerle nasil olur sizce,tabiki harika!

Maalesef diyet yapan,kilo vermeye calisan bir anne iki dilim yemek zorunda kaldi!

Cocuklarda cok sevdi,pasta nerdeyse bitmisti eve gelirken neyseki!

Tam Türkiye tadinda bir pastaydi,biz hepimiz o yüzden cok sevdik,yoksa cok kolay  bir pastaydi aslinda benim icin!

Aslinda dedigim gibi diger kücük pandispanyalarida degisik krema ve tadlarda  yapmak istiyordum,mesela,

bir tanesini ugur böcegi pastasi,digerinide tamamen cikolatali,büyük pasndispanyayida muzlu bu sevdigim tarifle yapmak istemistim...

Herkese hitap etsin,kim hangisini severse onu yesin diye düsünmüstüm! hem cocuklar,hem büyükler icin...

Kalan iki pandispanyayin birini kek hastasi Ilayda'm yedi tüketti! Digeride buzlukta,yine yapip fotograflamak istiyorum...

Oyunlara gelirsek,

Mumya oyunu yaptirdim cocuklara,sevdiler,kizlar kazandi (Tuvalet kagidi kullanilarak ortadaki arkadaslarini mumya yapmaya calistilar,en kisa sürede bitiren kazandi!)

Balon sisirme oyunu,

Hayvan taklidi oyunu oynadik,güzeldi,hepsi sirasi gelince kagidini cekti,hangi hayvansa onu yapmaya calisti)

Pinata cok zaman aldi,ancak bu kadar oyun yapabildik...

Birde bol bol kolbasti oynadilar,Emilie'nin bile dikkatini cekti ortada ziplayan cocuklar!

Listemde olup yapamadigim seyler;

Soganli kis yapmak istiyordum,yapamadim,

Kücük kavunlardan almistim iki tane,nette gördügüm birsey,üstüne uzun cubuklar sokuluyor,tabi cubuklarada üzüm tanesi,kasar  taneleri yada ne istersen onalardan  dizip!onlarda yetismedi!

Birde en son cocuklarin el baskilarini büyük bir kagida cikartip,altina isimlerini yazip,hatira olarak saklamayi düsünmüstüm,kagidimiz hazirdi ama unuttum bunu tamamen !

Sohbet iyiydi,uzun zamandir kimseyi davet edememistim, iste birgünde acisini cikarmis oldum,Allah'ima bin sükür...




Cocuklara yaptigim icecegi denemelerini isterken...
aslinda onlara yabanci degil,bazi yuvalarda özel günlerde yapiyorlar...



Dünya'cim minicik boyuyla kocamaaan Pinataya vurmaya clisirken!



Ve cocuklar Pinatadan dökülenleri toplamaya calisirken...

ZEYNEP'cim,KIZIM,

Seni dogurdugum geceyi  ,dakikayi,dogdugun ani,büyüklügünü,gözlerinin acik olup.,sanki annem nerde der gibi akilli bakislarini,uslu uslu aglamani,aneannenin kucaginda durusunu,o anda babanin yüz ifadesini,sana olan bakislarini,hemsirenin" ooo sehr gut!"  deyisini,doktorun " es ist ein mädchen" demesini ve benim bunu yorgunluktan kavrayamayisimi,sonra anneannene "anne nolur  git bak gercekten kiz 'mi" dedigimi,(seni ne kadar cok istedigimi),"evet kiz iste" dendigini,sonra derin bir oh cektigimi! ve odadan cikip seni bana verdiklerinde hemen nasilda emmeye basladigini,kuvvetini,hastane günlerimizi,

Hala dün gibi hatirliyorum kizim,asla unutmayacagim,sen benim Allah'tan diledigim,o harika cocuksun iste,

SEN HER SEYIN EN IYISINE LAYIKSIN,SENI COK SEVIYORUM,HEP SEVECEGIM....

Hepimize hos,eglenceli saglikli bir hafta sonu diliyorum,ben artik tükendim...

15 yorum:

Mutluanne dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun yavrunuzun daha nice mutlu yıllara inşallah

Unknown dedi ki...

Doğum günlerine hazırlanmak hem çok zevkli hemde çok yorucu oluyor..anlaşılan sende bu tarz bir doğum gününü geride bırakmışsın serpilciğim..
olsun zeynebin sevinmesi herşeye değer annesi için sanırım..
Yeni yaşı hayırlı olsun doğum gününüz kutlu olsun inşallah..

Cafe Pepela dedi ki...

Dolu dolu bir post olmuş,keyifle okudum.
Yüreğine sağlık gülüm..

Pasta ve kurabiyeler de harika görünüyor.
:)

mine dedi ki...

dillere destan olmuş oku oku bitiremedim valla
yararlı güneş ışınlarını her zaman yanınızda taşımanız nice mutlu keyifli doğumgünü kutlamaları yapmanız dilekleriyle...

abide dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun zeynepcim :) Daha nice nice yıllara.Pasta harika duruyor.Okurken işallah tarifini yazmıştır diye aklımdan gecirdim aşağıda tarifi görünce çok sevindim en kısa zamanda deneyeceğim.Sevgiler..

Adsız dedi ki...

harika fikirlerle dolu ,dolu dolu bir dogum günü olmus iyiki domus iyiki annesi dogum gününü bu denli dolu dolu kutlamis imrenmemek elde deegil keeske sen kadar hamarat olsam nekadarda cok sey yapmissin masaAllah

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Utku`nun annesi,cok tesekkür ederiz,hepimizin yavrularina Allah,saglikli ömürler versin insallah...

Sevgicim,evet,bu benimki ilk kez olacagi icin,özel birseyler olmasini istedigimden böyle teferruatli oldu!Türkiye'de ki kutlamamalrimizin yeri bambaska tabi,orda daha cok biraraya gelmek benim icin daha önemliydi,herkesi bir arada görmeyi seviyorum,tipki sizin Ailecek he ay toplandiginiz gibi...Simdi sirada Ilayda hanimin Dogum Günü kutlamasi var,bakalim neler yapacagim...Sevgiler sana,sen suan tatil hazirligi yapiyorsun,insallah hersey güzel gecer.

Sevgili Pepela,postlarimla sizi yoruyorsam kusura bakmayin,her zaman yazmaya elim varmiyor ama bir basladimi da iste böyle uzun uzun yazmak anlatmak istiyor gönlüm...

Keyifle okumanada ayrica cok sevindim,cok tesekkür ederim yorumun icin,sevgiler...

Mine hanim,cok tesekkür ederim,her zaman görüselim... Sevgiler...

Abidecim,cok tesekkür ederim ziyaretin icin,ama ufakligin o tatli bakislari hala gözümün önünde,cok ama cok seker duruyordu! Kücüklere bayiliyorum...

Aslinda Dogum Günü pastamizin resmi yok ama bu resimde gördügün sütlü tatli,muhtesem birsey,mutlaka dene eminim kizinda cok severek yiyecek,hem icindekilerde ona cok faydali...Sevgilerle.

Betülcüm,yorumun icin cok tesekkür ederim,evet bende hep derim,iyiki dogurmusum seni! Zeynep cok özeldir benim icin,ilk cocugum ve Allah'tan hayirli bir evlat olmasini diliyorum,insallah öyle olurlar...

Hazirlanan seylere gelince,eminim seninde elinden harika seyler cikiyor ama biz göremiyoruz! Ben bu hazirlikta zorlanmamak icin,herzaman yaptigim tarifleri yaptimki,bana da kolay olsun,o yüzden hic zorlanmadim,istende iki gün izin alinca,isim dahada kolaylasti,cok sükür,yoksa yorgunluktan ancak pastayi yapabilirdim herhalde!

Hem sende bahceyle ilgileniyorsun,bende topraga karsi ilgi sifir,hem biraz korkumda var,böceklerden v.s...Bence buda özel bir beceri gerektiriyor...Ayrica fotograflarina baktikca öyle icim aciliyorki,yalniz bir sorunum var,yorum gönder kismini mi kaldirdin sen,neden yorum yazamiyorum? Nasil iletecegimi bilemiyordum,burdan ulasmam iyi oldu sana,bende yorum yazma kismi cikmiyor,bilgilendirirsen sevinirim,sana ve kizina bol bol Günes yolluyoruz Nürnberg`ten...Kolay gelsin.

Sevgili Su inci,yorumunuza cok sevindim,cok tesekkürler...

Sanirim farkinda olmadan dolu dolu olmus,napim mutfagi seviyorum,her kadin gibi!Evet,maalesef bu yil annemlerle biraz gec bulusacagiz,kismet olursa ya yilbasindaki iki haftalik tatilde,yada Nisandaki iki haftalik Ostern tatilimizde ucmak istiyorum,tabii Allah o güne kadar neler gösterir bilinmez,insallah diyelim.Bu arada annemle babami getirmeyi düsünüyorum,birkac ay sonraya,bakalim,annemin bu ücüncü gelisi olacak ama babami ikna etmek zor,henüz gelmedi bizi ziyarete,gelsede iki haftadan fazla kalmaz herhalde,bos duramayan birisi,aslinda ben ona cok benziyorum,o bosta kalinca hastalaniyor,ben depresyona giriyorum,yani yapimdan kaynaklanan birsey,sürekli mesguliyet ararim kendime,annem cok kizardi kendimi yordugum icin,ama bu bünyemin ihtiyaciymis aslinda,bunu buraya gelince daha iyi anladim,iste böyle,

yine görüselim lütfen,tabii,kizlardan vakit bulabilirseniz,ne güzel,bu yasima kadar hep üc kiz diledim Allah'tan,bakalim,gelecekmi?

Öpüyoruz kizlarinizi...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Utku`nun annesi,cok tesekkür ederiz,hepimizin yavrularina Allah,saglikli ömürler versin insallah...

Sevgicim,evet,bu benimki ilk kez olacagi icin,özel birseyler olmasini istedigimden böyle teferruatli oldu!Türkiye'de ki kutlamamalrimizin yeri bambaska tabi,orda daha cok biraraya gelmek benim icin daha önemliydi,herkesi bir arada görmeyi seviyorum,tipki sizin Ailecek he ay toplandiginiz gibi...Simdi sirada Ilayda hanimin Dogum Günü kutlamasi var,bakalim neler yapacagim...Sevgiler sana,sen suan tatil hazirligi yapiyorsun,insallah hersey güzel gecer.

Sevgili Pepela,postlarimla sizi yoruyorsam kusura bakmayin,her zaman yazmaya elim varmiyor ama bir basladimi da iste böyle uzun uzun yazmak anlatmak istiyor gönlüm...

Keyifle okumanada ayrica cok sevindim,cok tesekkür ederim yorumun icin,sevgiler...

Mine hanim,cok tesekkür ederim,her zaman görüselim... Sevgiler...

Abidecim,cok tesekkür ederim ziyaretin icin,ama ufakligin o tatli bakislari hala gözümün önünde,cok ama cok seker duruyordu! Kücüklere bayiliyorum...

Aslinda Dogum Günü pastamizin resmi yok ama bu resimde gördügün sütlü tatli,muhtesem birsey,mutlaka dene eminim kizinda cok severek yiyecek,hem icindekilerde ona cok faydali...Sevgilerle.

Betülcüm,yorumun icin cok tesekkür ederim,evet bende hep derim,iyiki dogurmusum seni! Zeynep cok özeldir benim icin,ilk cocugum ve Allah'tan hayirli bir evlat olmasini diliyorum,insallah öyle olurlar...

Hazirlanan seylere gelince,eminim seninde elinden harika seyler cikiyor ama biz göremiyoruz! Ben bu hazirlikta zorlanmamak icin,herzaman yaptigim tarifleri yaptimki,bana da kolay olsun,o yüzden hic zorlanmadim,istende iki gün izin alinca,isim dahada kolaylasti,cok sükür,yoksa yorgunluktan ancak pastayi yapabilirdim herhalde!

Hem sende bahceyle ilgileniyorsun,bende topraga karsi ilgi sifir,hem biraz korkumda var,böceklerden v.s...Bence buda özel bir beceri gerektiriyor...Ayrica fotograflarina baktikca öyle icim aciliyorki,yalniz bir sorunum var,yorum gönder kismini mi kaldirdin sen,neden yorum yazamiyorum? Nasil iletecegimi bilemiyordum,burdan ulasmam iyi oldu sana,bende yorum yazma kismi cikmiyor,bilgilendirirsen sevinirim,sana ve kizina bol bol Günes yolluyoruz Nürnberg`ten...Kolay gelsin.

Sevgili Su inci,yorumunuza cok sevindim,cok tesekkürler...

Sanirim farkinda olmadan dolu dolu olmus,napim mutfagi seviyorum,her kadin gibi!Evet,maalesef bu yil annemlerle biraz gec bulusacagiz,kismet olursa ya yilbasindaki iki haftalik tatilde,yada Nisandaki iki haftalik Ostern tatilimizde ucmak istiyorum,tabii Allah o güne kadar neler gösterir bilinmez,insallah diyelim.Bu arada annemle babami getirmeyi düsünüyorum,birkac ay sonraya,bakalim,annemin bu ücüncü gelisi olacak ama babami ikna etmek zor,henüz gelmedi bizi ziyarete,gelsede iki haftadan fazla kalmaz herhalde,bos duramayan birisi,aslinda ben ona cok benziyorum,o bosta kalinca hastalaniyor,ben depresyona giriyorum,yani yapimdan kaynaklanan birsey,sürekli mesguliyet ararim kendime,annem cok kizardi kendimi yordugum icin,ama bu bünyemin ihtiyaciymis aslinda,bunu buraya gelince daha iyi anladim,iste böyle,

yine görüselim lütfen,tabii,kizlardan vakit bulabilirseniz,ne güzel,bu yasima kadar hep üc kiz diledim Allah'tan,bakalim,gelecekmi?

Öpüyoruz kizlarinizi...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Utku`nun annesi,cok tesekkür ederiz,hepimizin yavrularina Allah,saglikli ömürler versin insallah...

Sevgicim,evet,bu benimki ilk kez olacagi icin,özel birseyler olmasini istedigimden böyle teferruatli oldu!Türkiye'de ki kutlamamalrimizin yeri bambaska tabi,orda daha cok biraraya gelmek benim icin daha önemliydi,herkesi bir arada görmeyi seviyorum,tipki sizin Ailecek he ay toplandiginiz gibi...Simdi sirada Ilayda hanimin Dogum Günü kutlamasi var,bakalim neler yapacagim...Sevgiler sana,sen suan tatil hazirligi yapiyorsun,insallah hersey güzel gecer.

Sevgili Pepela,postlarimla sizi yoruyorsam kusura bakmayin,her zaman yazmaya elim varmiyor ama bir basladimi da iste böyle uzun uzun yazmak anlatmak istiyor gönlüm...

Keyifle okumanada ayrica cok sevindim,cok tesekkür ederim yorumun icin,sevgiler...

Mine hanim,cok tesekkür ederim,her zaman görüselim... Sevgiler...

Abidecim,cok tesekkür ederim ziyaretin icin,ama ufakligin o tatli bakislari hala gözümün önünde,cok ama cok seker duruyordu! Kücüklere bayiliyorum...

Aslinda Dogum Günü pastamizin resmi yok ama bu resimde gördügün sütlü tatli,muhtesem birsey,mutlaka dene eminim kizinda cok severek yiyecek,hem icindekilerde ona cok faydali...Sevgilerle.

Betülcüm,yorumun icin cok tesekkür ederim,evet bende hep derim,iyiki dogurmusum seni! Zeynep cok özeldir benim icin,ilk cocugum ve Allah'tan hayirli bir evlat olmasini diliyorum,insallah öyle olurlar...

Hazirlanan seylere gelince,eminim seninde elinden harika seyler cikiyor ama biz göremiyoruz! Ben bu hazirlikta zorlanmamak icin,herzaman yaptigim tarifleri yaptimki,bana da kolay olsun,o yüzden hic zorlanmadim,istende iki gün izin alinca,isim dahada kolaylasti,cok sükür,yoksa yorgunluktan ancak pastayi yapabilirdim herhalde!

Hem sende bahceyle ilgileniyorsun,bende topraga karsi ilgi sifir,hem biraz korkumda var,böceklerden v.s...Bence buda özel bir beceri gerektiriyor...Ayrica fotograflarina baktikca öyle icim aciliyorki,yalniz bir sorunum var,yorum gönder kismini mi kaldirdin sen,neden yorum yazamiyorum? Nasil iletecegimi bilemiyordum,burdan ulasmam iyi oldu sana,bende yorum yazma kismi cikmiyor,bilgilendirirsen sevinirim,sana ve kizina bol bol Günes yolluyoruz Nürnberg`ten...Kolay gelsin.

Sevgili Su inci,yorumunuza cok sevindim,cok tesekkürler...

Sanirim farkinda olmadan dolu dolu olmus,napim mutfagi seviyorum,her kadin gibi!Evet,maalesef bu yil annemlerle biraz gec bulusacagiz,kismet olursa ya yilbasindaki iki haftalik tatilde,yada Nisandaki iki haftalik Ostern tatilimizde ucmak istiyorum,tabii Allah o güne kadar neler gösterir bilinmez,insallah diyelim.Bu arada annemle babami getirmeyi düsünüyorum,birkac ay sonraya,bakalim,annemin bu ücüncü gelisi olacak ama babami ikna etmek zor,henüz gelmedi bizi ziyarete,gelsede iki haftadan fazla kalmaz herhalde,bos duramayan birisi,aslinda ben ona cok benziyorum,o bosta kalinca hastalaniyor,ben depresyona giriyorum,yani yapimdan kaynaklanan birsey,sürekli mesguliyet ararim kendime,annem cok kizardi kendimi yordugum icin,ama bu bünyemin ihtiyaciymis aslinda,bunu buraya gelince daha iyi anladim,iste böyle,

yine görüselim lütfen,tabii,kizlardan vakit bulabilirseniz,ne güzel,bu yasima kadar hep üc kiz diledim Allah'tan,bakalim,gelecekmi?

Öpüyoruz kizlarinizi...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ay inanmiyorum,sadece birkez gönderdim ama sasirtti ,ückez yazdirmis! kusura balmayin lütfen...

kalpkurabiye dedi ki...

canım:))
bloglar zaten böyle paylaşımlar için var haksızmıyım..:))
tariflerimden istediğin gibi faydalanabilirsin:))
bende kızının süslediği kurabiyelere bayıldım açıkçası:)) tekrar çok çok memnun oldum tanıdığıma ve tanıştığıma:))
sevgilerimle..
deniz, kalpkurabiye...

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Merhaba sizin için ufak bir hediye. Umarım kabul edersiniz.

http://www.inciminci.com/2010/07/ne-kadar-guzel-gorunuyor-oyle-degil-mi.html

Sevgiler.

evra ile dedi ki...

nice mutlu seneler diliyorum zeynepe kocaman öpüyoruz onu... bizim içinde ıyı oldu evranın doğum günü yaklaşiyo fikir edinmiş olduk teşekkür ediyorum.... sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

vauvv şekerim ne kadar uzun bir yazı olmuş bu böyle:) ama çok keyifli idi.Tatlı bir yana kurabşiyeleri çok beğendim benn

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Deniz,ben tesekkür ederim tüm paylasimlarin ve yorumun icin...

Sevgili Evra ile,isterseniz netten Evra'nin yasina göre cok cesitli oyun bulabilirsiniz,bendekiler biraz daha büyükler icin...Bu arada simdiden tebrikler,kolay gelsin diyorum...Sevgiler Evra'ya.

Aylincim,bende gönderdigim posta yazma-gönderme isi bittikten sonra bakiyorum,evet baya uzun olmus diyorum! Kesinlikle kurabiyeler cok güzeldi,yada damak tadi zevki meselesi ben cok begendim,denemeden anlayamazsiniz,cok tesekkür ederim yorumun icin,yine beklerim,sevgiler...