14 Mayıs 2014 Çarşamba

MADENCI!

 

 

 

Madenciler

Kara kuyular derindir
Burda kalır madenciler
Ücreti bir aferindir
Zehir solur madenciler

Bir de kara yüzleri var
Yaşamdan hayli uzak
Kömür gibi kadere bak
Bilmem n'olur madenciler

Grizu gelir uykuda
Nice canlar yuta yuta
Biz Cennet'te, o uykuda
Toptan ölür madenciler

Dile kolay kuyu dibi
Salınır gezer sağ gibi
Bin senelik maden gibi
Fosil olur madenciler

Yeryüzünde sevda güzel
Derinlerden selam eder
Bu dünyadan kömür gider
Duman gelir madenciler

Der Mahzuni kuyu dardır
Bize kolay o'na zordur
Bir onurlu teri vardır
Bunu bilir madenciler

Sair  ASIK MAHSUNI SERIF.

Allahim be ne güzel bir siir böyle,can nasil dayanir nasil sabreder,Allahim bol bol sabir ver yarabbim,yaralarini sar.

14 yorum:

deeptone dedi ki...

artık akıllansın bizim ülke. hep ölüm hep kavga yaa.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.
Soma'da yaşamlarını şerefiyle çalışıp hakkıyla kazanan yiğit madencilerimize Cenab-ı Hakk'tan rahmetiyle merhametiyle muamele eylemesini ve ailelerine sabr-ı cemil ihsan eylemesini niyaz ediyoruz. Ülkemizin başı sağ olsun. Acımız büyük ve bu acı hepimizindir.
Selam ve dualarımla.

özlemnitta dedi ki...

:((((

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.

Hepimizi derinden üzen ve yüreklerimizi dağlayan bu acıya katlanmak gerçekten çok zor... Her ne kadar ateş düştüğü yeri yaktıysa da inanın o ateş bizleri de derinden kavurdu. Zaten bu acıyı yüreklerinde hissetmeyen insan olamaz!

Göz göre göre geliyorum diyen Soma faciasına duyarsız kalan ve faciada ihmali ve kusuru olan şirketi, Enerji Bakanlığını,Çalışma Bakanlığını ve sendikayı esefle kınıyor ve protesto ediyorum.

Soma faciasında yaşamını kaybeden madencilerimize Cenab-ı Hakk'tan rahmet, yakınlarına sabr-ı cemil ve necip Türk milletine de başsağlığı diliyorum.

Cenab-ı Allah, inşAllah bundan böyle sorumluların gönüllerine vicdan, merhamet ihsan eder de bu tür faciaları bir daha yaşamayız.

Selam ve dualarımla.

marifet ellerimizde dedi ki...

Canım Rabbim geride kalanlara sabır versin .....
Onlar zaten cennette ...o kadar çok kazdılar ki cennete düştüler ....

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ne aci bir olaydi..yurekler yandi:(

Adsız dedi ki...

Berat Kandilin mübarek olsun.
Aysegulimon.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Deep,biliyorum cok gec cevap yazdim kusura bakma nolur,icimden gelmeyince yazi yazamiyorum.Insallah bunlar bize ders oldu,birazda olsa bundan sonrasina faydasi olacak gibi,insallah diyelim...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Recep bey dualariniza katilmamak mümkünmü,Allah razi olsun sizden...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Özlem,o günlerde ne kadarda üzgündük,ben haberleri okudukca gözyaslarima engel olamiyordum,simdi ise hayat iste,sanki unutuldu,unutulmadida sanki hafifledi,hayat iste...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Zeynepcim haklisin onlar artik cennetteler!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Dostbahcesinden lezzetler,ne aciki ne aci,ne ocaklar söndü,ama insanoglu herseye dayandigi gibi bu aciyada dayandi,acimiz sanki hafifledi...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aysegülcüm canim benim, seninde gecmis Berat kandilin mübarek olsun,ne güzel Kandilleri unutmuyorsun,bense burda hicbirseyden haberim olmuyor,olsa bile kutlamayi yine unutuyorum! Cok tesekkür ederim sana!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.