13 Temmuz 2014 Pazar

Kendimce.



Yazmak istiyorum biraz.

Pek bi duygusalim suan,heyecanliyim ama niye,kimbilir?insanlar vatanina gidiyor diye olabilir,ev bulduk gibi olabilir,hayatimiza katilan yenilikler olabilir,uzun zamandan beri görüsmedigimiz insanlari gördük,ondan olabilir,konustuk konustuk tatli tatli,ondan olabilir...

Pudram bitti gecenlerde,(aslinda 3 hafta oldu!)

Almadim yenisini.

Neden bilmiyorum,onsuz cikmazken yillardir kendi halime biraktim kendimi...

Sanki yüzümde yaralar bereler var!yillardir onu kullaniyorum,biraz cil biraz leke hepsi bu!

Pudrasizda elime yüzüme bakilabiliyormus onu farkettim,iyice kendi dogalligima eristim gibi...

Cok kilo aldigimi farkedince biraz canim yandi ama onuda kabullendim yine, bana kücük gelen ne varsa topladim bosalttim dolabimi!

Hayatin cok kisa oldugunu ve de hemen bitiverecekmis gibi hissetmenin beni ne kadar yordugunu farkettim...

Suyu kullanirken nasil aci cektigimi ise kimse bilmez!

Ne kadar sükrettigimi her seferinde...

Hic bir ama hicbirseyin sagliktan öte gecemedigini...

Bu yüzden kendimize cok iyi bakmamiz gerektigini her an düsünmekten yoruldum.

Gittikce tuhaflasiyorum...

Yorgunlugun bana ne kadar iyi geldigini farkettim,boslukta delirdigimi ayrica!

Ne kadar erken kalkarsam o kadar  fit oldugumu,cok uyuyunca sakarlastigimi zaten biliyorum ben...

Artik yeni bisi istemiyorum kendim icin...

Bir türlü hayatima sokamiyorum yenileri,eskiyi severim ben cünkü!

Doganin tam ortasinda  yasamayi öyle cok istiyorum ki!!!


Biraz kendime gelene kadar simdilik hoscakal sevgili blog...






25 yorum:

Unknown dedi ki...

ahh
okurken ben de ben de dedim bilesin
sevgiler

coskunsel dedi ki...

İşte bunlar hep gurbetten arkadaşım:(

Ayla dedi ki...

:((( İnsan gerçekten bazen kendi içine dönmek istiyor. İnşallah bu zaman iyi gelir sana

sarkaç dedi ki...

Coşkunsel arkadaşımız gurbetten bunlar hep demiş. Gurbette olanların bir nedeni var:" gurbet"
Ya biz gurbette olmayanların?
Ben de yaşıyorum zaman zaman, hatta çoğu zaman benzer halleri. Acaba benimki de başka bir çeşit gurbet mi? Öyle ya gurbet sadece memleketten uzak olmak değildir. Hepimizin özlemini çektiği kendimizi gurbette hissettiren, duygusallaştıran bir şeyler var.
Ama güzel şeyler bahsettikleriniz, uzun zaman sonra görülen dostlar, yeni bir ev heyecanı... Hepsi güzel duygulanımlar. Herşey gönlünüzce olsun.

MAZES dedi ki...

düşünüyorum ....herkes bilir herhalde bu senin kendinden kaçmak istediğin hali .....aramızda kalsın ben seviyorum böyle hissetmeyi....sanki yenileniyorum.....iyi akşamlar..

AslıASLI dedi ki...

Terazi Kızım sanki insanın kendini yeniden keşfetmesi gibi hissettiklerin. Hayatında çok güzel şeyler oluyor bence ve sende buna ayak uyduruyorsun.
Her şey ama her şey gönlüne göre olsun.

cocugumlaeglenirken dedi ki...

kendi içine dönmek güzel şeker ama seni buralara bekleriz mesela akşama bize yemeğe gelsene sana biraz meze yapar,yanında kola, ud çalarım içindeki efkarı dağıtırsın ne dersin bekliyoruuuum :))

CANBOGAZDAN dedi ki...

beni merak edip mesaj birakmissin, tessekkur ederim Serpilcim. iyiyiz her sey yolunda, evde yoktuk canim. sen de arayi acma olur mu ;) opuyorum cok :)

reyhane dedi ki...

Aynıyız

Fincan Teyze dedi ki...

Bu psikoloji iyi gelir insana, hayatımdaki en radikal kararları bu psikolojiden çıkma döneminde aldım. Umarım herşey senin için de çok güzel olur...

cocugumlaeglenirken dedi ki...

mimlendiiiin

dogalsesler dedi ki...

yeni bir bakış açısı kazanmışsınız hem kendinize hemde çevrenize ne güzel şanslısınız

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Havvacim hepimize oluyor sanirim bu durumlar:)) Benden de sevgiler canim...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Selcan,elbette gurbette olmaninda bana yan etkileri yok degil,ama Allah`tan ki cabuk geciyor fakat simdiki baya bir ice dönüs oldu,beni etkileyen seylerin farkliligi yada hep öylediler ben cikarmadim ortaya,biraz karistim senin anlayacagin... Tesekkür ederim yorum icin sana.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Ayla cok tesekkür ederim!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Haklisiniz galiba sevgili Sarkac,herseyi bir sebebe baglamak kendimizi belkide kolayca iyilestirmek adina,kimbilir,ama herseye herkese yakin olup bir o kadarda yabanci olmak ,iste o daha zor sanirim! Güzel dostlar tabiki cok güzel ama ev maalesef uygun degildi,bu sefer umutlanmayacagim dedim ama yinede kücük bir umut besleyiverdim iki günde,olsun,saglik olsun...

Tesekkür ederim.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili MAZES ne güzel dedin,sanirim iyi birsey bu,tesekkür ederim,bende sevdim,mutluyum.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aslicim tesbitlerin cok yerinde cok tesekkür ederim sana,bitanesin sen!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ah Nihal ahh ,kim hayir diyebilir böyle bir teklife hemde bana ud calacaksin,kosa kosa gelirim! Cok ama cok tesekkür ediyorum güzel davetin icin,insallah birgün bulusabilmek dilegiyle,sevgiler yolluyorum sana!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Seydaaa! Hosgeldiniz o zaman,aslinda mesaji biraktiktan sonra aklima geldi,biz henüz tatile girmedigimiz icin unutuyorum bazen,sizede okul var sandim,tabiki yaz tatili evde olmamak cok normal,sonradan aklima geldi bu durum,cok sevindim yinede mesaj birakmana,tesekkür ederim,görüsmek dilegiyle canim...

Bu arada Seyma Izmirìn neresindesiniz,kardesim Buca yakinlarinda ama merkez gibi bir yerinde...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Reyhane ilginc bir durum dimi,insanin karismasi, nerdeyse tamamen degisime yüz tutmasi...Tesekkürler...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Fincan Teyze,haklisin insan dahada kararli oluyor biraz,birazda kendime ayiracak zamanim olsa:))Tesekkürler!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Nihal Baysal Kocer,

beni de mimledin,cok tesekkür ederiiiiim!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Nuran hosgeldin,cok tesekkür ederim yorumunuz icin,haklisiniz,yeni bir bakis acisi kazanmak cok hos bencede...

CANBOGAZDAN dedi ki...

canimmm son zamanlarda pek vaktim olmadi internete. simdi bakayim dedim yeni yazin var mi ya da bana bi sey yazdin mi diye... iyi ki bakmisim :) bornovadayim canim ben. bu aralar beni biraz mazur gor, kusuruma bakma olur mu? opuyorum cok...