2 Ocak 2018 Salı

Bir Yilda Neler Oldu... Merhabalar!

Iki haftalik büyük bir okul tatilindeyiz!

 Hep beraber!

Yani üc cocuk ve ben ,artik hepimiz okulluyuz!

Sabahlari suan kis mevsiminde oldugumuzdan arabayla gidiyoruz okula, önce kizlari birakiyorum,sonra oglum okula basladi,onu, sonrada kendimi :))

 Havalar isininca herkes bisikletlere:))


Siniflarimizdan bir tanesi,10.siniftayim,11.ta sinava girip iyibir lise diplomasi alicam,bir taraftanda meslek ögreniyorum,dikis  üzerine...







Tüm bunlardan not aldik:))

Dikis derken elbise dikmeyecegim ,sadece tamir ögrenecegim,ama ilk etapta makina dikimini,el dikisini ve tamir icin gerekli cep  ve etek kisaltma filan ögrenecegiz:)))

Yukardaki cepleri dikmekte öyle kolay degildi hani:))

Basta cok zorlandim,yillar sonra ince isler,coluk cocuk derken eylülden beridir epey yol almis durumdayim,cok hizli gecti,cok yoruldum,su iki haftalik tatilde ise acayip keyif yapiyorum,dillere destan!::)))


Hepinize kocaman bir MERHABA!!!

Yine kayboldum ortaliktan,yine büyük bir özlemle de geri döndüm,biliyorum okul var simdide zaman zor ama denicem ...

Epeyde sey birikti hayatimiza dair...
Aklimda kalanlari tek tek yazicam.

Öncelikle Onur Batu yedi yasina girdi ve Aralik dogumlu oldugu icin okula bu yil basladi!



Bende kirk yas üstüne devam ediyorum,hizla tirmaniyorum,Ekimde dogum günümü kutladik,baya bi süslemeli,eglenceli,süper gecti!




Eylülde dogmus olsaydi Onur, coktan gecen yil baslamis olmasi gerekiyordu,daha dogrusu okullar acilmadan birgün önce bile dogmus olsa ,baslamasi mecburi,birgün sonra dogmussa bir yil sonra gidebilir,orasida size bagli...

Bu sekil iyiydi bizim icin,cünkü Ilayda dan cok cekmistik,Agustos dogumluydu ve cok kücüktü,halada problemli,ödevlerini zorla yapiyor,ders calismiyor!

Ilayda bir yildir at binmeye basladi! Kücüklügünden beri atlara karsi ilgisi vardi ,yakin bir yer bulduk,halada devam ediyor ,haftada birgün götürüyorum,yarim saat bakim temizlik,yarim saattde ata binmesini ögreniyor,orda baska hayvanlarda var.
























Baslarda ati kontrol altinda tutmak icin iple bagli oluyor,ama simdilerde yalniz kendisi ata hakim!

Birde yaz kis at biniyorlar,yani kar kis demeden!

Cok soguktu son iki defasinda,bende orda bekledigimden ayaklarimi hissedemez olmustum! Simdi biraz ara verdik,ay sonuna dogru baslayacagiz!

Ben okula basladigimdan beri hafta sonlari yüzme disinda cok birsey yapamadik. Arada tirmanmaya götürdüm o kadar.Onur tirmanirken cok zevk aliyor vede cok iyi tirmaniyor,kilosuda yok,ama ilayda  nin elleri aciyomus:))

Ben hic denemedim, ben gecen yil vermis oldugum 19 kilonun 11 kilosunu geri aldim! Maalesef. Dikkat etmekten  bikmis bir durumda yol alirken,birde baktim 10 kilo almisim,tatilde bir kilo daha eklendi.

Okulda biraz veriyorum ama ,sporu biraktim,onunda etkisi oldu tabi.

Hafta ici dörde kadar okuldayiz. okul dönüsü kafam cok yorgun oluyor! Aksamlari yedi bucukta bazen yedide yatmis oluyoruz Onur la coktan!

Bir defasinda alti kirk beste uyuyup rekor kirmistim!:)))









Onur bir dönemde Aikido ya gitti,haftada bir kez 45 dk.Ögretmenimiz Almanya sampiyonuymus:))





Bu tatilin en büyük sürprizi hemen ikinci gün evimize tasinan tatli,kücük bir misafir oldu:))

Onur a dogum gününde kedi sözü vermistim ama ondan cok ben istiyordum,hemen bir tane yavru bulduk,aldik eve getirdik!

Geldigi gün ben haric hepimizi cizdi!

Sahibinden ayrilmak istemiyordu,14 haftalikti,cisini ögrenmis,iyi oldu benim icin!

Cocuklar tabiki kucaga alip sevmek istedikce kendini korumaya basladi,ama sonraki günlerde evimize alisti!

Babamiza söylememistik,istemez diye:(( Ama en cok o seviyor simdi!Inanamiyoruz hala!

Hatta bir defasinde kedicik ilayda ve Onur un arkasindan miyavladi!

Simdilerde kucakta!





Adini hemen Perihan koydum ama Zeynep cok uzun filan dedi,sonra peri dedik olmadi,simdi pamuk pepsi diyoruz ama kedi isimini hala bilmiyor!

Cocuklar sadece seviyorlar pek onunla konusmuyorlar:))

O kadar merakli ki her yeni odaya girdiginde (ev cok büyük degil ama banyo mutfak filan yasarsak:))
 heryere merakli merakli bakip inceliyor! Tavanlara kadar! bir defasinda küvete düsmüs!Zeynep banyo yaparken yanina almis, icine girmez diye düsünürken kaymis maalesef,hemen kuruladik!

Onun disinda birsey olmadi,o bize biz ona alistik!

Ama alismamiz kolay olmadi,cok tuhaf bir duyguymus!

Daha öncede evcil hayvanimiz oldu ama bu baska biseymis!

Mutfaga girmesine izin vermiyoruz ama   o kadar uyanikki kapisini actigimiz anda taaa icerden kosup geliyor!

Kucakta gösterdik nasil bir yer,merakini gidersin diye!

Neden perihan adini vermek istedim,öyle durup dururken degil tabiki:))

Ben uzun zamandir hicbirsey izleyemiyorum,izlersemde komik diziler seviyorum.

Aklima önce süper baba geldi,ama onu cocuklar  agir buldular,sonra hemen perihan ablayi actim!

Ilayda ve Onur bayildi!

Simdi ben yokkende acip Sakir ve Perihan in komik sahnelerine bakiyorlar!

Benimde eski hatiralarim canlaniyor bu arada,mesudum yani:))

Evde televizyon yok hala:))

Bu bilgisayar yetiyor bize.

En son sinemaya gittik,Gülse Birsel in " aile arasinda" süper bir filmdi! tekrar gitmek istedim ama bakalim...

O kadar güldük ki,en son Recep in besinde gülmüstüm o kadar! Iyiydi film ,harikasin Gülse!

Ben simdi cikiyorum,Onur u Niko lara birakmistim,Kinder gartenden arkadasi,o baska bir okulda ama hala görüsüyorlar,bende ara sira onu buraya Onuru oraya götürüyorum.

Cuma günüde dogum gününü kutlucaz, üc arkadasi ve anneleri gelecek,ev kücük yeterli bu kadar dedik.))

Simdilik hoscakalin.

Üc gündür ara ara ugrastigim postumu nihayet bitirdim,aslinda yazacak baska seylerde var ama bu kadar yeterli simdilik...

Tekrar görüsmek dilegiyle...

Yeni yiliniz kutlu olsun

Sevgiler size.

SERPIL.










9 yorum:

Mert dedi ki...

yeni yıııl :)

deeptone dedi ki...

ha haaaaaa çok sevdim bütün anlattıklarınıııı hem güldüm hem duygulandım ya, pamuk pepsi de ne şeker öyle yaa, kendi de ismi de :) güzel hayat yaaa :)

Esen Can dedi ki...

Canım Serpil, ne güzel anlatmışsın yine, ne dolu dolu geçmiş günlerin. Diktiklerin çok güzel, eminim yaptıkça gelişecek, yeni yeni şeyler deneyeceksin. İnsanın 40'tan sonra okullu olması en güzeli, inan bana, tecrübeyle sabit :)
Kediniz pek şeker :) Pamuk gibi gerçekten de...
Öperim çok hepinizi, senden ses duymak ne güzel :)

deeptone dedi ki...

heeeeeeeeey nabıyooooon :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Deeeep!

Iyiyim canim!

Yine kürkcü dükkanima geri döndüm:))

Moralim bozuk!

Cok tesekkür ederim sana...

deeptone dedi ki...

ay noldu ki yaaaaa. son yazın keyifsiz değildi amaaa :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Haklisin! Ama cok zaman gecti üzerinden!

Benimkisi pek özel bir konu sayilmaz! Dünya ve Türkiye yle ilgili diyelim:((

Yavas yavas alismaya calisiyorum. Pek aciklayici olmadi ama idare et ourmu:))

Faceimi kapattim. Suan onada alismaya calisiyorum ama artik bir anlami kalmadi zaten.

Artik bloguma daha fazla zaman ayiracagim!

Bu yil Türkiye ye de gelmiyorum,bol bol vaktim olacak:))

Cok tesekkürler Deep yorumlarin icin,cok sevindim!

deeptone dedi ki...

hımmm pikuuuu.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Dankeee:))