15 Temmuz 2018 Pazar

Halsizlik, Can SIKINTISI ve bir bosluktayim!

Neden bilmiyorum...

Ama birkac haftadir kendimi iyi hissetmiyorum!

Sekeri tamamen hayatimdan cikarmam gerek sanirim!

Cünkü seker beni halsiz birakiyor,orasi kesin!

Can sikintisi,zamansizliktan! Bazi takintilardan kaynakli...

Okul icin henüz iki hafta var. Evde büyük bir derin temizlik yapmalyiim!

Ama baslayamiyorum:((

Yarim kalsin istemiyorum.

Evden disari cikmadan saatlerce evi temizleyesim var benim!

Yapamiyorum.

Tatil geldiginde yapabilirim.

Boslugumsa cok ama cok derin konularda...

Bu yaz Nürnberg teyiz! Türkiye ye gidemiyoruz.

Ama boslugum bundan degil.

Cünkü mayis sonunda biz Italya da tatil yaptik,uzun uzun yolculuklar...




Henüz yakinlarda yine uzun yolculuklar,bavullar hazirlamak istemiyorum...

O yüzden hicbiryere gitmeyecegim!

Aslinda bir kamp olayi düsünüyordum göl kenarinda fakat cok halsizim,gözüm yemiyor acikcasi!

Birde su hassasligim yokmu! Cok fazla,artik tasiyamiyorum...

Yorgunum.

Insanlarada kirginim. Arkadaslarima...

Hassas olmak iyi degil,biraz umarsiz olmali insan.

Aslinda Kibris planim vardi,iki haftalik! Iptal ettim .

Su Italya olayi herseyi bitirdi.

Artik eskisi gibi özlem duymuyorum Türkiye ye gitmek icin. Baska ülkeler daha cazip geliyor.

Neden bilmiyorum.

 Üc ay sonra  45 yasina giricem:))

Yas aldikca insan daha cabuk yoruluyordur belki!

Cok fazla ayrintili yazamayacagim ama size Italya da kaldigimiz sehirden bahsedebilirim bir sonraki postta...

Görüsmek üzere yeniden

Sevgiler

SERPIL.



20 yorum:

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

Bana sürekli tatil olsun. Sürekli valiz yapabilirim :) Şekeri bence de hayattan çıkarmak gerek. Gereksiz.:)

deeptone dedi ki...

:) ay geçer yaaa bu durumun, yorulmuşsun sen, tatile ihtiyacın var hehehe :)

Esen Can dedi ki...

Ne oldu sana böyle?? Silkelen bence bi ;) Yapmak isteyip, vazgeçtiğin ne çok şey var canım. Türkiye'ye özlem duymamana şaşırdım ve azcık da üzüldüm.. Dur sana Ahmed Arif'ten bir şiir armağan edeyim sana:

...........
Öyle yıkma kendini,
Öyle mahzun, öyle garip...
Nerede olursan ol,
İçerde, dışarda, derste, sırada,
Yürü üstüne - üstüne,
Tükür yüzüne celladın,
Fırsatçının, fesatçının, hayının...
Dayan kitap ile
Dayan iş ile.
Tırnak ile, diş ile,
Umut ile, sevda ile, düş ile
Dayan rüsva etme beni.

Gör, nasıl yeniden yaratılırım,
Namuslu, genç ellerinle.
Kızlarım,
Oğullarım var gelecekte,
Herbiri vazgeçilmez cihan parçası.
Kaç bin yıllık hasretimin koncası,
Gözlerinden,
Gözlerinden öperim,
Bir umudum sende,
Anlıyor musun ?

Öperim çok çok..

ametist dedi ki...

“Hassas olmak iyi değil,biraz umarsız olmalı insan” ah ne güzel demişsiniz .

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Beyda,hosgeldin öncelikle! Sürekli tatil yapmak güzelde belli bir yastan sonra agir gelmeye basladi maalesef:)) En azindan bende bu durum böyle:)) Ama sana dilerim ki istedigin kadar gezersin,yeniy erler kesfedersin!

Cok tesekkür ederim!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Deep,evet gecer insallah diyelim!

Cok garip biriyim ben. Cok cabuk depresyona girip cokta cabuk cikiyorum:))

Kilo aldim bu okul yüzünden,simdide buna taktim,bir an evvel aldiklarimi vermem lazim,neyse ben daha fazla mesgul etmeyeyim seni:))

Cok tesekkür ederim Deep,beni hic yalniz birakmadigin icin!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Esen,Ahmed Arif in siirine bayildim! Aslinda siir okumayi maalesef sevmiyorum!:(( Üzgünüm,bu hic hos degil ama ...

Fakat bu siir cok anlamli,sanki beni anlatmis,bir yol göstermis ...

Kafamda cok sey var bazen,fakat sadece icimden gelenleri uygulayabilyorum!

Bu yil gelmek istemiyorum,herkese cok kirginim,seninle bu konuyu ayrica görüsecegim:))

Istanbul a gelmeyi cok istesemde hala korkuyorum:))

Yoksa memleketimi tabiki cok seviyorum!

Okul olayi biraz stres yapti bana. Cok iyi gidiyor ama bazen yazililarda panik atak oluyorum. Ögrendiklerimi unutursam diye korkuyorum ...

Seneye önemli sinavlar var ve ben yaz boyunca onlara hazirlanmak istiyorum bakalim...

Bende seni öpüyorum cok canim benim,cok tesekkür ederim!

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili ametist,sende hosgeldin!

Umuarsiz olabilseydim keske!

Ayrica insan yas aldikca dahada hassaslasiyor,bunu cok sevdigim bir yakinim söylemisti de pek konduramamis onun hassasligina vermistim,ama öyle degilmis!

Ben artik hic kötü bir haber filan da kaldiramiyorum,hemen aglamaya basliyorum!

Öyle böyle hayatda geciyor!

Keske hic kötü seyler olmasa dünyada...

Cok tesekkür ederim ilgin icin... Yine beklerim...

Sevgiler.

Elif dedi ki...

Takip etme butonunu bulamadım ama deepten geliyorum :D

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Elif hosgeldin! Cok tesekkür ederim! Evet Deep sagolsun,cok vefali arkadasimiz,bizleri her daim mutlu kiliyor!

Kendisine ne kadar tesekkür etsek az gelir...

Sevgiler.

deeptone dedi ki...

baksanaaa ama elif soruyo, blogunu izlemeye alamamış kiii, izleyiciler gadgetı nerde sendeee :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Evet sevgili deep,bende Elifcim söyleyince farkettim! Aslinda duruyordu gecenlerde,bir bakicam aksam:)) Tesekkür ederim sana!

Berfce dedi ki...

Öncelikle merhaba... Ne 45i? 25e yeni gireceksin sanki... Bazen oluyor böyle. Umarım çabuk atlatırsın. Bence yapman gerek şey kendini canın istemese de dışarı atmak. Çünkü ben bir ara canım çıkmak istemiyor diye 2 hafta boyunca çöp çıkarmaya bile gitmedim. Sonrası malum... İnsanların bazı dönemleri böyle olabiliyor. Hergün biryeri temizleyebilisin. Bir gün süpürge yapıp bir gün toz alabilirsin. Herşey güzel olacak ben inanıyorum :))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Berfce,öncelikle hosgeldin sayfama! Haklisin 25 fena bir yas degil! Bende o aralikta hissediyorum kendimi zaten! Evet haklisin,bazi dönemler oluyor fakat insan cocuklu olunca o dönem süresi cok kisa sürüyor,mecburen:)) Benimkiside gecti sayilir. Ben evde durmuyorum hic fakat insan yinede daraliyor bazen.

Aslinda dedigim gibi bunun icin bir post yazilir ama insallah birgün...

Tekrar tesekkürler,sana ve sevgili Deep e!

Sevgiler.

lovehouse dedi ki...

Selam ben de geldim :)
Sanırım insan belli bir yaşa geldiğinde daha çok kırılıyor, neden hala yanılıyorum, neden bunu bana yaptılar vs. şeklinde düşündürüyor yapılanlar. Ben de son yıllarda çokça yaşıyorum bu durumu ve sizi iyi anlıyorum. Vücut beyin eskisi gibi kaldıramıyor kötülükleri, gençken daha kolay atlatılıyor malesef.
Umarım herşey daha iyi olur sizin için, Sevgiler :)

Mutlu Anlar Koleksiyoncusu dedi ki...

Şöyle bir silkelenip üstündeki negatif enerjiyi atmanı ve seni ne kadar mutlu eden şey varsa onlarla bütün zamanını doldurmanı diliyorum :) Mutluluk her zaman beklenen bir şey değil, onu istemek lazım ve gerçekten kalpten istediğinde ruhundaki bu boşluk neşeyle dolacak, hissediyorum :) Neşeli sevgilerle :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hosgeldin sevgili lovehouse!

Evet cok haklisin,insan yas aldikca dahada kirilganlasiyor maalesef:((

Kaldiramiyorum bazen,fakat bir yolunu buldum artik:)) Görüsmeyi kesiyorum,yada azaltiyorum,bu esim bile olsa:))

Cok tesekkür ederim sana,yine gel,sevgiler...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hosgeldin Mutlu Anlar Kolleksiyoncusu!

Evet canim,atmak lazim,benim sorunum illa bir aksiyon olmadikca eriyip gitmem:))

Sürprizler,aniden karar vermeler,hic yapilmayani yapmaya calismalar filan olmali hep hayatimda ve de tabiki seyehat! Nereye olursa!


Onun disinda kendimi ölü gibi hissediyorum,elim kolum kalkmiyor yani:((

Nitekim böyle oldu! Günlerdir halsizdim,ama dün karar verdik Türkiye ye ucuyoruz! Nasil iyi geldi nasil nalatamam! Ayni saniyeerde bana bir güc geldi! Ayaklandim! Ne bir alisveris ne bir bavul hicbirsey yok ama üc gün sonra ucmak istiyoruz:))

Basaracagim!

Cok tesekkürler sana,sevgiler benden de...

Yaşamdan Yazılar dedi ki...

Bazen hayat yoruyor bizi ve insanlarda. Yoran insanları hayatımızdan çıkarmak en güzeli.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sevgili Cem, aslinda genel olarak insanlarla sorunum cok olmaz benim. Sanirim o kadar dayanikli yaratilmamisim:)) O yüzden de bu tür iliskilerde cok cabuk kiriliyorum. Gerci bu arkadasima bir sans daha verdim,kendimi ifade ederek. Sanirim farketti hatasini,simdi cok dikkat ediyor sagolsun:)) Tesekkürler yorumun icin.